11 902  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
22
obiekt
teren hotelu, obiekt
basen
obiekt
basen

8.9

56 opinii

Opis oferty

Region: Południowa ProwincjaBiuro podróży (przedsiębiorca): Best ReisenKod oferty: WAK909648

Naszym zdaniem

Wyjątkowy hotel usytuowany w malowniczym miejscu - na cyplu przy plaży. Szykowny styl, architektura w stylu tropikalnego modernizmu opracowana przez najsłynniejszego lankijskiego architekta - J. Bawę, fantastyczna obsługa, wyborna kuchnia, duży basen, wspaniały ogród, eleganckie pokoje.

Położenie

Na południowo-zachodnim wybrzeżu, przy plaży, ok. 3 km od centrum miejscowości Kalutaraok. 70 km od lotniska, ok. 45 km od Colombo, ok. 80 km od Galle (na liście UNESCO), ok. 3 km od stacji kolejowej.

Wyposażenie

Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja główna (bufety i a'la carte, kolacje tematyczne) z widokiem na lagunę, restauracja orientalna z tarasem, restauracja włoska, bar przy basenie, sport bar, sale konferencyjne, sklepik, room service, biblioteczka.

Pokoje

Premier garden view - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 65 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko, minibar, ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na ogród).

Deluxe lagoon view - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 65 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko,

Ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, minibar, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na lagunę).

Deluxe pool side - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 68 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko, ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, minibar, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na basen).

Deluxe ocean view - obszerne, eleganckie pokoje o powierzchni ok. 58 m kw; sypialnia, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, 2 umywalki, suszarka, toaleta, szlafroki), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, LCD TV sat, biurko, ekspres do kawy Nespresso, bezpłatne Wi-Fi, minibar, taras lub balkon (leżanka, stoliczek, widok na ocean).

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu

HB - śniadania i kolacje (bufety, napoje do kolacji płatne)

All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, podwieczorek, lokalne alkohole spirytusowe, piwo i wino oraz napoje bezalkoholowe serwowane w godzinach 11:00 - 23:00 w wyznaczonych barach i restauracjach, butelka wina musującego w dniu przyjazdu, mini bar uzupełniany raz na pobyt (nie dotyczy barku z winem).

Sport i rozrywka

Piękny basen, taras słoneczny, tenis stołowy, okazjonalnie występy i muzyka na żywo. Odpłatnie: łucznictwo, wypożyczalnia rowerów, bilard, krykiet, sporty wodne, ścianka wspinaczkowa i zip-line, plażowe cabany z obługą i posiłkami, masaże, zabiegi kosmetyczne, joga, sauny, rytuały ajurwedyjskie.

Dla dzieci

Sala zabaw, wysokie krzesełka w restauracji.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę telefoniczną lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Cena nie zawiera

Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Wizy

Przy wyjazdach na Sri Lankę wymagana jest wiza. Wizę można wykupić bezpośrednio na lotnisku na Sri Lance lub poprzez złożenie wniosku wizowego poprzez system ETA (Electronic Travel Authorisation). W tym celu należy zalogować się na stronie Apply). Klienci muszą wypełnić wszystkie wymagane pola. Pasażer posiadający kopię zatwierdzenia ETA uprawniony jest do wjazdu na teren Sri Lanki w ciągu 90 dni od daty jego wystawienia. Pasażer na podstawie zatwierdzenia ETA otrzymuje - na lotnisku na Sri Lance, wizę dwukrotnego wjazdu, ważną 30 dni od daty przekroczenia granicy. Opłaty wizowe:

• Przy rejestracji i wykupie przez system ETA - 50 USD za osobę (wymagana rejestracja w systemie ETA, płatności dokonuje się kartą kredytową poprzez system ETA)- przy rejestracji i wykupie na lotnisku na Sri Lance - 60 USD za osobę (rejestracja w systemie ETA nie jest wymagana, płatności dokonuje się gotówką na lotnisku na Sri Lance)

Sugerujemy jednak wyrobienie wiz online aby uniknąć późniejszych kolejek na lotnisku. Wszyscy podróżujący na Sri Lankę zobowiązani są do przełożenia w porcie lotniczym na Sri Lance:

• Ważnego paszportu (minimum 6 miesięcy od daty powrotu)

