11 208  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
15
obiekt
obiekt
basen
basen
pokój

7.4

12 opinii

Opis oferty

Region: Zachodnia ProwincjaBiuro podróży (przedsiębiorca): Best ReisenKod oferty: WAK929324

Naszym zdaniem

Hotel przyjemny, świetnie usytuowany z przyjaznym personelem i dobrą kuchnią. Elegancko urządzony, o wysokim standardzie usług. Polecany osobom nastawionym na spokojny wypoczynek. Bardzo dobra oferta cenowa.

Położenie

Hotel położony na południowo-zachodnim wybrzeżu wyspy, 2 km od centrum miejscowości Kalutara, przy piaszczystej plaży, ok. 50 km od Colombo i ok. 80 km od portu lotniczego.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, lobby, restauracja główna, 2 restauracje a'la carte, bar w lobby, bar przy basenie, centrum konferencyjne, sklepik, pralnia, bezpłatne Wi-Fi.

Pokoje

Standard

Standard promo

Deluxe - sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), internet bezprzewodowy (bezpłatnie), TV sat LCD, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, zestaw do kawy/herbaty, mała lodówka, sejf, balkon lub patio.

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje do kolacji płatne

All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje, przekąski po południu, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe (do godz. 23.00).

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny (bezpłatne leżaki, parasole, ręczniki), centrum fitness, tenis stołowy, siatkówka plażowa, siłownia, kort tenisowy, centrum spa, bilard, okazjonalnie muzyka na żywo.

Dla dzieci

Basen dla dzieci, nieduży plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Cena nie zawiera

Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wizy

Przy wyjazdach na Sri Lankę wymagana jest wiza. Wizę można wykupić bezpośrednio na lotnisku na Sri Lance lub poprzez złożenie wniosku wizowego poprzez system ETA (Electronic Travel Authorisation). W tym celu należy zalogować się na stronie Apply). Klienci muszą wypełnić wszystkie wymagane pola. Pasażer posiadający kopię zatwierdzenia ETA uprawniony jest do wjazdu na teren Sri Lanki w ciągu 90 dni od daty jego wystawienia. Pasażer na podstawie zatwierdzenia ETA otrzymuje - na lotnisku na Sri Lance, wizę dwukrotnego wjazdu, ważną 30 dni od daty przekroczenia granicy. Opłaty wizowe:

• Przy rejestracji i wykupie przez system ETA - 50 USD za osobę (wymagana rejestracja w systemie ETA, płatności dokonuje się kartą kredytową poprzez system ETA)- przy rejestracji i wykupie na lotnisku na Sri Lance - 60 USD za osobę (rejestracja w systemie ETA nie jest wymagana, płatności dokonuje się gotówką na lotnisku na Sri Lance)

Sugerujemy jednak wyrobienie wiz online aby uniknąć późniejszych kolejek na lotnisku. Wszyscy podróżujący na Sri Lankę zobowiązani są do przełożenia w porcie lotniczym na Sri Lance:

• Ważnego paszportu (minimum 6 miesięcy od daty powrotu)

• Kopii zatwierdzenia ETA (tylko w przypadku rejestracji i płatności poprzez system ETA)

• Biletu powrotnego

• Odpowiednich środków finansowych (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Uwaga

Ze względu na lokalne uwarunkowania, niektóre hotele na Sri Lance mogą odmówić serwowania napojów alkoholowych w wybrane dni świąteczne.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Wylot
21:25
18:15
WAW · 08.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
CMB · 09.04 (Śr.)Colombo
Przylot
09:10
19:30
CMB · 15.04 (Wt.)Colombo
WAW · 15.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
11 208 zł
za pokój

Standard

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Wylot
09:20
08:10
WAW · 08.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
CMB · 09.04 (Śr.)Colombo
Przylot
09:10
08:20
CMB · 15.04 (Wt.)Colombo
WAW · 16.04 (Śr.)Warszawa - Chopin
11 216 zł
za pokój

Deluxe

2 dorosłych

All InclusiveDe lux
Wylot
21:25
18:15
WAW · 08.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
CMB · 09.04 (Śr.)Colombo
Przylot
09:10
19:30
CMB · 15.04 (Wt.)Colombo
WAW · 15.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
11 372 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking Smile, Komitetu Obrony Robotników 32, 02-148 Warszawa

250
za 1 auto
1 auto
Data od
08.04.2025
Data do
15.04.2025
250
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

432
za wycieczkę
432
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka11 208

Cena całkowita

11 208
Zaliczka płatna teraz2 242
Pozostała kwota płatna na 21 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 12

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 12 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Beniamin
Opinia zweryfikowana

Maj 2024

·

Singiel

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 20.05.2024

10

Hotel na bardzo wysokim poziomie. Restauracja oferuje pyszne śniadania, pokoje czyste codziennie sprzątanie tak samo jak cały obiekt. Personel dba o najmniejsze szczegóły.

Zalety

Ogromny czysty basen z pięknym widokiem.

Jedzenie

Czystość obiektu i pokoi

Działająca klimatyzacja

Wady

Wilgoć. Lecz nie jest to wada hotelu a klimatu panującego na tej wyspie :)

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

29°C
24°C
29°C
12

Przed podróżą

Nie ma obowiązku szczepień ochronnych.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Sri Lanki można wjechać za okazaniem paszportu. Musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego wjazdu.

Od 1 października 2024 roku władze Sri Lanki ponownie wprowadzają obowiązek posiadania wizy dla odwiedzających. Wizę można uzyskać w dwóch wariantach:

1. Online, poprzez stronę internetową, za opłatą około 50 USD na osobę.
2. Po przylocie na miejscu, za opłatą około 60 USD na osobę.

Wniosek wizowy online można złożyć przez stronę: Wniosek wizowy
Zaleca się złożenie wniosku o autoryzację możliwie jak najwcześniej po dokonaniu rezerwacji, choć można to zrobić w dowolnym momencie przed podróżą. Standardowy czas przetwarzania wniosku wynosi około 3 dni.

Uzyskanie zgody na wjazd jest obowiązkowe dla obywateli Polski, w tym dzieci poniżej 16. roku życia oraz niemowląt. Należy pamiętać, że wysłanie wniosku nie gwarantuje automatycznego uzyskania zgody na wjazd. Potwierdzenie zgody lub odrzucenie wniosku zostanie przesłane w osobnej wiadomości e-mail po jego przetworzeniu. Zgoda na wjazd jest ważna przez 30 dni.

Podróżujący musi mieć ze sobą ważną zgodę na wjazd (ETA), potwierdzony bilet powrotny i wystarczające środki na pokrycie wydatków w trakcie pobytu (30 USD / dzień).

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź