2 870 zł
/za wszystkich
Papi
8.3
26 opinii
8.3
26 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Aj, Papi! Tym razem to nie tekst piosenki latino, ale nazwa trzygwiazdkowego hotelu w Hiszpanii. Hotel Papi, dbając o komfort i dobre samopoczucie gości, oferuje im liczne udogodnienia i usługi. Czas umilają tu animatorzy, organizujący koncerty i pokazy z muzyką na żywo oraz zajęcia dla dzieci, a smaku dodaje restauracja, w której można znaleźć wiele aromatycznych potraw. Podczas gdy baseny i pobliska plaża zachęcają do korzystania ze słonecznej pogody, okolica kusi licznymi atrakcjami. Hotel Papi to miejsce, w którym można poczuć prawdziwy klimat Katalonii i odkryć hiszpańską kulturę!
Lokalizacja
Hotel położony jest w popularnym wakacyjnym kurorcie Malgrat de Mar, na wybrzeżu Costa Brava w Katalonii, gdzie ulice tętnią życiem przez całą dobę, zachęcając turystów do skorzystania z lokalnych atrakcji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, a także wiele klubów. Wybrzeże to również świetne miejsce na miłośników sportów wodnych. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
•Park wodny Water World - ok. 14 km
•Tossa de Mar - ok. 24 km
•Girona - ok. 45 km
•Barcelona - ok. 66 km
Port lotniczy w Barcelonie oddalony jest o ok. 82 km.
Plaża
Około 300 m od hotelu, znajduje się piękna Platja dels Pins. To długa plaża z krystalicznie czystą wodą i żwirkowym złotym piaskiem. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
•Duży basen zewnętrzny ze słoną wodą i wodospadem
•Basen dla dzieci
•Park wodny
•Jacuzzi
Bary
•Papi Bar - bar oferuje gościom stoliki zarówno na tarasie zewnętrznym, jak i w lokalu, gdzie można zagrać w bilard i zrelaksować się na wygodnych kanapach, oglądając rozgrywki sportowe. W karcie znajdują się napoje, drinki, świeże soki i koktajle, a także przekąski, dania typu fast food, naleśniki oraz lody. Restauracje
•Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której przygotowywane są pyszne śniadania i kolacje. Do wyboru najlepsze dania kuchni śródziemnomorskiej i międzynarodowej, m.in. sałatki, świeże owoce i warzywa, dania rybne i mięsne, owoce morza, risotto, desery, a podczas śniadań także kilka rodzajów pieczywa, lokalne wypieki, jajka, sery i wędliny oraz różnorodne dodatki. Organizowane są także kolacje tematyczne.
•Dostępne jest również menu wegetariańskie. Inne udogodnienia
•Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu
•Recepcja 24/h
•Room Service
•Przechowalnia bagażu
•Codzienne sprzątanie
•Parking na miejscu
•Wypożyczalnia samochodów i rowerów
•Winda
•Udogodnienia i pokoje dla osób z niepełnosprawnościami
Atrakcje hotelowe
• Atrakcje i rozrywka - w hotelu odbywają się animacje dla dzieci i dorosłych, w tym zajęcia sportowe i konkursy oraz wieczorne koncerty z muzyką na żywo, pokazy tańca czy karaoke. W hotelu znajduje się także sala gier. W okolicy odbywają się także liczne targi oraz festiwale. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.
Dla dzieci
• Kids Club
•Mini Disco
•Animacje
•Gry i zabawy
•Mini park wodny ze zjeżdżalniami
Pokoje i zakwaterowanie
Kompleks dysponuje 131 przytulnymi pokojami o różnych kategoriach.
•Single Papi Room - pokój o powierzchni ok. 13 m2 z balkonem i widokiem na ulicę jest przeznaczony dla jednej osoby. W pokoju znajdują się łóżko typu queen size, prywatna łazienka z prysznicem, klimatyzacja, TV, lodówka/minibar i sejf (mogą być dodatkowo płatne).
•Standard Papi Room - pokój o powierzchni ok. 16 m2 z balkonem i widokiem na morze, ulicę lub hotel jest przeznaczony dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną, klimatyzacja, TV, lodówka/minibar i sejf (mogą być dodatkowo płatne).
Wyżywienie
Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski dostępne w wyznaczonych miejscach i godzinach.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
•LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•TAP AIR PORTUGAL - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x40x25 cm, maksymalnie 10 kg. Pasażerowie podróżujący z dziećmi i niemowlętami mogą przewieźć w kabinie wózek dziecięcy zamiast bagażu podręcznego, o ile nie przekracza on powyżej wymienionych dozwolonych wymiarów.
•SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument).
•EUROWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x30x25 cm, maksymalnie 5 kg. Pasażerowie podróżujący niemowlętami (do 24 miesiąca) mogą przewieźć w kabinie drugą małą torbę pod siedzeniem.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Opiekę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double standard room double room (2+0)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking MPark, Stanisławowo 90S, 05-180 Stanisławowo
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 870 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 26
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Sierpień 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
5.9
Hotel ładny, czysty, blisko morza, stacji kolejowej i przystanku autobusowego co jest dużym plusem. Około 30 min piechotą od hotelu duży Carrefour i kilka innych sklepów m.in. pepco. Posiłki hotelowe to niestety głównie szit dla turystów, aczkolwiek zrobiony smacznie, na śniadania zawsze dosłownie to samo co robiło się już męczące po pewnym czasie. Do śniadania można było nalać sobie “soku” a raczej napoju w stylu caprio które niestety nie były dobre. Do obiadu woda z automatu. Do obu posiłków można dokupić napoje w barku. Basen hotelowy mały i niestety mocno zatłoczony. Jest jedno jacuzzi które niestety nie wyglądało najczysciej i mini “park wodny” dla dzieci. W pokoju brak lodówki, szczotki toaletowej oraz suszarki do włosów. W okolicy oprócz Carrefoura jest jeszcze Spar. Jest bliżej, przy stacji kolejowej, ale jest znacznie mniejszy. Nie polecam robić zakupów w żadnym innym sklepie niż Spar lub Carrefour ponieważ przebitka jest ogromna. Napoje z lodówki średnio 30-50 centów droższe niż te w temperaturze pokojowej. W budynku obok hotelu jest bar “Waikiki” w którym można kupić litrowe drinki i koktajle w cenach od 7 do 10€ więc bardzo przystępnie. Barcelona 1:30 h pociągiem, bilet w jedną stronę to 5,90€.
Zalety
• Blisko do morza, sklepów, stacji i przystanku. Czystość. Klimatyzacja.
Wady
• Brak lodówki, suszarki, szczotki toaletowej. Powtarzalne i nudne jedzenie bez żadnych dań lokalnych. Mały i zatłoczony basen.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.