Gwarancja ceny organizatora
2 924 zł
/za wszystkich
Nasos (ex. Smartline)
4.2
3 opinie





4.2
3 opinie
Gwarancja ceny organizatora
Ceny wycieczek przekazują nam organizatorzy wyjazdów. Nie pobieramy od naszych klientów dodatkowych opłat.
SzczegółyOpis oferty
Naszym zdaniem
Doskonale oceniany nowoczesny obiekt
Nasos Hotel & Resort zaprasza osoby szukające wypoczynku i relaksu w miłej, domowej atmosferze w hotelu typu smartline. Odnowione nowoczesne i czyste wnętrza w energetycznych kolorach oraz cudowna lokalizacja sprawia, że ten trzygwiazdkowy obiekt jest bardzo wysoko oceniany przez gości. Na odwiedzających czekają nie tylko zabawy przy otwartym basenie, ale również otaczający hotel piękny ogród i klimatyczna grecka okolica.
Lokalizacja
Hotel Nasos położony jest w tradycyjnej greckiej wiosce Moraitika, w południowo-wschodniej części greckiej wyspy Korfu. Wioska Moraitika jest zbudowana w pobliżu ujścia rzeki Messonghi, a na jej wybrzeżu znajduje się piękna skalista plaża, na której można cieszyć się krystalicznie błękitną wodą Morza Jońskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje Nasos:
• Kościół katolicki św. Piusa - 550 m
• Achillion - Pałac Księżniczki Sisi - ok. 11 km
• Stolica wyspy - ok. 20 km
• Klasztor Vlacherna - ok. 23 kmOdległość od lotniska to ok. 20 km.
Plaża
Położona 200 m dalej plaża przyciąga łagodnym zejściem i piaszczystym brzegiem. Za dodatkową opłatą możliwe jest wynajęcie wygodnego leżaka lub parasola, które umilą pobyt nad morzem. Popularną rozrywką dostępną na plaży są też wycieczki prywatnymi łodziami, które umożliwiają zwiedzanie wyspy od strony wody.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
• Baseny - do dyspozycji gości pozostaje prywatny basen ze słodką wodą i odgrodzoną częścią brodzika dla dzieci. Udogodnieniem są darmowe leżaki, parasole i krzesła czekające na brzegu.
• Bary - w hotelu znajduje się bar umożliwiający zjedzenie posiłków lub zamówienie zimnych napoi, także wysokoprocentowych, zarówno w środku (sala klimatyzowana), jak i od otwartej strony basenu.
• Restauracje - w ośrodku znajduje się jedna restauracja zapewniająca śniadania i obiadokolację w formie bufetu lub dań z karty. Na życzenie klienta możliwe jest zastosowanie wybranej diety.
• Internet - w całym hotelu działa bezpłatne wifi z zasięgiem także w pokojach.
Atrakcje hotelowe
• Animacje i rozrywka - w hotelu odbywają się tematyczne wieczory, imprezy nad basenem, karaoke oraz zawody sportowe. Czas nad basenem umila zespół grający muzykę na żywo. Za dodatkową opłatą w hotelu można wynająć rower, skuter lub samochód osobowy. Wypożyczalnia łodzi (ok. 500 m od hotelu).
Dla dzieci
Z myślą o najmłodszych podróżnikach hotel przygotował:
• Ogrodzony, bezpieczny plac zabaw
• Brodzik
• Pokój zabaw z dostępnymi grami i stołem do ping ponga
• Krzesełka i łóżeczka dziecięce.
