3 126  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
49
obiekt, basen
basen
basen
basen
zjeżdżalnia

8.6

5 opinii

Opis oferty

Region: Riwiera CzarnogórskaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK905426

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - mediteran hotel:

Hotel Mediteran Hotel & Resort znajduje się zaledwie 100 m od plaży, gdzie można korzystać z bezpłatnych leżaków i parasoli. Dubrownik jest oddalony o około 100 km, a Kotor o około 23 km. W pobliżu hotelu znajduje się wiele sklepów, a supermarket jest oddalony o około 200 m. Wieczorem można wybrać się do klubu nocnego w okolicy. Z hotelu łatwo dotrzeć do atrakcji, takich jak Stare Miasto Budvy (około 2 km) czy Stare Miasto Sveti Stefan (około 4 km). Dostępne są również taksówki (około 10 m) i przystanek autobusowy (około 70 m). Szpital znajduje się około 30 km od hotelu, a lotnisko w Dubrowniku (DBV) jest oddalone o około 80 km.

Wyposażenie:

Hotel ten został wzniesiony w 1972 roku. Obiekt oferuje 230 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i bankomat. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size, łóżko typu king size bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Pasjonatom sportu proponujemy tenisa ziemnego. Windsurfing, żeglowanie i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Studio fitness i zajęcia gimnastyczne stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę rozrywkową, polecamy Państwu dyskotekę, miniklub i night-club.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

Akceptowane są wszystkie powszechnie używane karty kredytowe, jak np. Visa i MasterCard.

Podatek turystyczny – czarnogóra:

Podatek turystyczny: W Czarnogórze obecnie pobiera się podatek turystyczny za osobę i za dzień, płatny na miejscu w hotelu, podczas zakwaterowania:

1,00 EUR - 3,00 EUR płatne przez osoby w wieku 18 lat i starsze

0,50 EUR płatne przez osoby w wieku 12 - 17 lat. (update 11.03.2024)

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:

Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:

Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój, standardowy, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkonStandardowy
Zakwaterowanie2024-12-21
Wykwaterowanie2024-12-28
3 126 zł
za pokój

Pokój, standardowy, widok na morze, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkonWidok na morzeStandardowy
Zakwaterowanie2024-12-21
Wykwaterowanie2024-12-28
3 899 zł
za pokój

Pokój, superior, balkon francuski

2 dorosłych

Breakfast34/balkon francuski
Zakwaterowanie2024-12-21
Wykwaterowanie2024-12-28
4 286 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

288
za wycieczkę
288
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka3 126

Cena całkowita

3 126
Do zapłaty teraz3 126

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 5

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 5 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Beti
Opinia zweryfikowana

Czerwiec 2024

·

Grupa znajomych

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 20.06.2024

6.7

Główną atrakcją hotelu jest wspaniała plaża, umiejscowienie w zadbanym miejscu.

Zalety

Hotel jest świetny, jedzenie urozmaicone i smaczne, wszystkie udogodnienia także są na wysokim poziomie. Piękny basen, czysto, codzienna wymian ręczników. Na prawdę super.

Wady

Jedyny minus, który w przyszłości dyskwalifikuje obiekt to klimatyzacja. System jest przestarzały i nie wydajny, a hałas który generuje jest nie do zniesienia!

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

7°C
1°C
9

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Czarnogóry Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Ze względu na niejednoznaczne regulacje w kwestii dokumentów podróży wymaganych od nieletnich oraz niejednolitą praktykę straży granicznej, zaleca się, aby osoby nieletnie podróżujące do Czarnogóry posiadały paszport.
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź