11 902 zł
/za wszystkich
Heritance Ahungalla
8.9
56 opinii
8.9
56 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Wyjątkowy hotel usytuowany w malowniczym miejscu - na cyplu przy plaży. Szykowny styl, architektura w stylu tropikalnego modernizmu opracowana przez najsłynniejszego lankijskiego architekta - J. Bawę, fantastyczna obsługa, wyborna kuchnia, duży basen, wspaniały ogród, eleganckie pokoje.
Położenie
Na południowo-zachodnim wybrzeżu, przy plaży, ok. 3 km od centrum miejscowości Kalutaraok. 70 km od lotniska, ok. 45 km od Colombo, ok. 80 km od Galle (na liście UNESCO), ok. 3 km od stacji kolejowej.
Wyposażenie
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja główna (bufety i a'la carte, kolacje tematyczne) z widokiem na lagunę, restauracja orientalna z tarasem, restauracja włoska, bar przy basenie, sport bar, sale konferencyjne, sklepik, room service, biblioteczka.
Pokoje
Premier garden view - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 65 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko, minibar, ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na ogród).
Deluxe lagoon view - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 65 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko,
Ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, minibar, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na lagunę).
Deluxe pool side - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 68 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko, ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, minibar, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na basen).
Deluxe ocean view - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 58 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko, ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, minibar, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na ocean).
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i kolacje (bufety, napoje do kolacji płatne)
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, podwieczorek, lokalne alkohole spirytusowe, piwo i wino oraz napoje bezalkoholowe serwowane w godzinach 11:00 - 23:00 w wyznaczonych barach i restauracjach, butelka wina musującego w dniu przyjazdu, mini bar uzupełniany raz na pobyt (nie dotyczy barku z winem).
Sport i rozrywka
Piękny basen, taras słoneczny, tenis stołowy, okazjonalnie występy i muzyka na żywo. Odpłatnie: łucznictwo, wypożyczalnia rowerów, bilard, krykiet, sporty wodne, ścianka wspinaczkowa i zip-line, plażowe cabany z obługą i posiłkami, masaże, zabiegi kosmetyczne, joga, sauny, rytuały ajurwedyjskie.
Dla dzieci
Sala zabaw, wysokie krzesełka w restauracji.
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę telefoniczną lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Cena nie zawiera
Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wizy
Przy wyjazdach na Sri Lankę wymagana jest wiza. Wizę można wykupić bezpośrednio na lotnisku na Sri Lance lub poprzez złożenie wniosku wizowego poprzez system ETA (Electronic Travel Authorisation). W tym celu należy zalogować się na stronie Apply). Klienci muszą wypełnić wszystkie wymagane pola. Pasażer posiadający kopię zatwierdzenia ETA uprawniony jest do wjazdu na teren Sri Lanki w ciągu 90 dni od daty jego wystawienia. Pasażer na podstawie zatwierdzenia ETA otrzymuje - na lotnisku na Sri Lance, wizę dwukrotnego wjazdu, ważną 30 dni od daty przekroczenia granicy. Opłaty wizowe:
• Przy rejestracji i wykupie przez system ETA - 50 USD za osobę (wymagana rejestracja w systemie ETA, płatności dokonuje się kartą kredytową poprzez system ETA)- przy rejestracji i wykupie na lotnisku na Sri Lance - 60 USD za osobę (rejestracja w systemie ETA nie jest wymagana, płatności dokonuje się gotówką na lotnisku na Sri Lance)
Sugerujemy jednak wyrobienie wiz online aby uniknąć późniejszych kolejek na lotnisku. Wszyscy podróżujący na Sri Lankę zobowiązani są do przełożenia w porcie lotniczym na Sri Lance:
• Ważnego paszportu (minimum 6 miesięcy od daty powrotu)
• Kopii zatwierdzenia ETA (tylko w przypadku rejestracji i płatności poprzez system ETA)
• Biletu powrotnego
• Odpowiednich środków finansowych (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Uwaga
Ze względu na lokalne uwarunkowania, niektóre hotele na Sri Lance mogą odmówić serwowania napojów alkoholowych w wybrane dni świąteczne.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Deluxe room
2 dorosłych
Deluxe room
2 dorosłych
Premier deluxe room
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Szyszkowa 39, Szyszkowa 39, 02-285 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
11 902 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 56
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Listopad 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.9
Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu. Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo życzliwi i przyjaźni. Sprzątanie i wymiana ręczników codziennie. Bardzo dobre jedzenie. Bar również świetny. Duża powierzchnia i spokój. Hotel dla ludzi dorosłych. Młodzież i dzieci nie będą miały atrakcji. Codziennie muzyka na żywo. Nie ma się do czego doczepić. Na plaży można można spotkać starszego Pana w czerwonej czapeczce z logiem jednego z niemieckich klubów piłkarskich , który jest świetnym przewodnikiem i organizatorem wycieczek po Sri Lance. Gorąco polecam Nimala !!! Zorganizował nam prywatną wyprawę w cenie zbiorowej. Do tego mieliśmy więcej punktów na mapie i bez żadnego pośpiechu.
Zalety
• Położenie , czystość , obsługa , wyżywienie , bar
Wady
• Brak atrakcji dla dzieci
Mapa
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Sri Lanki można wjechać za okazaniem paszportu. Musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego wjazdu.
Od 1 października 2024 roku władze Sri Lanki ponownie wprowadzają obowiązek posiadania wizy dla odwiedzających. Wizę można uzyskać w dwóch wariantach:
1. Online, poprzez stronę internetową, za opłatą około 50 USD na osobę.
2. Po przylocie na miejscu, za opłatą około 60 USD na osobę.
Wniosek wizowy online można złożyć przez stronę: Wniosek wizowy
Zaleca się złożenie wniosku o autoryzację możliwie jak najwcześniej po dokonaniu rezerwacji, choć można to zrobić w dowolnym momencie przed podróżą. Standardowy czas przetwarzania wniosku wynosi około 3 dni.
Uzyskanie zgody na wjazd jest obowiązkowe dla obywateli Polski, w tym dzieci poniżej 16. roku życia oraz niemowląt. Należy pamiętać, że wysłanie wniosku nie gwarantuje automatycznego uzyskania zgody na wjazd. Potwierdzenie zgody lub odrzucenie wniosku zostanie przesłane w osobnej wiadomości e-mail po jego przetworzeniu. Zgoda na wjazd jest ważna przez 30 dni.
Podróżujący musi mieć ze sobą ważną zgodę na wjazd (ETA), potwierdzony bilet powrotny i wystarczające środki na pokrycie wydatków w trakcie pobytu (30 USD / dzień).