4 110 zł
/za wszystkich
Jo An Beach
7.5
16 opinii





7.5
16 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Przytulny hotel z piękną, piaszczystą plażą jest idealny na błogi wypoczynek. Hotel położony jest w dogodnej lokalizacji - wśród zieleni, ale i blisko centrum z knajpkami i sklepami. Przestronne pokoje, które pomieszczą również rodziny, posiadają wszystkie potrzebne udogodnienia. Piaszczysta plaża tuż przy hotelu oferuje sporty wodne, które umilą pobyt w hotelu, a restauracja bazująca na lokalnych, świetnych jakościowo produktach podbije niejedno podniebienie.
Lokalizacja
Hotel jest położony na północy Krety, w miejscowości Adelianos Kambos. Wokół znajduje się kilka restauracji, sklepów i wypożyczalnia samochodów. Odległość od lotniska Chania to ok. 74 km, a Heraklion ok. 75 km.
Plaża
Piaszczysta, długa plaża znajduję się przy hotelu. Posiada wydzieloną część dla gości hotelowych. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
• Baseny - basen zewnętrzny ze słodką wodą dla dorosłych, basen zewnętrzny ze słodką wodą dla dzieci, parasole i leżaki przy basenach bezpłatne
• Rozrywka i relaks - płatne: siłownia, bilard, sporty na plaży, sauna
• Restauracje
Restauracja główna Ambrosia - posiłki w formie bufetu śródziemnomorskiego i międzynarodowego
• Bary
Boheme
Beach - Pool Bar Oceana
• Inne udogodnienia
• WiFi bezpłatne w całym hotelu
Całodobowa recepcja
Wypożyczalnia samochodów i motocykli
Usługi pralni chemicznej (na życzenie i na koszt klienta)
Żelazko i deska do prasownia (na życzenie)
Dla dzieci
• Brodzik
• Plac zabaw
• Łóżeczko dziecięce w pokoju (na życzenie, bezpłatnie)
• Krzesełka dla dzieci w restauracji
• Opiekunka dla dziecka (płatne)
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel został otwarty 1984 r., odnowiony w 2010 r.
• Double Room Garden or Mountain View - dla max. 3 osób, 22 - 23 m2, 1 sypialnia - jedno łóżko podwójne lub dwa pojedyncze, ewentualna dostawka dla 3 osoby; TV, telefon; łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, suszarka, szlafroki, kapcie), ręczniki za dodatkową opłatą; klimatyzacja, sejf (płatny), minilodówka, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty; posiada umeblowany balkon.
• Double Room Sea Side View - dla max. 3 osób, 23 - 24 m2, 1 sypialnia - jedno łóżko podwójne lub dwa pojedyncze, ewentualna dostawka dla 3 osoby; TV, telefon; łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, suszarka, szlafroki, kapcie), ręczniki za dodatkową opłatą; klimatyzacja, sejf (płatny), minilodówka, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty; posiada umeblowany balkon.
• 1 Bedroom Family Room Garden and Mountain View - dla max. 4 osób, 30 - 32 m2, 1 sypialnia - jedno łóżko podwójne lub dwa pojedyncze; oddzielony pokój dzienny drzwiami - 2 dostawki; TV, telefon; łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, suszarka, szlafroki, kapcie), ręczniki za dodatkową opłatą; klimatyzacja, sejf (płatny), minilodówka, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty; posiada umeblowany balkon.
• 2 Bedrooms Family Room Garden View - dla max. 6 osób, 42 - 44 m2, 2 sypialnie - jedno łóżko podwójne lub dwa pojedyncze; oddzielony pokój dzienny drzwiami - 2 dostawki; TV, telefon; łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, suszarka, szlafroki, kapcie), ręczniki za dodatkową opłatą; klimatyzacja, sejf (płatny), minilodówka, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty; posiada umeblowany balkon.
• Maisonette 1 Bedroom Garden View - dla max. 4 osób, 30 - 32 m2, dwupoziomowy - jedno łóżko podwójne lub dwa pojedyncze i dwie sofy; duży stół, TV, telefon; łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, suszarka, szlafroki, kapcie), ręczniki za dodatkową opłatą; klimatyzacja, sejf (płatny), minilodówka, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty; posiada umeblowany balkon.
• Maisonette 2 Bedrooms Garden View - dla max. 4 osób, 30 - 32 m2, dwupoziomowy - 2 sypialnie - dwa łóżka podwójne lub cztery pojedyncze i dwie sofy; duży stół, TV, telefon; łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, suszarka, szlafroki, kapcie), ręczniki za dodatkową opłatą; klimatyzacja, sejf (płatny), minilodówka, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty; posiada umeblowany balkon.
Wyżywienie
• Śniadania i obiadokolacje
• All InclusiveAll Inclusive
• Posiłki w formie bufetu w restauracji głównej, obowiązuje odpowiedni strój
• Przekąski w wyznaczonych barach
• Wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE CORENDON AIRLINES - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x25 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 sztuka bagażu głównego o wadze maksymalnie do 23 kg.
