Pomoc i kontakt
Masz pytanie i potrzebujesz koła ratunkowego? Jesteś w odpowiednim miejscu.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Aplikacja mobilna/Panel klienta
Znajdziesz tu najważniejsze kwestie dotyczące naszej aplikacji mobilnej, które ułatwią Ci zarządzanie swoimi wakacjami z telefonu. Dowiesz się, jak korzystać z Panelu Klienta i uzyskasz pomocne informacje w razie nietypowych sytuacji.Aby pobrać naszą aplikacją na swój smartfon:
1. Jeśli używasz systemu operacyjnego Android – przejdź do Google Play, a jeśli iOS – do App Store
2. Wyszukaj „Wakacje.pl” – nasza aplikacja ma ikonę żółtego łuku na granatowym tle.
3. Kliknij „Pobierz” (iOS) lub „Zainstaluj” (Android) i ciesz się szybkim dostępem do tysięcy wakacyjnych ofert w swoim telefonie.
1. Na stronie głównej aplikacji kliknij pole z ikoną lupki „Gdzie i kiedy chcesz wypocząć?”.
2. W polu „Dokąd?” wybierz kierunek, określ: kiedy, jak, skąd i w ile osób chcesz podróżować.
3. Kliknij „Szukaj”, aby przejść do listy ofert.
Jeśli chcesz dodatkowo zawęzić listę ofert, po przejściu do wyników wyszukiwania, w prawym górnym rogu ekranu znajdziesz filtry. Użyj ich, aby znaleźć oferty najlepiej pasujące do Twoich oczekiwań.
Jeśli masz już konto klienta w Wakacje.pl, przejdź do zakładki „Moje podróże” i zaloguj się, używając swoich danych logowania. Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się szybko i bezpiecznie z 1login.
1. Kliknij „Zarejestruj się" i wybierz jedną z opcji rejestracji: - za pośrednictwem kont Google lub Facebook, - ze swoim adresem e-mail.
2. Wybrałeś(-aś) drugą opcję? - Wprowadź e-mail w polu „Adres e-mail". - Wybierz i powtórz hasło, którego będziesz używać podczas logowania. - Kliknij „Uzupełnij pełne dane" i wprowadź je. Są one niezbędne do odzyskiwania konta. - Przejdź dalej i zaakceptuj wybrane przez siebie zgody marketingowe. Te oznaczone symbolem gwiazdki są wymagane. - Na podany adres e-mail otrzymasz aktywacyjny kod PIN. Wpisz go w wyświetlonym polu, aby potwierdzić rejestrację.
3. Gratulacje. Twoje konto zostało utworzone!
Pamiętaj! Aby dodać zamówienie, adres e-mail, którego używasz do logowania, musi być taki sam, jak adres podany przy zakupie wycieczki.
Tak, aplikacji w ograniczonym zakresie możesz używać także, kiedy nie masz dostępu do internetu. W trybie offline możesz podejrzeć dokumenty swoich zamówień. Wystarczy, że wcześniej (będąc online) pobierzesz je do pamięci swojego urządzenia.
Nie musisz się logować/rejestrować, aby szukać ofert w aplikacji i rezerwować wakacje. Jednak po zalogowaniu i dodaniu zamówienia do swojego konta, będziesz mieć łatwy dostęp do wszystkich informacji o nim.
Wszystkie dodane do Twojego konta zamówienia znajdziesz, wybierając w dolnym menu „Moje podróże”.
Jest to miejsca stworzone specjalnie dla naszych klientów, w którym mają oni dostęp do wszystkich danych związanych ze swoją rezerwacją oraz łatwy wgląd do najważniejszych dokumentów. Z poziomu Panelu Klienta możesz zadać nam pytanie, wysłać prośbę o zmianę swojej rezerwacji lub wykazać chęć zakupu produktu dodatkowego takiego jak parking bądź ubezpieczenie. Zarejestruj się i dodaj swoje zamówienie, aby mieć wszystko w jednym miejscu.
Informacje o dokupionych do zamówienia ubezpieczeniu, parkingu czy Promesie Pewne Wakacje znajdziesz, wybierając w „Moich podróżach” szczegóły zamówienia, do którego został dokupiony dodatkowy produkt. W sekcji „Produkty dodatkowe” znajdziesz wszystkie informacje o swojej polisie, parkingu i promesie.
Wejdź na stronę Wakacje.pl i w górnym menu wybierz „zaloguj się".
*Jeśli posiadasz adres e-mail w domenie wp.pl lub o2.pl, zaloguj się tak, jak do swojego konta pocztowego.
Chcesz utworzyć konto, ale nie posiadasz adresu e-mail w domenie wp.pl lub o2.pl? W kolejnym oknie kliknij „utwórz konto" i skorzystaj z dogodnej dla ciebie opcji rejestracji:
*Skorzystaj z szybkich opcji logowania za pośrednictwem kont Google lub Facebook.
*Zarejestruj się z użyciem swojego adresu e-mail:
1. Wprowadź go w polu „Adres e-mail".
2. Wybierz i powtórz hasło, które będziesz używać podczas logowania do Panelu Klienta.
3. Kliknij „Uzupełnij pełne dane" i wprowadź swoje imię, nazwisko, preferowany zwrot i datę urodzin. Te dane są niezbędne do odzyskiwania konta. Przejdź dalej.
4. Zaakceptuj wybrane przez siebie zgody marketingowe. Te oznaczone symbolem gwiazdki są wymagane.
5. Potwierdź rejestrację: na podany adres e-mail otrzymasz aktywacyjny kod PIN — podaj go w polu.
Gratulacje. Twoje konto w Panelu Klienta zostało utworzone!
