2 568 zł
/za wszystkich
Riviera (Santa Susanna)
8.2
54 opinie





8.2
54 opinie
Opis oferty
Naszym zdaniem
Tutaj życie nabiera smaku! Hotel Riviera w słonecznej Hiszpanii to hotel all inclusive, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Oprócz pysznego jedzenia, którego na pewno tu nie zabraknie, goście mogą cieszyć się także basenami, centrum wellness i wspaniałymi atrakcjami dla całych rodzin. Poza tym bliskość plaży i inne rozrywki w okolicy zachęcają do aktywnego spędzania czasu. Po całych dniach spędzonych na świeżym powietrzu, na gości czekać będą pięknie urządzone pokoje zaprojektowane, tak, aby ci mogli porządnie wypocząć. Hotel Riviera to cztery gwiazdki, do które aż chce się odwiedzić!
Lokalizacja
Hotel położony jest w wakacyjnym kurorcie Santa Susana, na wybrzeżu Costa Brava w Katalonii. Goście mogą tu znaleźć wiele atrakcji i cieszyć się piękną pogodą oraz bliskością natury, a także odwiedzić pobliskie miasteczka. W pobliżu hotelu znajdują się sklepy, bary i restauracje, a także kluby nocne. W okolicy można skorzystać z oferty sportów wodnych, wybrać się na rower lub piesze wycieczki po górach. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
• Aquapark Water World - ok. 14 km
• Ogród botaniczny Marimurtra - ok. 10 km
• Tossa de Mar - ok. 26 km
• Girona - ok. 45 km
• Barcelona - ok. 66 km
Port lotniczy w Barcelonie oddalony jest o ok. 82 km.
Plaża
Około 400 m od hotelu znajduje się piękna Playa de Levante. To długa i szeroka plaża z krystalicznie czystą wodą i złotym piaskiem. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Duży basen zewnętrzny
• Basen zewnętrzny dla dzieci
Bary
• W hotelowym barze, który znajduje się na tarasie, goście zamówią m.in. orzeźwiające drinki, napoje, soki i aromatyczną kawę. Restauracje
• Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której przygotowywane są pyszne śniadania, obiady i kolacje oraz podawane są przekąski między posiłkami. Do wyboru wiele aromatycznych dań kuchni hiszpańskiej i międzynarodowej, m.in. dania rybne i mięsne, makarony, risotto, sałatki, owoce morza, świeże owoce i warzywa, liczne desery i przekąski, a podczas śniadań także kilka rodzajów pieczywa, jogurt, jajka, sery i wędliny oraz lokalne wypieki. Inne udogodnienia
• Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu
• Recepcja 24/h
• Wymiana walut/bankomat
• Przechowalnia bagażu
• Codzienne sprzątanie
• Płatny parking hotelowy
• Bezpłatny parking za hotelem
• Winda
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - goście mogą skorzystać ze strefy wellness z sauną i jacuzzi oraz z siłowni ze sprzętem do treningu siłowego i cardio.
• Atrakcje i rozrywka - w hotelu prowadzone są animacje dla dzieci i dorosłych, a wieczorami odbywają się pokazy rozrywkowe. Goście mogą również zagrać w bilard. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.
Dla dzieci
• Mini Club
• Animacje
• Gry i zabawy
• Basen dla dzieci
• Plac zabaw
Pokoje i zakwaterowanie
Kompleks dysponuje 249 jasnymi, nowocześnie urządzonymi pokojami o różnych kategoriach, a w każdym z nich, znajduje się artystyczny akcent w postaci pięknej tapety.
• Single Room - pokój z balkonem jest przeznaczony dla jednej osoby. W pokoju znajdują się łóżko pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
• Premium Double Room (3 people) - pokój z balkonem jest przeznaczony dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się łóżko pojedyncze i łóżko podwójne, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
• Premium Double Room (2 people) - pokój z balkonem jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze lub łóżko podwójne, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
• Quadruple Family (2+2) - pokój z balkonem jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka podwójne, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
• Family Room - pokój z balkonem jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka podwójne, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
Wyżywienie
Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, w wyznaczonych godzinach napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.
• LINIA RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalnie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double premium room with balcony doeble premium with balcony
2 dorosłych
Double premium room with balcony double premium with balcony pool view
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Lotniskowy 24h, ul.Leśnych Skrzatów 1, 60-195 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 568 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 54
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2024
Grupa znajomych
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.8


Hotel w centrum miasteczka, na około kawiarnie, restauracje, sklepy.
Zalety
• Ludzie tam pracujący, cudowni i bardzo pomocni 💕
Wady
• Nie zauważyłam ;)
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.