Rodzice dzieci poniżej drugiego roku życia mogą mieć przy sobie torbę na pieluchy i pokarm dla niemowląt, który wystarcza na czas lotu.
• LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument). Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna (dotyczy linii Wizz Air i Ryanair)
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Lokalny podatek
Z dniem 01.01.2025 zgodnie z decyzją rządu greckiego, wprowadza się obowiązek podatkowy - "opłatę za odporność klimatyczną". Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego uzależniona jest od kategorii lokalnej obiektu. Przedstawia się następująco:
2 euro/pokój/noc w hotelu 1-gwiazdkowym oraz 2-gwiazdkowym
5 euro/pokój/noc w hotelu 3-gwiazdkowym
10 euro/pokój/noc w hotelu 4-gwiazdkowym
15 euro/pokój/noc w hotelu 5-gwiazdkowym
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard promotion standard
2 dorosłych
Standard standard
2 dorosłych
Standard double lateralseaview
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Amber, ul.Pod lasem 6 32-060 Kaszów
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 110 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 16
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2024
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
7.6



Hotel położony w bardzo dobrym miejscu wypadowym, pomiędzy Chanią a Haraklionem. Samo miejsce urocze, mieliśmy piękny widok z pokoju na morze. Pomimo tego, że hotel leży przy samej głównej drodze, co jest świetnym miejscem bliskim sklepów, tawern i wypożyczalni samochodów, to w pokoju było cicho, było słychać szum fal. Restauracja hotelowa od strony ulicy serwowała napoje do późnych godzin wieczornych. Restauracja "jedzeniowa" dość mała i chyba nie przygotowana na większą ilość gości. Byliśmy po sezonie a kolejki na posiłki sięgały pod hotel. Czasami w najlepszej i najdroższej restauracji tyle się nie czeka na miejsce. Samo jedzenie może nie było jakieś spektakularne, ale w miarę smaczne. Śniadania były monotonne, codziennie prawie to samo, ale można było się najeść. Kolacja też w dużej ilości, ale w porównaniu z tawernami w jakich byliśmy, to jedzenie wypadało średnio. Ogromny plus za obsługę. Panie i Panowie bardzo sympatyczni i pomocni, zawsze pomogli, porozmawiali. W restauracji Pani mówiła chyba w każdym języku :) najważniejsze, że w polskim można było się swobodnie porozumieć. Sama recepcja i przód hotelu może i zasługuje na trzy gwiazdki ale reszta (bary, jadalnia i pokoje) to już trochę inna bajka. Pokoje i pozostałą część lata świetności ma już dawno za sobą, lata 2000 raczej niż późniejsze, ale muszę przyznać, że jest czysto i schludnie. Na niewątpliwy plus zasługuje też fakt, iż pomimo bardzo późnej pory przyjazdy Pan w recepcji nie przetrzymywał nas i wszystkie formalności załatwiliśmy z rana to zostawiono nam w pokojowej lodówce kolację, ponieważ jej nie jedliśmy. Bardzo miły gest w kierunku gościa. Jeśli chodzi o otoczenie hotelu, to bardzo mały parking i w sezonie zapewne nie ma gdzie stanąć, jak goście wynajmą samochody. My jak wspomniałam byliśmy już po i także mieliśmy problem. Od strony morza także dość mały bar z przekąskami i napojami. Są tu dwa małe baseny z ciepła wodą i kilka leżaków, oczywiście od rana zajętych ręcznikami. Zejście do morza jest dobre i tam też znajdują się trzy rzędy leżaków. Plaża kamienista i bez butów wodnych lepiej nie wchodzić, bo można się pokaleczyć. Pokoje hotelowe, jak wspomniałam lata świetności już za sobą miały ale były codzienni sprzątane. W łazience brakowało mi suszarki małego zlewu w :aneksie kuchennym", ale nie był to top ten potrzeb. Drogi podatek turystyczny, jak na pobyt poza sezonem. Sama frontowa okolica hotelu dobrze umiejscowiona. Wypożyczalnia samochodów naprzeciw. Osobiście polecam oddaloną kilka kroków od Jo An Beach wypożyczalnie AUTO FORCE. Pan bardzo sympatyczny i ceny w porównaniu z tymi bliżej konkurencyjne. Całościowy wizerunek hotelu wypada dość dobrze i poleciłabym go znajomym na kilkudniowy wypad, jeśli nie maja zamiaru całe dnie w num siedzieć .
Zalety
• Położenie
• obsługa
• podejście do klienta
• Morze widziane z balkonu
• czysto
Wady
• małe restauracje i barki miejsca podczas posiłków
• za mały parking
• monotonne posiłki
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Przed podróżą
Hotele:
1 i 2-gwiazdkowe - ok. 2 EUR/dzień
3-gwiazdkowe - ok. 5 EUR/dzień
4-gwiazdkowe - ok. 10 EUR/dzień
5-gwiazdkowe - ok. 15 EUR/dzień
Studia i apartamenty:
Ok. 2 EUR/dzień
Wille:
Ok. 10 EUR/dzień
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.