3 364 zł
/za wszystkich
Qawra Palace
8.6
304 opinie





8.6
304 opinie
Opis oferty
Naszym zdaniem
Doskonale położony rodziny hotel, zlokalizowany bezpośrednio przy promenadzie. Doceniany w szczególności za miłą i profesjonalną obsługę. Qawra Palace Resort to czterogwiazdkowy hotel położony w turystycznej miejscowości Qawra. Oferuje wspaniałe widoki na morze, komfortowe zakwaterowanie, doskonałe lokale gastronomiczne serwujące dania kuchni regionalnej i międzynarodowej oraz szereg udogodnień dla rodzin, w tym odkryte baseny i jeden kryty dostępny w sezonie zimowym.
Lokalizacja
Hotel położony jest w tętniącej życiem miejscowości Qawra, tuż przy promenadzie i przybrzeżnej ulicy w północno-wschodniej części Malty. Kurort z licznymi restauracjami, barami i butikami to gwarancja pełnych rozrywek maltańskich wakacji. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
• Mdina i Rabat - ok. 12 km
• Valletta - ok. 19 km
• Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 16 km
• Splash & Fun Water Park - ok. 7 km
• Centrum kurortu Buggiba - ok. 500 mOdległość od międzynarodowego lotniska to ok. 20 km.
Plaża
Hotel położony jest na skalistym wybrzeżu. Do dyspozycji gości jest taras z widokiem na zatokę Salina Bay, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne bezpłatne. Niewielka, publiczna, piaszczysta plaża położona jest w Buggiba ok. 1 km od hotelu.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Do dyspozycji gości są 2 baseny: odkryty i kryty ( podgrzewany - otwarty w sezonie zimowym).
• Brodzik dla najmłodszych. Bary
• Obiekt dysponuje 1 barem i jedną kawiarnią. W pobliżu hotelu znajdują się liczne bary. Restauracje
• W hotelowej restauracji podawane są dania kuchni maltańskiej i międzynarodowej, a w przytulnej kawiarni można spróbować miejscowych słodkości i cieszyć się aromatyczną kawą.. Inne udogodnienia • Internet Wifi bezpłatne
• Taras z bezpłatnymi leżakami, parasolami
• Jacuzzi
• Sala telewizyjna
• Minigolf (płatny dodatkowo)
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - Salon masażu, fryzjer (dodatkowo płatny)
• Animacje i rozrywka - Okazjonalnie muzyka na żywo oraz dzienne animacje. Za opłatą: minigolf, pokój gier (bilard, automaty do gier).
Dla dzieci
• Animacje dla dzieci (sezonowo)
• Brodzik
• Wysokie krzesełka w restauracji
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje 357 pokojami o różnych kategoriach.
• Double Standard Inland View - Pokój z widokiem na ląd, mogący pomieścić max. 2 osoby (20 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację, lodówkę, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych., Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty.
• Double Standard Sea View - Pokój z widokiem na morze, mogący pomieścić max. 3 osoby (25 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację, lodówkę, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych., Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty.
• Quad Family Inland View - Pokój z widokiem na morze, mogący pomieścić max. 4 osoby (40 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację, lodówkę, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych., Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 przedmiot osobisty, nie większy niż 35x40x12 cm o maksymalnej wadze 2 kg. Przedmiot osobisty powinien zmieścić się pod poprzedzającym siedzeniem. Przykładowe przedmioty osobiste: torebka, nerka, laptop, aparat fotograficzny, parasol.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc standardowych w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez link/aplikację)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu na Malcie nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Studio dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami st
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Auto Park, Jasionka 694, 36-002
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 364 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 304
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Marzec 2025
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.7
Hotel jest bardzo dobry. Obsługa bardzo miła i pomocna, na każdym kroku. Ilekroć zwróciłem się po jakąś informację, to otrzymałem pełna odpowiedź. A wszystko z uśmiechem na twarzy.
Pokoje są spore. Może nie są najnowsze i widać, że kilka lat już mają. Łóżka są wygodne, prysznic sprawny. Jak się trafi pokój z widokiem na morze, to jest pięknie. Widok na patio też jest ok, ale na niższych piętrach jest dość ciemno, bo cały dzień jest w cieniu. Lecz kto jedzie na Maltę by siedzieć w pokoju??
Jedzenie jest dobre. Wybór śniadań, obiadów i kolacji jest odpowiedni. Oczywiście ktoś może narzekać na monotonnie, ale dla takich osób hotel oferuje 3 dodatkowe restauracje. Nic łatwiejszego - karaibska? azjatycka? południowoamerykańska? Śmiało. Nam najbardziej podeszła karaibska. A jeśli chodzi o bufety, to nie ma na co narzekać. Duży wybór, produkty świeże i smaczne. każdy znajdzie coś dla siebie.
Basen na poziomie -4 jest mały, ale można się tam chwilę pobawić, a przy okazji skorzystać z sauny. Basen zewnętrzny jest fajny, głęboki i z widokiem na morze. Dobra opcja. Za to basen na dachu robi robotę. Super opcja dla dorosłych.
Hotel jest bardzo duży, ludzi jest dużo, ale wind jest też sporo więc nie ma problemu z poruszaniem się. Dodatkowo jest sporo miejsc ze schodami, więc choćby w dół można sprawnie się przemieszczać.
Ogólnie hotel bardzo dobry. Dla nas to była baza wypadowa na zwiedzanie wyspy. Nie jesteśmy fanami przebywania w hotelu całego dnia i raczeni się drineczkami. Więc pod tym kątem nie umiem się wypowiedzieć, ale widać było sporo osób, którzy tak spędzali czas. I wyglądali na zadowolonych :)
Zalety
• obsługa, jedzenie, lokalizacja
Wady
• nie znalazłem
Mapa



Atrakcje w okolicy Qawra Palace
Zobacz więcej

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.