2 554 zł
/za wszystkich
Blue Sea Montevista Hawai (ex Evenia)
7.0
76 opinii
7.0
76 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Lloret de Mar co roku staje się ulubionym miejscem wielu turystów, a Hotel Bluesea Montevista Hawai, to miłość od pierwszego wejrzenia! Jasne pokoje z wygodnymi łóżkami i balkonem to idealne miejsce, by odpocząć po podróży. Po zregenerowaniu sił czas na poznawanie hotelu - a jest tu co odkrywać! Bar i restauracja codziennie serwują pyszne posiłki i napoje, jest tu kilka basenów dla dzieci i dorosłych, a zespół animatorów dostarcza wspaniałej rozrywki dla całych rodzin. Ponadto piękna okolica i pobliska plaża zachęcają do aktywnego spędzania czasu. Bluesea Montevista Hawai to hotel, w którym każdy by się zakochał!
Lokalizacja
Hotel położony jest w popularnym wakacyjnym kurorcie Lloret de Mar, na wybrzeżu Costa Brava w Katalonii. Miasto posiada bogatą historię, a jego ulice tętnią życiem przez całą dobę, dzięki czemu na turystów czeka tu wiele atrakcji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, a w centrum można znaleźć także wiele klubów. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
•Ogród botaniczny św. Klotydy - ok. 3 km
•Park wodny Water World - ok. 3 km
•Tossa de Mar - ok. 12 km
•Girona - ok. 40 km
•Barcelona - ok. 76 km
Port lotniczy w Barcelonie oddalony jest o ok. 92 km.
Plaża
Około 600 m od hotelu znajduje się piękna Playa de Lloret de Mar. To długa i szeroka plaża ze złotym piaskiem i pięknymi widokami, przy której znajduje się promenada. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
•Dwa baseny zewnętrzne
•Basen zewnętrzny dla dzieci
•Przy basenach znajdują się leżaki i parasole plażowe. Bary
•Pool Bars - przy basenach znajdują się dwa bary, w których goście mogą napić się orzeźwiających drinków i napojów. Restauracje
•Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której przygotowywane są pyszne śniadania, obiady i kolacje. Do wyboru m.in. sałatki, świeże owoce i warzywa, dania rybne i mięsne, owoce morza, a podczas śniadań także kilka rodzajów pieczywa, naleśniki, placuszki, lokalne wypieki, jajka, sery i wędliny. W ramach pakietu all inclusive goście mogą również zjeść pyszne sandwiche między posiłkami. Inne udogodnienia
•Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu
•Recepcja 24/h
•Przechowalnia bagażu
•Codzienne sprzątanie
•Pralnia (dodatkowo płatna)
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - na terenie hotelu znajduje się siłownia ze sprzętem do treningu siłowego i cardio.
•Atrakcje i rozrywka - program animacji obejmuje liczne atrakcje i rozrywkę dla całych rodzin. Ponadto, w hotelu można zagrać w gry wideo, tenis stołowy i bile, a także skorzystać z oferty wycieczek fakultatywnych. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.
Dla dzieci
• Animacje
•Gry i zabawy
•Basen dla dzieci
•Sala gier
Pokoje i zakwaterowanie
Kompleks dysponuje 420 jasnymi pokojami, urządzonymi z wykorzystaniem morskich motywów.
•Double Room - pokój z balkonem jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze lub łóżko podwójne, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf (może być dodatkowo płatny).
•Double Room - pokój z balkonem jest przeznaczony dla jednej osoby. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze lub łóżko podwójne, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf (może być dodatkowo płatny). Istnieje możliwość dostawienia dodatkowego łóżka pojedynczego.
Wyżywienie
Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Przekąski oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w wyznaczonych miejscach i godzinach.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
•LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•TAP AIR PORTUGAL - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x40x25 cm, maksymalnie 10 kg. Pasażerowie podróżujący z dziećmi i niemowlętami mogą przewieźć w kabinie wózek dziecięcy zamiast bagażu podręcznego, o ile nie przekracza on powyżej wymienionych dozwolonych wymiarów.
•SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument).
•EUROWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x30x25 cm, maksymalnie 5 kg. Pasażerowie podróżujący niemowlętami (do 24 miesiąca) mogą przewieźć w kabinie drugą małą torbę pod siedzeniem.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Opiekę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double standard room double room (2-3)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking MPark, Stanisławowo 90S, 05-180 Stanisławowo
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 554 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 76
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
4.1
Uważam że hotel nie zasługuje na 3*, poza miłą obsługą (recepcja, restauracja, bar) to trudno o pozytywne oceny.
Hotel wymaga remontu.
dostałem chyba najgorszy pokój, poprosiłem o jego zmianę ale otrzymałem odpowiedź negatywną.
Jedzenie przeciętne, byłem już na wakacjach z allinclusive w Hiszpani i tu czułem się jak w tanim barze.
Zalety
• 500 metrów do plaży w dół.
• blisko przystanek autobusowy.
• czyste podłogi.
Wady
• Stan hotelu,
•
• w opcji all inclusive poza trzema głównymi posiłkami w restauracji gdzie jedzenie było przeciętne, to można było zjeść tylko tosty i odgrzewane frytki.
• Napoje alkoholowe bardzo niedobre.
• Pijani goście (w tym przypadku anglicy byli bardzo głośni i do 2 w nocy imprezowali obok w pokoju) więc nie było spokoju.
• pokój z balkonem za którym są od razy wentylatory z których leci smród i zaraz ściana.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.