3173 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel należący do renomowanej sieci Jaz oferuje 5-gwiazdkowe zakwaterowanie w spokojnej zatoce Marsa Mubarak. Goście mogą cieszyć się nowoczesnymi, komfortowymi pokojami, smaczną kuchnią oraz relaksującymi zabiegami w centrum spa. Jedną z największych atrakcji hotelu jest możliwość nurkowania wśród malowniczych raf koralowych oraz podziwiania żółwi wodnych.
Położenie
Hotel zlokalizowany jest w Marsa Mubarak.
- bezpośrednio przy plaży
- 10 km od Port Ghalip
- 12 km od lotniska
Plaża
Prywatna, piaszczysta plaża tuż przy hotelu wyposażona jest w pomost, który umożliwia wygodny dostęp do wody. Goście mogą korzystać z parasoli, leżaków i ręczników plażowych. Dodatkowym udogodnieniem jest bar na plaży, który serwuje orzeźwiające napoje i przekąski.
Dla dzieci
Hotel zapewnia atrakcje dla najmłodszych, takie jak brodzik, miniklub oraz minidisco, co stanowi doskonałe urozmaicenie rodzinnego pobytu.
Atrakcje
Goście mają do dyspozycji szeroki wybór aktywności sportowych, w tym tenis stołowy, rzutki, koszykówkę, piłkę nożną, siatkówkę i siatkówkę plażową. Dostępne są również squash, aerobik i siłownia. Na terenie hotelu organizowane są animacje.
Spa & Wellness
Centrum spa oferuje szeroką gamę usług relaksacyjnych, w tym masaże i zabiegi w łaźni tureckiej, które pomagają Gościom odprężyć się i zregenerować. Dodatkowo Goście mogą relaksować się w saunie i jacuzzi.
Informacje dodatkowe
Ponadto obiekt oferuje parking (możliwa dodatkowa opłata).
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Od czego tu zacząć... Może od tego, że był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie, bo wcześniej baliśmy się braku higieny oraz wymuszania napiwków. Pobyt w Iberotel był całkowitym przeciwieństwem naszych obaw. Zacznijmy od czystości: całe otoczenie hotelu, jego wnętrze i pokoje były nieskazitelnie czyste. Pokoje sprzątane codziennie, podłogi w publicznych przestrzeniach myte codziennie, widzieliśmy czyszczenie materacy i poduszek na krzesła, na których siadają goście, w basenach 3x dziennie pobierany były próbki wody, filtry wymieniane codziennie, dno basenu myte wieczorem, ogólnie dostępne łazienki czyste i pachnące. Na plaży usuwano kamienie naniesione przez morze i wywożono je taczkami, a piasek był wyrównywany przy użyciu ciężkiej liny, którą po nim ciągnięto. To tylko niektóre z przykładów. Obsługa: niezmiernie miła, pomocna, otwarta i po prostu życzliwa. Kiedy byliśmy przy basenie co 5 min. podchodził ktoś i pytał czy chcemy coś do picia. Panowie w barach super uprzejmi i mili. Po przyjeździe nie pozwolono nam dźwigać bagaży - zostaną dostarczone do pokoju. Podobnie przy wyjeździe. Na plaży nie pozwolono nam samodzielnie nosić materacy ani przesuwać leżaków, bo my przecież jesteśmy na wczasach i mamy odpoczywać. I tak było gdziekolwiek się nie poszło - uprzejmość, życzliwość i chęć pomocy. Nie oczekiwaliśmy aż takiego traktowania, a jednak było to bardzo miłe. I NIKT, ANI RAZU nie wyciągnął ręki po napiwek. Przez to z wdzięczności sami mieliśmy ochotę nagrodzić tych ludzi i napiwki dawaliśmy z własnej woli właśnie po to, żeby podziękować za ich zaangażowanie i ciężką pracę (pracują 7 dni w tygodniu po 12 godzin dziennie przez miesiąc, potem mają tydzień wolnego). Jedzenie: świeże, smaczne, różnorodne, codziennie gotowanie na żywo innych potraw, codziennie inna pieczeń oraz mnóstwo lokalnych dań i dodatków do wyboru, dodatkowo - ku rozpaczy mojej partnerki, która próbuje ograniczyć cukier - bardzo dużo pięknie wyglądających, smacznych i kuszących deserów. Dziecko: byliśmy z 9-latką, która praktycznie nam zniknęła na czas wyjazdu. Piszę to w pozytywnym sensie, bo zatrudnionych jest kilkoro animatorów, którzy