*Zarejestruj się w Panelu Klienta z usługą 1login i utwórz konto pocztowe w serwisie wp.pl lub o2.pl:
1. Kliknij „Załóż konto 1login od WP z kontem pocztowym WP lub o2".
2. Wyprowadź wymagane dane oraz wybierz login, który będzie jednocześnie częścią Twojego nowego adresu e-mail i kliknij „dalej".
3. Ustal hasło dla swojego konta, powtórz je w drugim polu i przejdź dalej.
4. Wybierz co najmniej jedną metodę odzyskiwania hasła: numer telefonu lub inny adres e-mail, uzupełnij wymagane pola i kliknij „dalej".
5. Wybierz typ konta pocztowego, zaznacz wymagane informacje prawne dla konta pocztowego i konta 1login, a następnie zakończ rejestrację, klikając „akceptuj i utwórz".
Teraz możesz logować się w Panelu Klienta z 1login i korzystać ze swojego nowego adresu e-mail.
Pamiętaj! Aby dodać zamówienie do Panelu Klienta, adres e-mail, którego używasz do logowania, musi być taki sam, jak adres podany przy zakupie wycieczki.
Wejdź na stronę Wakacje.pl i w górnym menu wybierz „zaloguj się". Jeśli posiadasz już konto w naszym serwisie, ponownie wybierz „zaloguj się" i prawidłowo wprowadź dane wybrane podczas rejestracji: adres e-mail oraz hasło.
Pamiętaj! Aby dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta, adres e-mail i numer telefonu podane podczas rejestracji w serwisie oraz przy zakładaniu rezerwacji muszą być takie same.
Wszystkie dokumenty podróży najlepiej mieć przy sobie także w wersji papierowej, nawet jeśli zapisałeś(-aś) je wcześniej na swoim urządzeniu.
1login od WP to usługa, która pozwala Ci na logowanie się do serwisów należących do Wirtualnej Polski za pomocą jednego loginu i hasła, w tym także do Panelu Klienta w serwisie Wakacje.pl. Usługa 1login od WP jest bezpieczna i w pełni darmowa, do założenia konta możesz użyć także adresu e-mail z dowolną domeną — Google, Onet i inne. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tej usługi? Odwiedź stronę informacyjną na temat 1login od WP.
Aby dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta, kliknij przycisk „Dodaj Zamówienie” na stronie głównej Panelu Klienta, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie. Poprosimy Cię o podanie numeru zamówienia, który zaczyna od liter „WAK”, a następnie na numer telefonu przypisany do zamówienia prześlemy kod aktywacyjny. Po wpisaniu poprawnego kodu zamówienie zostanie dodane do Panelu Klienta.
Jeśli kroki wykonane zgodnie z instrukcją podaną w odpowiedzi na pytanie „Jak dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta?” nie działają, prosimy o kontakt nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.
Numer zamówienia znajdziesz w każdym e-mailu, który dotyczy Twojego zamówienia. Zaczyna się od liter WAK i ma 9 cyfr. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego numeru zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez infolinię lub napisz do nas wiadomość na adres klient@wakacje.pl.
Jeżeli nie dotarł do Ciebie kod aktywacyjny, możesz użyć alternatywnej ścieżki dodawania zamówienia do Panelu Klienta. Poniżej pola, w którym trzeba wpisać kod aktywacyjny, znajdziesz link z napisem „Kliknij tu, żeby otrzymać link aktywacyjny na swój e-mail”. Skorzystaj z niego, a na adres e-mail podany podczas rezerwacji wyślemy wiadomość z przyciskiem autoryzującym dodanie zamówienia do Panelu Klienta. Jeżeli Twoje zamówienie było kupione w jednym z naszych salonów stacjonarnych, skontaktuj się bezpośrednio z salonem i sprawdź, czy do zamówienia zostały przypisane prawidłowe dane (numer telefonu, adres mailowy).
Odczekaj 15 minut i spróbuj dodać swoje zamówienie ponownie. Jeżeli nadal nie możesz dodać swojego zamówienia do Panelu Klienta, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.
Prosimy o kontakt nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.
Zweryfikuj dokumenty wycieczki, które znajdziesz w zakładce „Dokumenty” w szczegółach zamówienia. Jeżeli tam również dane nie są prawidłowe, skontaktuj się z nami poprzez infolinię. Jeżeli dane na dokumentach są prawidłowe, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl, podając numer zamówienia w tytule wiadomości.
Na liście zamówień możesz znaleźć następujące statusy:
Oczekujące – zamówienia, które oczekują na płatność oraz akceptację warunków.
Aktualne – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami.
Archiwalne – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami, od daty rozpoczęcia, których minęło 45 dni lub więcej.
Odwołane – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami, które zostały odwołane.
Anulowane – zamówienia, których nie opłacono oraz których warunki nie zostały zaakceptowane.
Kiedy zrobisz przelew tradycyjny lub przelew z zagranicznego konta, księgowanie Twojej płatności może zająć kilka dni. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu w formie PDF jesteśmy w stanie dołączyć płatność do Twojego zamówienia, które w naszym systemie widnieje jako opłacone, jednak w Panelu Klienta status zostanie zmieniony dopiero po zaksięgowaniu środków.
Twojego pytania nie ma na liście?
Skontaktuj się z nami
Szukasz wycieczki? Zadzwoń 8:00-23:00 Masz pytania po zakupie? 8:00-22:00