3 238 zł
/za wszystkich
Soreda
7.6
69 opinii





7.6
69 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Jeżeli dobra lokalizacja to dla Ciebie priorytet podczas urlopu za granicą, Hotel Soreda to miejsce dla ciebie. Znajduje się on w popularnej turystycznej miejscowości Saint Paul's Bay na Malcie. Wokół pełno jest uliczek zapełnionych lokalnymi knajpami i sklepikami, a z pomocą samochodu i transportu miejskiego z łatwością zwiedzisz wszystkie zakątki Malty! To zdecydowanie dobry wybór dla samotnych podróżników, a także rodzin z dziećmi. Po całych dniach korzystania z tego co najlepsze na wyspie, goście spędzą miły czas w hotelu Soreda.
Lokalizacja
Hotel położony jest kilkaset metrów od centrum Saint Paul's Bay u brzegu Morza Śródziemnego na północy Malty. To miejsce pełne życia z wieloma rozrywkami oraz w bliskim położeniu od najważniejszych atrakcji turystycznych na Malcie. W okolicy znajdują się sklepy, bary i restauracje, a także kluby. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
• Park natury Salina - ok. 700 m
• Mdina i Rabat - ok. 12 km
• Valletta - ok. 18 km
• Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 15 km
• Splash & Fun Water Park - ok. 9 km
Port lotniczy oddalony jest o ok. 20 km.
Plaża
Około 850 m od hotelu znajduje się popularna skalista plaża Buggiba Beach. W okolicy plaży znajduje się mini park wodny, co może okazać się ciekawą propozycją dla dzieci. W tej samej odległości, jednak w przeciwnym kierunku, znajduje inna się kamienista plaża, Ix Xtajta.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Dwa baseny zewnętrzne
• Basen wewnętrzny
Restauracje
• Restauracja główna - restauracja zaprasza gości na pyszne śniadania i kolacje przygotowywane w formie bufetu oraz na obiady.
• Bar na dachu - lokal otwarty jest w sezonie letnim. Z dachu roztacza się panoramiczny widok na morze, a goście mogą cieszyć się napojami i przekąskami. Inne udogodnienia
• Internet - w całym hotelu działa bezpłatne wi-fi
• Recepcja 24/h
• Przechowalnia bagażu
• Wymiana walut/bankomat
• Codzienne sprzątanie
• Pralnia i usługa prasowania (dodatkowo płatne)
• Sejf (dodatkowo płatny)
• Winda
• Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
• Możliwość pobytu ze zwierzętami
• Akcesoria dla zwierząt
• Palarnia
• Bezpłatny parking
• Wypożyczalnia samochodów i rowerów
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - goście mają okazję skorzystania z oferty masaży w spa, jacuzzi oraz z dobrze wyposażonej siłowni prowadzonej przez trenera personalnego.
• Atrakcje i rozrywka - w hotelu organizowane są wydarzenia z muzyką na żywo, karaoke oraz rozrywka wieczorna oraz transmitowane są wydarzenia na żywo. Dodatkowo, goście mogą korzystać z wielu atrakcji, m.in. lekcji nurkowania, jazdy konnej, gry w squasha, sportów wodnych. W hotelu znajduje się także sala gier, salon TV i wypożyczalnia rowerów.
Dla dzieci
• Kids Club
• Sala gier
• Plac zabaw
• Łóżeczka dla dzieci
• Opieka nad dziećmi na życzenie gości
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje pokojami o różnych kategoriach. Double Room with Balcony - pokój z balkonem przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób dorosłych. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, TV, czajnik elektryczny. Triple Room with Balcony - pokój z balkonem przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób dorosłych. W pokoju znajdują się trzy łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, TV, czajnik elektryczny. Triple Room with Balcony - pokój z balkonem przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób dorosłych. W pokoju znajdują się cztery łóżka pojedyncze lub dwa łóżka pojedyncze i łóżko podwójne, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, TV, czajnik elektryczny. Dostępne są łóżeczka dla dzieci i sejf na życzenie gości.
Wyżywienie
Do wyboru:
• Dwa posiłki- śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
• Trzy posiłki - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
• All Inclusive - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. W ciągu dnia: przekąski, kawa, herbata, ciasto, lody. Wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w cenie.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 przedmiot osobisty, nie większy niż 35x40x12 cm o maksymalnej wadze 2 kg. Przedmiot osobisty powinien zmieścić się pod poprzedzającym siedzeniem. Przykładowe przedmioty osobiste: torebka, nerka, laptop, aparat fotograficzny, parasol.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc standardowych w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double standard room standard double room max 4
2 dorosłych
Family 1 bedroom apartment family room 1 bedroom
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Odkryj-Parking GDN, ul. Spadochroniarzy 21, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 238 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 69
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Luty 2025
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
1.6
DNO !!! - ŻENADA - GORSZEGO HOTELU NIE WIDZIAŁEM, NAWET W ALBANII. RECEPCJA OBOJĘTNA NA ŻADANIA KLIENTA, MENADŻER HOTELU - IGNORANT. POKÓJ BEZ POŚCIELI, KOŁDER, ŚMIEDZĄCA ŁAZIENKA Z KANALIZACJI, BRAK WENTYLACJI W ŁAZIENCE. OKNA NA BALKON BEZ MOŻLIWOŚCI ZAMKNIECIA. PO INTERWENCJI POLICJI ZMIANA POKOJU NA TAKI KTÓREGO RZEKOMO NIE BYŁO BO OCZYWIŚCIE ŻADNEGO REZYDENTA NIE MA. 2 GODZINY CZEKANIA NA LOTNISKU NA TRANSFER DO HOTELU. BRAK INFORMACJI O TRANSFERZE POWROTNYM - PODAWANE BŁĘDNE INFORMACJE.
ZDJĘCIA I FILMY Z TEJ ŻENADY OPUBLIKUJE NA GOOGLE.
Zalety
• STOŁÓWKA - DOBRE POSIŁKI I MIŁA OBSŁUGA
Wady
• NIE CHCE MI SIĘ TEGO WSZYSTKIEGO PISAĆ - ALE TEN HOTEL TO JEDNO WIELKIE DNO I PORAŻKA
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.