• Kopii zatwierdzenia ETA (tylko w przypadku rejestracji i płatności poprzez system ETA)

• Biletu powrotnego

• Odpowiednich środków finansowych (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Uwaga

Ze względu na lokalne uwarunkowania, niektóre hotele na Sri Lance mogą odmówić serwowania napojów alkoholowych w wybrane dni świąteczne.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Deluxe room

2 dorosłych

All InclusiveDe lux
Wylot
21:25
18:15
WAW · 22.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
CMB · 23.04 (Śr.)Colombo
Przylot
09:10
19:30
CMB · 29.04 (Wt.)Colombo
WAW · 29.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
11 902 zł
za pokój

Deluxe room

2 dorosłych

All InclusiveDe lux
Wylot
21:25
18:15
WAW · 22.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
CMB · 23.04 (Śr.)Colombo
Przylot
10:30
08:25
CMB · 29.04 (Wt.)Colombo
WAW · 30.04 (Śr.)Warszawa - Chopin
12 110 zł
za pokój

Premier deluxe room

2 dorosłych

All InclusiveDe luxPremier
Wylot
21:25
18:15
WAW · 22.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
CMB · 23.04 (Śr.)Colombo
Przylot
09:10
19:30
CMB · 29.04 (Wt.)Colombo
WAW · 29.04 (Wt.)Warszawa - Chopin
12 312 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking Szyszkowa 39, Szyszkowa 39, 02-285 Warszawa

95
za 1 auto
1 auto
Data od
22.04.2025
Data do
29.04.2025
95
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

432
za wycieczkę
432
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka11 902

Cena całkowita

11 902
Zaliczka płatna teraz2 380
Pozostała kwota płatna na 21 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 56

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 56 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Paweł
Opinia zweryfikowana

Listopad 2024

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 26.11.2024

8.9

Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu. Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo życzliwi i przyjaźni. Sprzątanie i wymiana ręczników codziennie. Bardzo dobre jedzenie. Bar również świetny. Duża powierzchnia i spokój. Hotel dla ludzi dorosłych. Młodzież i dzieci nie będą miały atrakcji. Codziennie muzyka na żywo. Nie ma się do czego doczepić. Na plaży można można spotkać starszego Pana w czerwonej czapeczce z logiem jednego z niemieckich klubów piłkarskich , który jest świetnym przewodnikiem i organizatorem wycieczek po Sri Lance. Gorąco polecam Nimala !!! Zorganizował nam prywatną wyprawę w cenie zbiorowej. Do tego mieliśmy więcej punktów na mapie i bez żadnego pośpiechu.

Zalety

Położenie , czystość , obsługa , wyżywienie , bar

Wady

Brak atrakcji dla dzieci

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

29°C
24°C
29°C
12

Przed podróżą

Nie ma obowiązku szczepień ochronnych.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Sri Lanki można wjechać za okazaniem paszportu. Musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego wjazdu.

Od 1 października 2024 roku władze Sri Lanki ponownie wprowadzają obowiązek posiadania wizy dla odwiedzających. Wizę można uzyskać w dwóch wariantach:

1. Online, poprzez stronę internetową, za opłatą około 50 USD na osobę.
2. Po przylocie na miejscu, za opłatą około 60 USD na osobę.

Wniosek wizowy online można złożyć przez stronę: Wniosek wizowy
Zaleca się złożenie wniosku o autoryzację możliwie jak najwcześniej po dokonaniu rezerwacji, choć można to zrobić w dowolnym momencie przed podróżą. Standardowy czas przetwarzania wniosku wynosi około 3 dni.

Uzyskanie zgody na wjazd jest obowiązkowe dla obywateli Polski, w tym dzieci poniżej 16. roku życia oraz niemowląt. Należy pamiętać, że wysłanie wniosku nie gwarantuje automatycznego uzyskania zgody na wjazd. Potwierdzenie zgody lub odrzucenie wniosku zostanie przesłane w osobnej wiadomości e-mail po jego przetworzeniu. Zgoda na wjazd jest ważna przez 30 dni.

Podróżujący musi mieć ze sobą ważną zgodę na wjazd (ETA), potwierdzony bilet powrotny i wystarczające środki na pokrycie wydatków w trakcie pobytu (30 USD / dzień).

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź