2 522 zł
/za wszystkich
Chrysomare
8.9
130 opinii
8.9
130 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Luksusowy hotel w doskonałej lokalizacji przy plaży, niedaleko barów, restauracji, tawern i sklepów. Rozległy ogród, piękne widoki, nowoczesne i zadbane wnętrza, piękne pokoje, all inclusive.
Położene
Hotel położony przy piaszczysto-żwirowej plaży w Aya Napa, ok. 1,5 km od slynnej plaży Nissi, ok. 2 km od centrum, oddalony ok. 50 km od lotniska w Larnace. Leżaki i parasole na plażach - płatne.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja z punktem wymiany walut, bezpłatne Wi-Fi, odpłatny punkt internetowy, restauracja główna, resturacje a'la carte (grecka, włoska, ajatycka), snack bar, bar w lobby, bar przy basenie, sklep z pamiątkami, sala konferencyjna, pralnia.
Pokoje
Superior Balcony RM - sypialnia, łazienka, minibar (za opłatą), zestaw do przygotowania kawy/herbaty, telefon, łącza internetowe, TV sat LCD, sejf, indywidualnie regulowana klimatyzacja, balkon. Powierzchnia: 33 m.
Superior LateralSeaView Balcony RM - pokój superior z bocznym widokiem na morze. Superior Sea View Balcony RM - pokój superior z widokiem na morze. Superior SeaFront Balcony RM - pokój superior z frontalnym widokiem na morze. Double Superior SeaFront Balcony - suite o powierzchni ok. 67 m kw; Sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, balkon lub taras z całkowitym widokiem na morze. Zakwaterowanie dla maks. 4 osób.
Wyżywienie
HB - śniadanie, obiad lub kolacja. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja, przekąski, napoje, lokalne alkohole (do godz. 24.00).
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny, basen kryty, strefa spa (jacuzzi, sauna, siłownia, zabiegi kosmetyczne, masaże, gabinet fryzjerski), animacje, wieczorna rozrywka.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, sala zabaw, program animacji, menu dziecięce.
Informacje dodatkowe
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, rosyjsku i po grecku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Powrót do Polski
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,
Wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Warunki wjazdowe
Nie ma wymogu okazywania certyfikatu szczepień bądź ozdrowieńca bądż wyniku testu. Od 8 lipca 2022 r. obowiązuje używanie masek we wszystkich pomieszczeniach (np. transport, windy, teatry, centra handlowe itp.) dla wszystkich osób powyżej 12 roku życia. Obowiązek ten nie dotyczy lokali gastronomicznych. Jeśli w trakcie pobytu na Cyprze turysta uzyska wynik dodatni testu - musi poddać się 7-dniowej izolacji. Zwolnienie z izolacji następuje bez konieczności uzyskania negatywnego wyniku testu. Izolacja może ulec skróceniu, jeśli wynik testu na koronawirusa, wykonanego 5. dnia po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu, będzie negatywny (należy wykonać test PCR na własny koszt). Rząd Republiki Cypryjskiej zobowiązał się zaopiekować wszystkimi podróżnymi, którzy uzyskają wynik dodatni testu na koronawirusa podczas pobytu na Cyprze; zapewni tym osobom osobne obiekty hotelarskie i pokryje koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz leczenia. Podróżny będzie musiał jedynie ponieść koszt transferu na lotnisko oraz lotu powrotnego we współpracy z biurem podróży i/lub liniami lotniczymi. Email do Ministerstwa Turystyki: travel2021@visitcyprus. com
Telefony informacyjne: na terytorium Cypru - nr 1474, z zagranicy - nr
Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. //
Wizzair
Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).
Bagaż główny 10 kg, 20 kg, 32 kg za dopłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej. WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Koszt Wizz Priority jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej. Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40 cm x 20 cm x 25 cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• Pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm). Koszt jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.
• Bagaż główny 10kg i 20 kg za dodatkową opłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej. Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji potwierdzonej będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. Klienci Best Reisen objęci są polskojęzyczną telefoniczną obsługą lokalnego przedstawiciela.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Rm superior lateralseaview balcony
2 dorosłych
Rm superior seaview balcony
2 dorosłych
Superior seaview balcony or terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking A1 Parking Max, Lubelska 133, 26-603 Radom
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 522 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 130
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Grudzień 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.6
Czytałam dużo opinii odnośnie hotelu i jechałam z lekką obawą gdyż opinie były różne. Podróżowałam z partnerem, oboje mamy po 22 lata i oboje byliśmy naprawdę zadowoleni, a hotel spełnił każde nasze oczekiwania nawet na wyższym poziomie niż zakładaliśmy. Obsługa przede wszystkim miła na całym obiekcie, zawsze dba o to, żeby wszystko było i żebyś był zadowolony, zawsze uśmiechnięci, pytają o twoje samopoczucie i życzą miłego dnia. Nawet jeśli nie mowisz płynnie po angielsku, na recepcji znajdują się osoby mówiące po polsku co sprzyja komfortowi w każdym aspekcie. Hotel piekny, zadbany, mieliśmy codziennie wymieniane ręczniki, pościelone łóżko gdy spieszyliśmy się gdzieś, duża dbałość o każdy detal. Lokalizacja bardzo dobra, uważam ze lepiej trafić się nie dało.
Zalety
• Myślę, że to idealne miejsce dla każdego. Dla młodych, dla starszych, dla rodzin z dziećmi. Wiele możliwości pod każdym względem. Myśle, ze dla każdego człowieka ważna jest obsługa i czystość, a ta była na fenomenalnym poziomie, obsługa co chwile sprawdzała czy wszystko jest posprzątane i czy goście wszystko mają, osoby wielojęzyczne co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi, hotel wyjątkowy i obfity w zalety!
Wady
• Hotel nie posiada wad w moim mniemaniu, jedyne co to monotonia przy posiłkach, zazwyczaj podobne rzeczy, ponadto jestem osoba z problemami w zakresie żołądka i wątroby, wiec jadłam zazwyczaj te same posiłki, ale wybór mimo wszystko był ogromny.
Mapa
Pogoda
Styczeń
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.