• Opiekunka (dodatkowo płatne)
Pokoje i zakwaterowanie
Nasos Hotel & Resort oferuje wypoczynek w 85 słonecznych, wygodnych i wspaniale urządzone pokojach w następujących konfiguracjach:
• Single Room - jednoosobowy pokój o powierzchni 18 mkw. z pojedynczym łóżkiem, zapewniający dostęp do prywatnej łazienki z prysznicem. Sypialnia wyposażona jest w: telewizor z telewizją satelitarną, lodówkę, indywidualną klimatyzację, telefon stacjonarny, sejf, suszarkę do włosów oraz balkon z widokiem na góry, ogród, basen lub częściowym widokiem na morze. Dodatkowym udogodnieniem są zapewnione przez hotel ręczniki i pościel. Na życzenie klienta istnieje możliwość dostawienia łóżka lub łóżeczka dla dzieci.
• Double Room - dwuosobowy pokój wyposażony w dwa łóżka pojedyncze lub jedno typu King Size. Sypialnia wyposażona jest w: telewizor z telewizją satelitarną, lodówkę, indywidualną klimatyzację, telefon stacjonarny, sejf oraz suszarkę do włosów. Dodatkowym udogodnieniem są zapewnione przez hotel ręczniki i pościel. Możliwość wyboru widoku na ogród, częściowy widok na morze, góry lub basen. Na życzenie klienta istnieje możliwość dostawienia łóżka lub łóżeczka dla dzieci.
• Triple Room - pokój przeznaczony dla trzech osób oferujący odpoczynek na łóżku typu King Size i jednym oddzielnym lub trzech pojedynczych łóżkach. Sypialnia wyposażona jest w: telewizor z telewizją satelitarną, lodówkę, indywidualną klimatyzację, telefon stacjonarny, sejf oraz suszarkę do włosów. Dodatkowym udogodnieniem są zapewnione przez hotel ręczniki i pościel. Na życzenie klienta istnieje możliwość dostawienia łóżka lub łóżeczka dla dzieci.
Wyżywienie
Hotel oferuje pobyt z wyżywieniem w następujących opcjach:
• HB (śniadania i obiadokolacje) - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Dostępne jest menu dla dzieci.
Transport i bagaż
Przelot realizowany jest lotem bezpośrednim na wskazanej w ofercie trasie. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika. Dzieciom poniżej 2 lat przysługuje bagaż podręczny oraz możliwość zabrania wózka składanego.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego (8 kg) o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowo, w ramach ceny biletu, jako bagaż podręczny możesz zabrać ze sobą jedną z poniższych rzeczy:
• Torebkę damską/męską lub niewielki plecak lub nerkę/saszetkę (max 2kg, wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm),
• Laptopa,
• Parasol,
• Mały aparat fotograficzny lub lornetkę. Oprócz jednego z ww. przedmiotów przysługuje:
• Podróżującym z dziećmi - składany wózek lub spacerówka oraz pokarm dla dziecka,
• Osobie z niepełnosprawnościami - wózek inwalidzki (zostanie on załadowany do bagażnika przed wejściem na pokład i zwrócony pasażerowi po wylądowaniu), kule lub inny sprzęt medyczny do użytku osobistego. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 23 kg Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm (wysokość + szerokość + głębokość) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE Smartwings - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego (8 kg) o wymiarach max. 55x45x25 cm i max. ciężarze 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument). Pasażerowie mogą także zabrać na pokład samolotu kule ortopedyczne, inne urządzenia pomocnicze jak również wózek inwalidzki, który zostanie przetransportowany do ładowni. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą - jest on bagażem przewożonym w przedziale ładunkowym statku powietrznego. Przekroczenie bezpłatnych limitów bagażu jest naliczane według cennika przewoźnika. Ze względów technicznych bagaż rejestrowany nie może przekraczać 23 (lub 32) kg wagi, oraz 250 cm całkowitego wymiaru (przez wymiar bagażu rozumiemy sumę długości, szerokości i wysokości bagażu, obejmujące uchwyty boczne kieszenie i koła). Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Lokalny podatek
Z dniem 01.01.2025 zgodnie z decyzją rządu greckiego, wprowadza się obowiązek podatkowy - "opłatę za odporność klimatyczną". Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego uzależniona jest od kategorii lokalnej obiektu. Przedstawia się następująco:
2 euro/pokój/noc w hotelu 1-gwiazdkowym oraz 2-gwiazdkowym
5 euro/pokój/noc w hotelu 3-gwiazdkowym
10 euro/pokój/noc w hotelu 4-gwiazdkowym
15 euro/pokój/noc w hotelu 5-gwiazdkowym
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard classic balcony or terrace
2 dorosłych
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Warto dokupić
Parking T&K Parking, ul. Uśmiechu 2, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 924 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Gwarancja ceny organizatora
Opinie 3
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Sierpień 2015
Grupa znajomych
3.0
Hotel położony w dogodnej okolicy, blisko centrum Moratika, przystanek autobosowy oraz plaża. Jedzenie po prostu tragiczne, śniadania od 2 lat się nie zmieniły (mielonka, ser, płatki, sine jajka i owoce z puszki, ani jednego warzywa). Po 3 dniach mieliśmy dosyć śniadań zapytaliśmy się właściciela, dlaczego nie poda choć pomidora, kiedy widzi, że każdy musi przynosić warzywa sam, odpowiedział, że on nic nie zmieni, bo się musi dopasować do wszystkich. Obiadokolacje z tego co znajomi mówili też nie powalały, poza tym nie podawali nawet wody do picia. Raz zamówiliśmy w hotelu obiad - pizze oraz musake, dostaliśmy najgorsze i najtańsze mrożonki, taką pizze można u nas kupić za 2 zł. Znajomi mimo, że mieli obiadokolacje wykupione to i tak musieli chodzić na obiady do centrum. Jeżeli chodzi o hotel - pokoje przyzwoite jak za tą cenę, jednak oprócz lodówki nie było nic, ani sztućców, talerzy, kubków, czajnika. Basen czynny tylko do 19. Pokoje sprzątane codziennie jednak niedokładnie, po prostu pobieżnie, pościel nie zmieniona ani razu, gdybyśmy się nie upomnieli o nowe ręczniki to prze tydzień też nikt by ich nie zmienił. Właściciele mają tragiczne podejście do gości, przez tydzień nikt nie usłyszał od nich ani razu dzień dobry, właścicielka ciągle niezadowolona, jej wrzaski było słychać od rana. W pokoju był jeden plastikowy kubek, kiedy poprosiliśmy o drugi, gdyż jeden się zużył, właściciel odpowiedział, że nam go da, jednak po więcej mamy nie przychodzić.... żeby plastikowe kubki wypominać, szok. Raz ze znajomymi siedzieliśmy w pokoju, więc wzięliśmy od siebie krzesła, żeby było na czym siedzieć, a że wracaliśmy późno to już ich tego wieczoru nie zabieraliśmy do nas. Co zrobiła właścicielka? Rano weszła do pokoju bez pukania, gdyż miała swój klucz, mimo, że wszyscy spali, otworzyła balkon, zaczęła przestawiać rzeczy i zabrała 2 krzesła twierdząc, że były drogie i muszą wrócić na swoje miejsce, tragedia. Podsumowując okolice polecam, jednak zdecydowanie nie ten hotel.
Zalety
• Blisko do centrum Moratika, blisko plaża oraz przystane autobusowy
Wady
• jedzenie, nie wspominając o śniadaniach, podejście właścicieli do klientów
Mapa



Atrakcje w okolicy Nasos (ex. Smartline)
Zobacz więcej

Pogoda
Październik
Przed podróżą
Hotele:
1 i 2-gwiazdkowe - ok. 2 EUR/dzień
3-gwiazdkowe - ok. 5 EUR/dzień
4-gwiazdkowe - ok. 10 EUR/dzień
5-gwiazdkowe - ok. 15 EUR/dzień
Studia i apartamenty:
Ok. 2 EUR/dzień
Wille:
Ok. 10 EUR/dzień
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.