zajmują się nie tylko dziećmi, ale i dorosłymi namawiając na różne zajęcia: gimnastykę w basenie, poranne rozciąganie, jogę, siatkówkę, piłkę nożną, grę w ping-ponga, piłkarzyki. Nie masz z kim pograć? Zawsze jest ktoś, kto ci potowarzyszy. A dziecko? Zaprzyjaźniło się z nimi i spędzało z nimi mnóstwo czasu na zmianę z innymi dziećmi, które poznała. Do tego całkowite poczucie bezpieczeństwa. Kilka hoteli sąsiaduje tu ze sobą, a w ramach All Inclusive 3x w czasie całego pobytu można zarezerwować restaurację a-la-carte, również w innych hotelach, bo właściciel jest ten sam. I któregoś wieczora dziecko chciało jak najszybciej wrócić do naszego hotelu, bo zaczynały się zabawy, które uwielbiała (m.in. mini-disco dla dzieci) i nie mieliśmy ŻADNYCH oporów, żeby pozwolić jej wrócić samodzielnie po zachodzie słońca. To poczucie było bezcenne - że może nie wiemy, gdzie jest w danej chwili (bo to nie jest tak, że jesteśmy beztroscy i się nią nie interesowaliśmy - wręcz przeciwnie, staraliśmy się mieć ją na oku), ale gdziekolwiek jest to jest bezpieczna i zaopiekowana. Standard hotelu również jest bardzo wysoki i wszystko jest na naprawdę wysokim poziomie. Zieleń regularnie pielęgnowana, infrastruktura konserwowana albo naprawiana w razie potrzeby. Byli nawet specjalni panowie, którzy siedząc na trawnikach skubali je, żeby równo rosły... Kosmos. A przy okazji nurkowania w pobliskim centrum nurkowym widzieliśmy jak pracownik z miską płynu czyści barierki na molo z soli morskiej. Moja opinia brzmi jak reklama pracownika hotelu, biura podróży Exim, które organizowało wyjazd albo serwisu wakacje.pl, ale tak nie jest. Byliśmy po prostu tak zachwyceni, że zmotywowało mnie to do tak długiego opisu, bo pobyt w tym hotelu przeszedł wszystkie, nawet nasze najśmielsze oczekiwania. Do tego jest jeszcze zatrudniona specjalna osoba, która nie tylko zbiera informacje zwrotne o tym, co mogłoby być jeszcze lepiej, ale również aktywnie o to pyta gości.
Wszystko: czystość, brak nagabywania o napiwki, kosmiczna obsługa, życzliwośći profesjonalność, animatorzy, jedzenie, otoczenie hotelu, standard...
Naprawdę, autentycznie nie ma takiej rzeczy.
Załoga hotelu przyjęła nas b. miło tzw. drinkiem powitalnym i wilgotnymi ręczniczkami do odświeżenia rąk i twarzy. Obsługa poprowadziła nas do przydzielonego pokoju. Jak się okazało, dostaliśmy pokój w trzeciej linii, najbardziej oddalone od plaży i restauracji z widokiem na ścianę. Poprosiłem o zmianę pokoju. Dostaliśmy pokój w tej samej linii tylko piętro wyżej, z widokiem na bojlery zamontowane na dachu budynku przed nami usytuowanego w drugiej linii od morza. Po kolejnej interwencji w recepcji dostaliśmy propozycję na przeniesienie się do innego pokoju w drugiej linii od morza z widokiem na basen a w oddali na morze za dopłatą 105 Euro. Byliśmy zmęczeni podróżą i tą cała szarpaniną więc zgodziliśmy się i dopłaciliśmy w/w kwotę. Mimo iż trzeci z kolei pokój był super, z b. ładnym widokiem, to jednak niesmak pozostał. Pozostałe kwestie dot. hotelu - bez zarzutu!!!
Hotel bardzo czysty, pokoje codziennie sprzątane, bardzo dobra, uprzejma obsługa, wyżywienie b. dobre - szeroki asortyment, bardzo sprawna obsługa serwisu plażowego. Basen obszerny, podgrzewana, bardzo czysta woda. Codzienne animacje. Każda prośba sprawnie spełniana (np. żelazko). Ogólnie dobry, wysoki poziom.
Do wad hotelu można zaliczyć: 1) płytki basen - tylko 120 cm. na całej powierzchni (hotele sąsiednie mają głębsze), 2) restauracje tematyczne (włoska i międzynarodowa) to tak naprawdę wydzielone stoliki w dwóch barach (przy basenie i przy plaży) co nie stwarzało oczekiwanego nastroju, 3) słaby poziom wieczornych animacji (z wyłączeniem pokazów derwiszów - wysoki poziom).
