2 946  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
29
basen
plaża
pokój
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen, plaża

6.1

166 opinii

Opis oferty

Region: KretaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK904294

Opis hotelu

Hotel Fereniki Resort jest oddalony o ok. 300 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 250 m. Miasto Georgioupolis jest oddalone o około 250 m (Rethymno około 18 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 250 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 250 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 250 m. Przystanek autobusowy (ok. 1 km). Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 45 km od hotelu..

Wyposażenie - ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja. Wi-fi w wyznaczonych miejscach jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Basen - na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami. WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywienia

BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Centrum SPA dodatkowo płatne

Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne Sport/czas wolny - opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą). Informacje dodatkowe - niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.

Rodzaj oferty - ważne informacje

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje

Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych

• Miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi

• Podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i hotele 1 i 2 - ok. 2 EUR; 3 - ok. 5 EUR , 4 - ok. 10 EUR, 5 - ok. 15 EUR. OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta. Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".

Warunki uczestnictwa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...

Czytaj więcej

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double standard

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Wylot
12:00
15:35
KRK · 13.04 (Ndz.)Kraków
CHQ · 13.04 (Ndz.)Chania
Przylot
21:00
22:50
CHQ · 16.04 (Śr.)Chania
KRK · 16.04 (Śr.)Kraków
2 946 zł
za pokój

Standard economy double standard

2 dorosłych

All InclusiveEkonomicznyStandardowy
Wylot
12:00
15:35
KRK · 13.04 (Ndz.)Kraków
CHQ · 13.04 (Ndz.)Chania
Przylot
21:00
22:50
CHQ · 16.04 (Śr.)Chania
KRK · 16.04 (Śr.)Kraków
2 988 zł
za pokój

Standard standard lateralseaview

2 dorosłych

All InclusiveBoczny widok na morze
Wylot
12:00
15:35
KRK · 13.04 (Ndz.)Kraków
CHQ · 13.04 (Ndz.)Chania
Przylot
21:00
22:50
CHQ · 16.04 (Śr.)Chania
KRK · 16.04 (Śr.)Kraków
3 032 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking Amber, ul.Pod lasem 6 32-060 Kaszów

90
za 1 auto
1 auto
Data od
13.04.2025
Data do
16.04.2025
90
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 946

Cena całkowita

2 946
Do zapłaty teraz2 946

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 166

Zablokowanych opinii: 17
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 166 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Justyna
Opinia zweryfikowana

Sierpień 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 16.08.2024

1.9

+6

Zdjęcia oferty, które oferuje biuro podróży Neckera nie mają się jak do warunków które tam na miejscu zastaliśmy. Na wakacje wybrałam się z dwójką dzieci, zatem zapewnienie im higienicznych, godnych warunków na pobyt zupełnie minęło się z rzeczywistością.

Podróż przeminęła sprawnie , natomiast po przylocie na miejsce nie zastaliśmy rezydenta , który miał być na miejscu, lub miał być w kontakcie telefonicznym jak to miało miejsce w innych biurach podróży jak Itaka, Koral czy innych, gdzie rezydenci udzielali ważnych i niezbędnych informacji. Pomimo kontaktu pisemnego, telefonów na whatsapp z panią rezydent , nie odpowiadała a jeśli już odpowiedziała to minęły godziny. Nie znaliśmy telefonów alarmowych na pogotowie lub do miejsca w którym mogłoby się nam udzielić pierwszej pomocy. W trzecim dniu mój syn spadł ze schodów wychodząc z basenu i pomocy udzieliła nam pani turystka a my nadal nie znaliśmy numeru alarmowego.

W recepcji otrzymaliśmy klucz od budynku pracowniczego w którym przebywali uchodźcy lub robotnicy pracujący w tutejszej miejscowości. Budynek nieprzypominający miejsca hotelowego tylko budynku robotniczego. Brud , smród, ściany zagrzybione (oferta biura podróży pokazuje zupełnie coś innego ) i jeśli miałabym taką wiedzę nigdy bym nie kupiła takich wakacji i zaaplikowała dzieciom takiego pobytu w warunkach urągających godności człowieka. Na podłodze żywe robaki, pościele brudne , toaleta zanieczyszczona , brudna, śmierdząca , zagrzybiona, klimatyzacja uszkodzona więc zaproponowano nam wentylator. Natychmiast udaliśmy się na interwencję do recepcji gdzie zapewniono nas, że w następnym dniu o 10.00 dostaniemy nowy inny pokój w innym hotelu a pierwszą noc musimy pozostać w pokoju. musieliśmy się przespać w tym pomieszczeniu i natychmiast kolejnego dnia udałam się do recepcji hotelu , natomiast pani poinformowała mnie że nie ma innego wolnego pokoju w innym budynku i musieliśmy do końca wakacji pozostać w budynku w którym nikt inny by nie mieszkał z uwagi na warunki tam panujące. Pomimo próśb pisemnych do rezydent , której jak już wspomniałam nikt nigdy nie widział otrzymałam po kilku godzinach informacje z pytaniem czy dostałam pani pokój z widokiem na morze. Więc poinformowałam panią rezydent , że nie zależy mi już w tej chwili na pokoju z widokiem na morze tylko w godnych warunkach i na tym się skończyło. Do końca wakacji przebywaliśmy w budynku robotniczym, z kilkoma gniazdami owadów błonkoskrzydłych (os) , w brudzie, smrodzie, wilgoci , bez możliwości zakluczenia się od środka na ostatnim piętrze budynku dla robotników.

Zalety

KOMPLETNE DNO

Wady

KOMPLETNE DNO

Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop
Wąwóz Samaria 29 km w linii prostej od hotelu
Wyprawa na wąwóz to jedna z największych atrakcji turystycznych na Krecie. Jest to najdłuższy suchy wąwóz w Europie - ma aż 18 km długości (dla turystów udostępnionych jest 16 km szlaku). To niebywała gratka dla miłośników piękna naturalnej przyrody i wędrówek górskimi szlakami. Na trasie zobaczymy unikatowe gatunki roślin i zwierząt (na pewno w pamięć zapadnie nam spotkanie z kozami Kri-Kri - symbolem Krety) i nietypowe formacje skalne. Szlak zaczyna się w wiosce Omalos (na 1227 m n.p.m.), następnie wiedzie skrajem koryta rzeki Taras (koniecznie zatrzymajmy się tam aby zwiedzić XIV-wieczne freski w cerkwi) oraz przecina koryto górskiego strumienia. Ukoronowaniem wyprawy są słynne Stalowe Wrota - miejsce, w którym wąwóz osiąga szerokość 3,5 m. Czas przejścia to ok. 6 h. Wycieczka wymaga dobrej kondycji i sportowego obuwia.

Zobacz więcej

Wąwóz Samaria

Pogoda

16°C
12°C
15°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązuje opłata klimatyczna, którą opłacisz podczas zakwaterowania. Obejmuje cały pokój, bez względu na liczbę zameldowanych w nim osób. Jej kwota zależy od długości pobytu i kategorii noclegu.

Hotele:
1 i 2-gwiazdkowe - ok. 2 EUR/dzień
3-gwiazdkowe - ok. 5 EUR/dzień
4-gwiazdkowe - ok. 10 EUR/dzień
5-gwiazdkowe - ok. 15 EUR/dzień

Studia i apartamenty:
Ok. 2 EUR/dzień

Wille:
Ok. 10 EUR/dzień
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź