Reklamacje
Jak złożyć reklamację?
Państwa opinie są dla nas ważne, ponieważ to dzięki nim możemy stale podnosić jakość świadczonych usług i standardy obsługi.
Uwagi i reklamacje mogą Państwo złożyć w formie pisemnej wybierając jedną z poniższych metod:
- przez formularz reklamacyjny: przejdź do formularza
- listownie na adres spółki: Wakacje.pl S.A., al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk,
- drogą poczty elektronicznej na adres reklamacje@wakacje.pl,
Reklamację należy złożyć do 30 dni od powrotu z imprezy turystycznej lub zakończenia terminu wykonania innej usługi. Reklamacje złożone w późniejszym terminie uznaje się za przeterminowane.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:
- oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego),
- numer reklamowanej rezerwacji,
- przedmiot reklamacji ze szczegółowym opisem,
- ewentualne załączniki dokumentujące dane fakty (zaistniałą sprawę).
Co podlega reklamacji?
Wakacje.pl S.A. rozpatruje reklamacje dotyczące:
- procesu sprzedaży: poprawności oraz jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Wakacje.pl;
- obsługi posprzedażowej;
- błędów na stronie internetowej;
- promocji dostępnych w Wakacje.pl.
Reklamacje, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z umowy przez dostawcę usługi (w tym organizatora wycieczki, towarzystwo ubezpieczeniowe, wykonawcę usługi parkingowej), należy kierować wyłącznie do właściwego dostawcy na zasadach opisanych w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa. W przypadku otrzymania przez Wakacje.pl reklamacji dotyczącej realizacji usługi, zastrzegamy sobie prawo do przekazania zgłoszenia do odpowiedniego usługodawcy, o ile spełnia ono warunki takiego dostarczenia. Reklamacje rozpoznaje organizator na zasadach zapisanych w warunkach uczestnictwa lub właściwy dostawca zgodnie ze stosowanymi przez siebie zasadami.
Jak wygląda proces rozpatrzenia reklamacji?
Proces rozpatrywania Państwa reklamacji zostaje uruchomiony w momencie wpłynięcia poprawnie złożonego zgłoszenia reklamacyjnego. Pracownik Wakacje.pl powiadomi Państwa o tym przez e-mail. Decyzja dotycząca reklamacji zostanie do Państwa dostarczona pocztą elektroniczną lub przesyłką kurierską wraz z uzasadnieniem i ewentualną rekompensatą nie później niż 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia.
Ważne linki
- Wakacje.pl funkcjonują w oparciu o ustawę:https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20170002361/U/D20172361Lj.pdf
- Regulamin serwisu Wakacje.pl:https://www.wakacje.pl/regulamin.html