2 836  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
25
basen
pokój
obiekt
teren hotelu, plaża
pokój

8.7

4 opinie

Opis oferty

Region: GozoBiuro podróży (przedsiębiorca): Best ReisenKod oferty: WAK914734

Naszym zdaniem

Dobrej klasy hotel, świetnie usytuowany przy zatoce Marsalforn. Komfortowe wnętrza, malownicze widoki, własna baza nurkowa.

Położenie

Na północnym wybrzeżu wyspy Gozo, tuż przy zatoce i porcie, 80 m od publicznej plaży (piaszczysto-kamienista), 10 km od przystani skąd odpływają promy na Maltę, ok. 44 km od lotniska.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna La Perla (pierwsze piętro,

Widok na zatokę), restauracja a'la carte na szóstym piętrze (panoramiczny widok na zatokę), letnia restauracja na dachu, Sunset Bar,

Room-servis (24 h), sala konferencyjna, pralnia.

Pokoje

Standard - standardowe, wyposażone w meble z marynistycznymi elementami, łazienkę z suszarką, klimatyzację, wiatrak sufitowy, telefon, sejf,

Serwis do przygotowania kawy/herbaty, minibar, żelazko, balkon;

Standard balcony - pokój z widokiem na ląd, zakwaterowanie dla maks. 3 osób

Standard bay view balcony - pokój z widokiem na zatokę, możliwość zakwaterowania maks. 2 dorosłych i 2 dzieci

Standard sea view balcony - pokój standardowy z widokiem na morze, zakwaterowanie dla maks. 3 osób

Standard single - pokój jednoosobowy

Zakwaterowanie - od godz. 15.00

Wykwaterowanie - do godz. 11.00

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetów

HB - śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje do kolacji płatne

Sport i rozrywka

Basen na dachu (z wydzieloną częścią dla dzieci) z tarasem słonecznym i barem (w sezonie letnim), centrum nurkowe (kursy PADI, wyprawy), masaże i zabiegi kosmetyczne. W pobliżu hotelu są ośrodki sportowe, kluby, puby, sklepy itd.

Transfer promem

Transfer do hotelu obejmuje przeprawę promową. Cena biletu na prom wliczona jest w cenę pakietu. Samochód nie wjeżdza z klientami na prom. Po transferze z lotniska do portu podróżni przepływają na wyspę Gozo, następnie są odbierani z portu innym pojazdem i przewożeni do hotelu. Klienici w tym czasie samodzielnie przenoszą bagaż na/z promu. Prom kursuje zgodnie z rozkładem, dlatego klienci mogą oczekiwać na jego przypłynięcie. Transfer powrtony realizowany jest tak samo.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Warunki przelotu

Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą:

Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:

• 10 kg

• 20 kg

• 32 kg

WIZZ Priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Ryanair:

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40 cm x 20 cm x 25 cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

• Pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).

• Bagaż rejestrowany 20kg. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa. Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu. Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.

Warunki uczestnictwa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...

Czytaj więcej

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Rm standard with balcony

2 dorosłych

Śniadania
Wylot
11:25
14:40
GDN · 09.04 (Śr.)Gdańsk
MLA · 09.04 (Śr.)Luqa
Przylot
10:05
13:10
MLA · 12.04 (Sob.)Luqa
GDN · 12.04 (Sob.)Gdańsk
2 836 zł
za pokój

Rm standard bayview with balcony

2 dorosłych

Śniadania
Wylot
11:25
14:40
GDN · 09.04 (Śr.)Gdańsk
MLA · 09.04 (Śr.)Luqa
Przylot
10:05
13:10
MLA · 12.04 (Sob.)Luqa
GDN · 12.04 (Sob.)Gdańsk
2 982 zł
za pokój

Rm standard seaview with balcony

2 dorosłych

Śniadania
Wylot
11:25
14:40
GDN · 09.04 (Śr.)Gdańsk
MLA · 09.04 (Śr.)Luqa
Przylot
10:05
13:10
MLA · 12.04 (Sob.)Luqa
GDN · 12.04 (Sob.)Gdańsk
3 054 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking MB Park, ul.Szybowcowa 22, 80-298 Gdańsk

65
za 1 auto
1 auto
Data od
09.04.2025
Data do
12.04.2025
65
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 836

Cena całkowita

2 836
Do zapłaty teraz2 836

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 4

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 4 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Zbigniew
Opinia zweryfikowana

Styczeń 2025

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 22.01.2025

10

Pokój wygodny i czysty, sprzątany na bieżąco. Personel bardzo miły i pomocny. Posiłki smaczne i świeże.

Zalety

Dobra lokalizacja do zwiedzania Gozo.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop
Wiatrak Ta' Kola 2 km w linii prostej od hotelu
Wiatraki na Gozo są spuścizną po przybyłych w XVI wieku w te rejony Joannitów, którzy wprowadzili na wyspę znaną im już wcześniej technologię produkcji mąki. Przykładem jest wiatrak Ta' Kola, który swoją nazwę zawdzięcza ostatniemu młynarzowi, zmarłemu w 1987 roku. Konstrukcja wiatraka datowana jest na rok 1725, jednak sam budynek został przebudowany w pod koniec XVIII wieku. Budowla przetrwała do dnia dzisiejszego, włącznie z oryginalnym drewnianym mechanizmem, pełniąc obecnie funkcje muzealne. Podczas zwiedzania, turyści poznają m.in. historię młyna i sprzęty wykorzystywane przy produkcji mąki, zwiedzą pomieszczenia mieszkalne należące do rodziny młynarza oraz obejrzą doskonale zachowany mechanizm wiatraka.

Zobacz więcej

Wiatrak Ta' Kola

Pogoda

16°C
15°C
16°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź