3 026  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
34
basen
pokój
zjeżdżalnia
restauracja
basen

6.6

9 opinii

Opis oferty

Region: RodosBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK969912

Naszym zdaniem

Venezia Resort jest świetnym rozwiązaniem dla podróżujących rodzin z dziećmi, grup znajomych czy par. Hotel prowadzony przez rodzinę z miłością i pasją. Posiadają swoje tereny do uprawy warzyw i owoców. Na terenie hotelu znajduje się również Aqua Park - z pewnością dzieci będą zadowolone.

Lokalizacja

Hotel położony jest na obrzeżach miejscowości Faliraki i Kalithies. W pobliżu hotelu znajduję się popularny kurort Faliraki. Hotel usytuowany jest na wzgórzu z widokiem na góry i morze. Gościom hotelowym polecamy pobliskie atrakcje

• Plaża Zatoka Anthony'ego Quinna - 3,8 km

• Muzeum Zabawek - 19,4 km

• Muzeum Pszczół - 8,9 kmPort lotniczy oddalony jest 14,4 km od hotelu.

Plaża

Plaża Faliraki oddalona jest o 1,8 km od hotelu. Do plaży kursuje bus hotelowy - dwa razy dziennie. Leżaki są płatne.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

• Baseny - na terenie hotelu znajduję się Aqua Park dla dzieci oraz baseny dla dorosłych

• Restauracja - w hotelu znajduję się restauracja główna "Venus"

• Bary - na terenie hotelu znajdują się 3 bary

Bar Główny

Blue Lagoon Pool Bar

Aqua Pool Bar

• Animacje i rozrywka

Bilard

Centrum Fitness

Plac zabaw

• Inne udogodnienia

• 24h recepcja

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Wypożyczalnia aut

Lekarz

Darmowe WiFi w lobby i przy recepcji

Parking

Sejf

Możliwość zamówienia masażu

Pokoje i zakwaterowanie

Polecamy pobyt w pokojach typu

• Superior Room Garden View - przeznaczony dla max. 3 osób, 2 pojedyncze łóżka i sofa z funkcją spania, balkon z widokiem na ogród, TV, mini lodówka, klimatyzacja, część pokojów przystosowana dla osób niepełnosprawnych, łazienka (prysznic i WC), telefon, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf.

• Standard Double Room - przeznaczony dla max. 2 osób, 2 pojedyncze łóżka lub 1 podwójne, klimatyzacja, łazienka (prysznic i WC), suszarka do włosów, TV, mini lodówka, telefon, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, balkon.

• Deluxe Room with Outdoor Jacuzzi - przeznaczony dla max. 2 osób, 1 duże łóżko, TV, taras z jacuzzi, widok na morze, klimatyzacja, łazienka (prysznic i WC), suszarka do włosów, TV, mini lodówka, telefon, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf.

• Deluxe Room with Private Pool - przeznaczony dla max. 2 osób, łazienka (prysznic i WC), suszarka do włosów, salon, jedno duże łóżko, ręczniki basenowe, prywatny basen, taras, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon.

• Family Room 2 Bedrooms - przeznaczony dla max. 4 osób, 2 pojedyncze łóżka i jedno podwójne, 2 pokoje, duża kuchnia, widok na morze, łazienka (prysznic i WC), suszarka do włosów, TV, mini lodówka, telefon, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf.

• Family Room with Bunk Beds - przeznaczony dla max. 4 osób, 1 podwójne łóżko i łóżko piętrowe, łazienka (prysznic i WC), suszarka do włosów, telefon, TV, klimatyzacja, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, balkon.

Wyżywienie

Hotel oferuje wyżywienie w opcji All Inclusive. Posiłki serwowane są w formie bufetu. Śniadania, obiady i kolacje - podawane są w restauracji głównej.

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.

• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument). Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,

• Wyżywienie według zamówionej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel

• Lokalnych podatków,

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Lokalny podatek

Z dniem 01.01.2025 zgodnie z decyzją rządu greckiego, wprowadza się obowiązek podatkowy - "opłatę za odporność klimatyczną". Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego uzależniona jest od kategorii lokalnej obiektu. Przedstawia się następująco:

2 euro/pokój/noc w hotelu 1-gwiazdkowym oraz 2-gwiazdkowym

5 euro/pokój/noc w hotelu 3-gwiazdkowym

10 euro/pokój/noc w hotelu 4-gwiazdkowym

15 euro/pokój/noc w hotelu 5-gwiazdkowym

Warunki uczestnictwa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...

Czytaj więcej

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Wylot
16:40
20:20
KRK · 05.05 (Pon.)Kraków
RHO · 05.05 (Pon.)Rodos
Przylot
21:25
23:15
RHO · 08.05 (Czw.)Rhodes
KRK · 08.05 (Czw.)Kraków
3 026 zł
za pokój

Standard superior

2 dorosłych

All InclusiveSuperiorStandardowy
Wylot
16:40
20:20
KRK · 05.05 (Pon.)Kraków
RHO · 05.05 (Pon.)Rodos
Przylot
21:25
23:15
RHO · 08.05 (Czw.)Rhodes
KRK · 08.05 (Czw.)Kraków
3 274 zł
za pokój

Standard triple superior

2 dorosłych

All InclusiveSuperiorStandardowy
Wylot
16:40
20:20
KRK · 05.05 (Pon.)Kraków
RHO · 05.05 (Pon.)Rodos
Przylot
21:25
23:15
RHO · 08.05 (Czw.)Rhodes
KRK · 08.05 (Czw.)Kraków
3 768 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking Amber, ul.Pod lasem 6 32-060 Kaszów

90
za 1 auto
1 auto
Data od
05.05.2025
Data do
08.05.2025
90
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 026

Cena całkowita

3 026
Do zapłaty teraz3 026

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 9

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 9 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Eugeniusz
Opinia zweryfikowana

Sierpień 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 25.08.2024

10

Hotel bardzo zadbany, czysty, codzienne sprzątany oraz wymieniane ręczniki. Otoczenie wokół bardzo zadbane, dużo miejsca i dużo udogodnień.

Zalety

Czystość , pomocni pracownicy, miła atmosfera

Wady

Brak

Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop
Zatoka Anthony'ego Quinna 3 km w linii prostej od hotelu
Zakynthos słynie z Zatoki Wraku, a Rodos ma swoją Zatokę Anthony'ego Quinna. To co przyciąga w to miejsce tak licznie turystów to widok intensywnie szafirowej i krystalicznie czystej wody skontrastowanej z surowością i potęgą skał wybrzeża. Swoją nazwę zawdzięcza amerykańskiemu aktorowi - Anthony'emu Quinnowi, który przybył na Rodos kręcić Działa Nawarony. Legendy głoszą, że aktor otrzymał zatokę w darze od rządu greckiego w ramach wdzięczności za jej rozsławienie przez liczne romanse. Dziś z kąpieli w zatoce i jej malowniczego widoku mogą się cieszyć także turyści.

Zobacz więcej

Zatoka Anthony'ego Quinna

Pogoda

20°C
18°C
19°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązuje opłata klimatyczna, którą opłacisz podczas zakwaterowania. Obejmuje cały pokój, bez względu na liczbę zameldowanych w nim osób. Jej kwota zależy od długości pobytu i kategorii noclegu.

Hotele:
1 i 2-gwiazdkowe - ok. 2 EUR/dzień
3-gwiazdkowe - ok. 5 EUR/dzień
4-gwiazdkowe - ok. 10 EUR/dzień
5-gwiazdkowe - ok. 15 EUR/dzień

Studia i apartamenty:
Ok. 2 EUR/dzień

Wille:
Ok. 10 EUR/dzień
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź