1 764 zł
/za wszystkich
Solana (Mellieha)
8.4
38 opinii
8.4
38 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Gustowny hotel, malowniczo usytuowany na wzniesieniu z widokiem na wyspy Gozo i Comino. Basen na dachu, piękne widoki, stylowe wnętrza.
Położenie
W Melieha, w pobliżu sklepów, barów i restauracji. Piaszczysta plaża w Ghadira Bay znajduje się ok. 2,5 km od hotelu, zaś odległość od lotniska to 23 km. Przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Recepcja, room service, restauracja główna z tarasem, restauracja a'la carte (specjalność: dania kuchni maltańskiej), tratorria włoska, lobby bar, bar przy basenie, sala konferencyjna, bezpłatne łącza Wi-Fi.
Pokoje
Standard balcony -standardowy pokój; łazienka, TV sat, klimatyzacja, telefon, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar (płatny), łącza Wi-Fi, balkon (widok na ląd).
Economy standard - pokój ekonomiczny bez balkonu. Superior balcony - pokój nieco większy od standardowego, dodatkowo sofa, balkon z widokiem na okolicę.
Standard balcony (studio) - sypialnia z częścią jadalną (aneks kuchenny, stolik, 2 krzesła), dodatkowo sofa. Balkon lub taras z widokiem na okolicę.
Luxury balcony (suite) - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego (sofa), duży taras (widok na okolicę), ekspres do kawy.
Single - pokój jednoosobowy standard lub luxury
Pokoje standardowe (o powierzchni ok. 25 m2), elegancko umeblowane, klimatyzowane, wyposażone w: łazienkę z prysznicem i suszarką, telefon, telewizor, sejf, zestaw do kawy/herbaty, balkon/taras, darmowe Wi-Fi
Wyżywienie
RO - Bez wyżywienia
BB - Śniadania
HB plus - Śniadania i kolacje, napoje bezalkoholowe do posiłów
FB plus - śniadania, obiady, kolacje, napoje baezalkoholowe do posiłków
Sport i rozrywka
Basen na tarasie dachowym, centrum fitness, strefa spa (basen kryty, jacuzzi, sauna, masaże, chromoterapia, serenity garden).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Warunki przelotu
Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:
• 10 kg
• 20 kg
• 32 kg
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40 cm x 20 cm x 25 cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• Pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).
• Bagaż rejestrowany 20kg. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa. Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Warunki wjazdowe do kraju
Aktualizacja z 25 lipca 2022
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu. Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Rm economy standard without balcony-terrace
2 dorosłych
Rm standard balcony
2 dorosłych
Promo non balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Szyszkowa 39, Szyszkowa 39, 02-285 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
1 764 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 38
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Grudzień 2024
·
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.2
Pokój elegancki, wygodny, idealny dla 4 osób. Świetna infrastruktura typu basen, sauna, siłownia czynne do 23.00 co pomogło przyjemnie relaksować się całodniowym zwiedzaniu. Sniadania w hotelu zaspokoiły potrzeby calej naszej czwórki. Świetna lokalizacja, blisko przystanek autobusowy, sklepy, spory wybór restauracji.
Zalety
• Brak wad
Wady
• Jak wyżej
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.