Świetny Hotel na bardzo wysokim standardzie grupy hoteli Jaz. Bardzo smaczne i zróżnicowane posiłki, świeże owoce morza, pyszne mięsiwa. Kuchnia włoska - ulubiona moich dzieci 10/10 Lokalizacja wspaniała - tuż przy samej zatoce Mubarak, w której pływają żółwie i krowy morskie. Warto zabrać ze sobą sprzęt do snurkowania lub skorzystać z usług centrum nurkowego. Wrażenia niezapomniane. Najważniejszym elementem hotelu są ludzie, cały serwis i obsługa. Codzienna wymiana ręczników kąpielowych na nowe, MEGA sprawna i uprzejma obsługa pokojowa by HISHAM, świetni kelnerzy w głównej restauracji szczególnie M.Allam, który jak tylko mógł uświetnił nam cały pobyt w hotelu. Raz nieświadomie zamówiłem drinka, którego nie było w karcie w danej restauracji i po chwili miałem go przed sobą. Zorientowałem się po kolacji po szklance z baru znajdującego się w innej części kompleksu hotelowego ;-) Super animatorzy, dwoili się i troili, aby umilić wypoczynek Warto jeszcze wspomnieć o restauracji a'la carte Sands - przepyszne menu kuchni międzynarodowej. I na koniec - SKY BAR - najlepsze drinki z pięknym widokiem na całą zatokę MUBARAK.
OBSŁUGA i cały serwis hotelowy Lokalizacja - blisko lotniska, zatoka Mubarak Diving Center Świetna kuchnia, bardzo dobre drinki mimo, że nie z brandowych alkoholi Animacje
Serwis był tak świetny, że nie daliśmy rady nic znaleźć ;-)
Naprawdę świetny hotel! W odróznieniu od kiczowatego przepychu innych hoteli w Egipcie, Iberhotel Costa Mares wyróżnia się elegancją, sybtelnymi i wyrafinowanymi dekoracjami, piękną architekturą i naprawdę wspaniałą obsługą. Hotel jest bardzo zadbany i czysty. Co było dla nas ważne, jest spokojny i cichy. Trzy razy dziennie wystawna uczta z opcjami wegetariańskimi, bez glutenu, menu dla dzieci, itp. Pomimo ciekawych animacji przez cały dzień, nie budziła nas co rano słynna "Bomba" XD. Plaża czyściutka, możliwość spacerów po pustyni, piękne morze we wszsytkich odcieniach błękitu, choć w styczniu dość chłodne. Obsługa bardzo miła, nienachalna i naprawdę starająca się by wszystko było idealnie. Bardzo polecam osobom, które chcą odpocząć.
spokój, obsługa, wrażenia estetyczne, baseny, plaża
nie dostrzegłam jakichś znaczących wad
Potwierdzam bardzo dobre opinie o hotelu. Najlepszy, w jakim wypoczywałem w rejonie Marsa Alam. Na uwagę zasługuje czystość (nie tylko w pokojach) i miła obsługa hotelowa. Czasami odnosiłem wrażenie, że ilość wszystkich pracowników hotelowych dorównuje ilości gości. Pięknie kwitnąca roślinność, palmy, starannie utrzymane trawniki - trudno było znaleźć nawet najmniejsze chwasty. Różne napoje, w tym napoje alkoholowe często donoszone przez obsługę hotelową, nawet w najdalej usytuowane miejsca leżakowania na plaży czy wokół basenu. Bardzo aktywni, mili i nie narzucający się animatorzy, przez dwanaście godzin dziennie. Różnorodny repertuar artystyczny w porze wieczorowej.
Bardzo dobra kuchnia, niezliczona ilość potraw opartych na przepisach z wielu krajów i regionów świata. Pomimo kompaktowej zabudowy obiektów hotelowych (dzięki czemu jest wszędzie blisko) bardzo dużo wolnej przestrzeni pomiędzy leżakami, zarówno na plaży jak i w okolicach basenów. Czysta i rozległa plaża z wygodnymi leżakami, wyposażonymi w materac.
Zgodnie z opisem wi-fi jest dostępne na całym terenie, ale szybkość internetu bardzo słaba - ściągnięcie lub wysłanie pliku o pojemności 1 MB trwa czasami od kilku do kilkunastu minut, z możliwością zawieszenia łącza włącznie. W pokojach hotelowych płatny minibar - przy formule All Inclusive nie powinien mieć racji bytu, tym bardziej, że nie był dostatecznie opisany jako płatny. Niepodgrzewane baseny w sezonie zimowym mogą zniechęcać do kąpieli.
Tripadvisor