12 862 zł
/za wszystkich
The Surf
Opis oferty
Naszym zdaniem
Nazwa hotelu nie jest przypadkowa! Bentota to kurort, który co roku przyciąga spragnionych wrażeń surferów. Urlopowicze mogą nie tylko ich podziwiać, ale nawet spróbować własnych sił na desce. Ale to nie wszystko, co oferuje hotel EKHO Surf! Ośrodek spełni oczekiwania zarówno tych, którzy lubią podróżować oraz odkrywać nowe miejsca, jak i tych, pragnących odpoczynku w promieniach słońca. Pewne jest jedno - wszyscy, dla których ważne są komfort i wygoda podczas wakacji, docenią EKHO surf.
Lokalizacja
Hotel położony jest na południowo-zachodnim wybrzeżu Sri Lanki, w pobliżu miejscowości Bentota. W centrum miasta znajduje się wiele sklepów oraz lokali gastronomicznych. Obiekt usytuowany jest niedaleko jednej z głównych tras ruchu, na której znajdują się przystanki autobusowe, co ułatwia dotarcie do pobliskich atrakcji turystycznych. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
•Centrum Bentota - ok. 2 km
•Świątynia Kande Viharaya - ok. 4 km
•Kolombo - ok. 60 km
•Turtle beach - ok. 40 km
Port lotniczy w Kolombo oddalony jest o ok. 106 km.
Plaża
Hotel posiada bezpośredni dostęp do piaszczystej plaży.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
•Goście mogą skorzystać z dwóch basenów zewnętrznych zlokalizowanych w pobliżu plaży. Bary
•Comfy Bar - lokal serwuje lokalne oraz inne popularne napoje alkoholowe. Restauracje
•L'Heritage - główna restauracja, w której goście mogą wybierać spośród dań bufetowych oraz a la carte. Lokal posiada stoliki wewnątrz, jak i na świeżym powietrzu.
•Fruits de Mer - restauracja i bar przygotowująca dania z owocami morza. Oprócz potraw, goście mogą także spróbować dostępnych na miejscu napoi alkoholowych. Lokal znajduje się przy basenie.
•Der Café - kawy I przekąski oraz dania a la carte serwowane są w lokalu przy basenie. Inne udogodnienia
•Internet z zasięgiem także w pokojach
•Ogród
•Room service
•Recepcja 24/h
•Przechowalnia bagażu
•Punkt ksero
•Wymiana walut
•Bezpłatny parking w pobliżu
•Pralnia
Atrakcje hotelowe
• Wellness&Spa - Nirogi Spa oferuje gościom liczne zabiegi, a w tym, m. in. masaże i aromaterapię. Na terenie spa znajduje się jacuzzi. Goście mogą również skorzystać z dobrze wyposażonej siłowni, prowadzonej pod okiem doświadczonego instruktora.
•Atrakcje i rozrywka - w hotelowym lobby goście mogą zrelaksować się przy muzyce. Organizowane jest również karaoke i pokazy filmowe.
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje 97 pokojami o różnych kategoriach.
•Superior - pokoje Superior znajdują się na parterze i wychodzą na ogród, lub na wyższych piętrach i posiadają umeblowany balkon. Każdy z pokoi ma widok na morze. W pokoju znajdują się duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, umeblowany balkon lub taras, klimatyzacja, suszarka do włosów, biurko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi.
•Deluxe - pokoje Deluxe znajdują się na parterze i posiadają bezpośredni dostęp do basenu, lub na wyższych piętrach i posiadają umeblowany balkon. W pokoju znajdują się duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, biurko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi. Istnieje możliwość dostawienia dodatkowego łóżka za dodatkową opłatą. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Wyżywienie
Do wyboru:
•BB - Śniadania - śniadania w restauracji głównej, cena nie uwzględnia napojów.
•HB - śniadania i obiadokolacje
•ALL - All Inclusive
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot z międzylądowaniem/przesiadką w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu,
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Transport i bagaż
Przelot realizowany jest lotem z przesiadką na wskazanej w ofercie trasie. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany w zależności od linii lotniczej może być dodatkowo płatny (chyba, że dany przewoźnik posiada wliczoną cenę bagażu rejestrowanego zgodnie z rozpiską poniżej) o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika. Dzieciom poniżej 2 lat przysługuje bagaż podręczny oraz możliwość zabrania wózka składanego.
FlyDubai
W cenie:
•Bagaż podręczny - 7 kg - Maksymalne wymiary każdej sztuki bagażu podręcznego to 55 × 38 × 20 cm
•Bagaż Rejestrowany - 20 kg - maksymalnych wymiarach 165 cm (szerokość X + wysokość Y + głębokość Z)
Emirates
W cenie:
•Bagaż podręczny - 7 kg - Maksymalne wymiary każdej sztuki bagażu podręcznego to 55 × 38 × 20 cm.
•Bagaż Rejestrowany 25 kg - maksymalnych wymiarach 300 cm (szerokość X + wysokość Y + głębokość Z
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Deluxe dwuosobowy deluxe
2 dorosłych
Premier z widokiem na morze dwuosobowy premier z widokiem na morze
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Orange Parking P3, Zjazd Rogoziany, 30-241 Kraków
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
12 862 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.
Mapa
Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Sri Lanki można wjechać za okazaniem paszportu. Musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego wjazdu.
Od 1 października 2024 roku władze Sri Lanki ponownie wprowadzają obowiązek posiadania wizy dla odwiedzających. Wizę można uzyskać w dwóch wariantach:
1. Online, poprzez stronę internetową, za opłatą około 50 USD na osobę.
2. Po przylocie na miejscu, za opłatą około 60 USD na osobę.
Wniosek wizowy online można złożyć przez stronę: Wniosek wizowy
Zaleca się złożenie wniosku o autoryzację możliwie jak najwcześniej po dokonaniu rezerwacji, choć można to zrobić w dowolnym momencie przed podróżą. Standardowy czas przetwarzania wniosku wynosi około 3 dni.
Uzyskanie zgody na wjazd jest obowiązkowe dla obywateli Polski, w tym dzieci poniżej 16. roku życia oraz niemowląt. Należy pamiętać, że wysłanie wniosku nie gwarantuje automatycznego uzyskania zgody na wjazd. Potwierdzenie zgody lub odrzucenie wniosku zostanie przesłane w osobnej wiadomości e-mail po jego przetworzeniu. Zgoda na wjazd jest ważna przez 30 dni.
Podróżujący musi mieć ze sobą ważną zgodę na wjazd (ETA), potwierdzony bilet powrotny i wystarczające środki na pokrycie wydatków w trakcie pobytu (30 USD / dzień).