965  

/za wszystkich

– Kup teraz, zapłać później

Podsumowanie ceny
35
budynek główny, recepcja / lobby, teren hotelu, pokój z widokiem na morze, apartament z widokiem na morze, plaża, zwiedzanie
pokój
basen
restauracja
budynek główny, teren hotelu, pokój, suite, apartament, łazienka

5.7

15 opinii

Opis oferty

Region: Pomorze ZachodnieBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK905165

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Wyposażenie:

Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 2010. Obiekt oferuje łącznie 231 pokoi. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel apartamentowy dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Większość kwater zwrócona jest ku morzu. Wyłożone wykładziną pokoje wyposażone są w łóżko podwójne i sofę. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Hotel apartamentowy posiada brodzik dla dzieci i basen kryty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness, tenisa stołowego i bilard, jak również za dodatkową opłatą kręgle, squasha, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Obiekt oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon piękności i anti-ging, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Program animacyjny, dyskoteka, miniklub i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Hotel oferuje inne opcje żywieniowe. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.

Opłata klimatyczna - trójmiasto:

Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2 - 5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.

• Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.

• Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):

• Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu. Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Dwuosobowy

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2025-01-22
Wykwaterowanie2025-01-24
965 zł
za pokój

Dwuosobowy

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2025-01-22
Wykwaterowanie2025-01-24
1 061 zł
za pokój

Dwuosobowy

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2025-01-22
Wykwaterowanie2025-01-24
1 214 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Promesa Pewne Wakacje

00 zł
za wycieczkę

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 0zł

Najniższa cena
z ostatnich 30 dni
przed obniżką: 0zł

00 zł
za wycieczkę

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 0zł

Najniższa cena
z ostatnich 30 dni
przed obniżką: 0zł

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Promesa Pewne Wakacje. Zabezpieczenie, które warto mieć

Ochrona Twoich wakacji

Specjalna usługa na wypadek upadłości organizatora

Gwarancja wyjazdu

Jeśli Twój wyjazd zostanie odwołany, pomożemy Ci znaleźć nowy

Ponad 10 000 alternatywnych ofert

Ty wybierasz, a my zajmujemy się wszystkimi formalnościami

Wycieczka965

Cena całkowita

965
Zaliczka płatna teraz280
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 15

Zablokowanych opinii: 3
Filtrowanie
Sortuj
Wszystkie opinie
Typ podróżującego
Czas podróży
Typ użytkownika
Wyświetlono 1 z 15 opinii

Sortuj od:

Sortuj
Kate
Klient Wakacje.pl
Lipiec 2024 ·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 27.07.2024

2.9

+16

Porażka . 5* hotel Marine syf , brud obrzydliwe . Lata świetności ma już za sobą. Dziury po papierochach na firankach , zasłony z jakimiś plamami dziwnym , pokój bez balkonu a okna nie dało się otworzyć bo uszczelka wisiała , widok przez szyby na brudne ptasie kupy , wszystko popękane i pozdzierane , fotel z urwana rączka , obleśnie się tam czuliśmy . Pokój z antresolaa tak niebezpieczne schody dla naszego dziecka ,że musieliśmy zrezygnować . Jedyna zaleta tego hotelu to to ,że po naszej reklamacji przenieśli nas do innego hotelu . (...)

Zalety

Tylko recepcjonista ,który rozwiązał nasz problem

Wady

Brud , ptasie kupy na szybach . OBLEŚNE

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

2°C
-1°C
4°C
8

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź