3 269  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
23
teren hotelu
obiekt, basen
basen, brodzik, dla dzieci
basen
obiekt, budynek główny, teren hotelu

7.2

74 opinie

Opis oferty

Region: MaderaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK905324

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - monte mar palace hotel:

Hotel Monte Mar Palace położony jest na północnym wybrzeżu na obrzeżach Ponta Delgada i oferuje fantastyczne, panoramiczne widoki na Ocean Atlantycki. Jest to idealna baza wypadowa do zwiedzania wyspy kwiatowej. Najbliższe sklepy, kawiarnie i restauracje oddalone są również o około 800 metrów. Popularne naturalne baseny morskie wykonane ze skały lawowej znajdują się zaledwie ok. 15 km od hotelu. Miasto Funchal oddalone jest o około 40 km, a lotnisko Funchal (FNC) o około 50 km. Do najbliższej plaży oferowany jest transfer wahadłowy (w zależności od dostępności, za opłatą, więcej informacji w recepcji).

Wyposażenie:

Hotel wzniesiony został w roku 2002. Obiekt oferuje 111 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w hotelu, jak np. rower / rower górski, minigolf, golf i putting green. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje tenisa stołowego, bilard, darta i squasha. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, zabiegi masażu i solarium. W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu program animacyjny i muzykę na żywo.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i piknik.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:

Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:

Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój, standardowy, dwuosobowy, widok na góry, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkonWidok na góryStandardowy
WylotWizz Air, W6
12:40
17:20
GDN · 16.01 (Czw.)Gdańsk
FNC · 16.01 (Czw.)Funchal
PrzylotWizz Air, W6
18:00
00:10
FNC · 19.01 (Ndz.)Funchal
GDN · 20.01 (Pon.)Gdańsk
3 269 zł
za pokój

Pokój, standardowy, dwuosobowy, widok na morze, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkonWidok na morzeStandardowy
WylotWizz Air, W6
12:40
17:20
GDN · 16.01 (Czw.)Gdańsk
FNC · 16.01 (Czw.)Funchal
PrzylotWizz Air, W6
18:00
00:10
FNC · 19.01 (Ndz.)Funchal
GDN · 20.01 (Pon.)Gdańsk
3 431 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Odkryj-Parking GDN, ul. Spadochroniarzy 21, 80-298 Gdańsk

90
za 1 auto
1 auto
Data od
16.01.2025
Data do
20.01.2025
90
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

180
za wycieczkę
180
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 269

Cena całkowita

3 269
Zaliczka płatna teraz948
Pozostała kwota płatna na 31 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 74

Zablokowanych opinii: 5
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 74 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Przemek
Opinia zweryfikowana

Lipiec 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 29.07.2024

6.1

+1

Pobyt poza dwoma przykrymi aspektami hotel oceniam dobrze.

Już po pierwszej nocy zgłosiłem niesprawną klimatyzację - obudziliśmy się w nocy zlani potem (28 stopni C !!!), trzeba było otwierać drzwi balkonowe żeby choć trochę przewietrzyć. Recepcja przysłała pana "złota rączka", który sobie nie poradził z problemem, obiecali na następny dzień zamówić specjalistę ds. klimatyzacji bo klimy nie było we wszystkich pokojach na parterze. Kolejna noc bez klimy. Kolejnego dnia okazało się, że owy specjalista również sobie nie poradził pomimo, że wystawił im fakturę. Recepcja obiecała kolejnego dnia wymienić nam pokój na inny z klimatyzacją. W międzyczasie w łazience znaleźliśmy dogorywającego karalucha, kolejne dwa chodziły po korytarzu przed pokojem 007. Zapakowałem karalucha do kubka i zaniosłem na recepcję - pan nie był specjalnie zaskoczony. Powiedział, że robili właśnie dezynsekcję w hotelu i dlatego wychodzą. Czwartego dnia trafiliśmy w końcu do nowego pokoju na poziomie +3 z klimatyzacją.

Zalety

- piękne widoki na ocean i góry

- kameralna okolica (tylko jeden hotel w miejscowości, jeden sklep i ze 2 sklepy)

- brak porannego wyścigu po leżaki

- bardzo ładny basen

- duży wybór dań na obiadokolacjach i zawsze wolne stoliki

- dobra obsługa kelnerska

- pomocna recepcja

- prosta rezerwacja samochodów

Wady

- wiele osób o tym pisało wcześniej - meble i wystrój mają swoje lata i należałoby je już dawno wymienić, nie pasują do standardu 4 ****

- niedziałająca klimatyzacja - przynajmniej w pokojach 001-017, czyli na poziomie -2 (wysoki parter od strony basenów) - de facto to była tylko wentylacja, a hotel nie był w stanie tego naprawić

- karaluchy - było pisane o tym wcześniej i się potwierdziło - osobiście widziałem 4 sztuki

- żona narzekała na monotonne jedzenie i niesmaczną kawę z automatu

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

16°C
15°C
16°C
10

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Jeżeli w danym regionie lokalne władze wprowadziły opłatę klimatyczną (podatek turystyczny), należy ją uiścić w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu i może wynieść od 0,5 do 7 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Ze względu na często wprowadzane zmiany w wysokości podatku, podane zostały przybliżone wartości pobieranych opłat. Aktualnych informacji o wysokości opłat klimatycznych należy szukać na stronach lokalnych władz regionu.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Portugalii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź