4 344 zł
/za wszystkich
Adria Beach (Vela Luka)
6.7
58 opinii





6.7
58 opinii
Opis oferty
Region
Wyspa Korčula
Country
Chorwacja
Położenie
W spokojnej okolicy, około 800 m od centrum Vela Luka.
Wyposażenie i usługi
Bar na plaży, taras, animacje, parking, Wi-Fi.
Zakwaterowanie
Klimatyzowane pokoje 2-osobowe, prysznic/wanna, WC, TV-SAT, telefon, z możliwością dostawki (w formie rozkładanej sofy, odpowiedniej dla dziecka do lat 12), niektóre pokoje z balkonem.
Legenda:
B-balkon
M-orientacja na stronę morską
Sport i rozrywka
Dwa korty tenisowe, plac zabaw, zewnętrzny basen.
Wyżywienie
Śniadaniew formie bufetu;2 posiłki w formie bufetu; ALL INCLUSIVE - 3 posiłki w formie bufetu, lokalne lane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barze all inclusive od 10:00 do 22:00. W terminie13.7.-17.8.2025 jest dostępna tylko opcja All inclusive.
Plaża
Płyty betonowe, żwirowa, około 100 - 200 m.
Informacje dopełniające
Opłata klimatyczna około 1,6 EUR/os. /dzień. Rezydent nie dojeżdża do obiektu - kontakt telefoniczny.
Zniżki dla dzieci
Dziecko do 6 lat bez łóżka i wyżywienia - BEZPŁATNIE. Dziecko do lat 6 na dostawce z 2 osobami dorosłymi - BEZPŁATNIE, dziecko do lat 6 na łóżku podstawowym do 12.07. i od 16.8. - 50% zniżki, dziecko 6 - 12 lat na dostawce - 30% zniżki. Tylko jedno dziecko do lat 6 może przebywać w pokoju BEZPŁATNIE, drugie z 30% zniżką.
Uwaga
Wyjazdy z Wrocławia, Bielska-Białej, Warszawy, Łodzi, Świdnicy, Wałbrzycha, Krakowa, Wadowic oraz Częstochowy mogą być realizowane zarówno autokarem jak i antenkami/transferami, wyjazdy mogą się odbywać z przesiadkami do naszych polskich lub czeskich autokarów. Antenki/transfery i wyjazdy z tych miejscowości będą realizowane przy minimum 10 osobach, w przypadku uzbierania mniejszej ilości osób na antenkę klienci muszą dojechać do najbliższego możliwego miasta najczęściej są to Katowice lub Wrocław. Klienci z wykupionymi śniadaniami, pierwszy posiłek otrzymują następnego dnia po przyjeździe, a ostatni w dniu wyjazdu. Klienci z 2 posiłkami rozpoczynają pobyt obiadokolacją, a kończą śniadaniem. Klienci z 3 posiłkami / All inclusive rozpoczynają pobyt kolacją, a kończą obiadem. Następuje to niezależnie od rodzaju transportu i godzin przyjazdu (transport autokarowy/lotniczy). Nie gwarantujemy dostępu do toalet i pryszniców przed i po wykwaterowaniu.
Cena zawiera
Nocleg, śniadania/2 posiłki/ALL INCLUSIVE, ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności, obowiązkowe ubezpieczenie KL i NNW+ CP. W przypadku wyjazdów autokarowych i lotniczych w cenę wliczona jest obowiązkową dopłata na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny zgodnie z ustawą (Dz. U z 2016r. poz. 187 i 1334) oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy zgodnie z ustawą (Dz. U z 2020r. 2379, poz. 1842, późn. zm. 2).
Opcjonalne dodatki
Możliwość wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Na zapytanie łóżeczko dziecięce za dodatkową opłatą około 5 EUR/den. aktualizacja 28.01.2025
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
2os pokój z 1 dostawką
2 dorosłych
2os pokój z 1 dostawką b
2 dorosłych
2os pokój z 1 dostawką bm
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
4 344 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 58
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Sierpień 2021
Para
2.8
!!!Ważne!!! Przeczytaj, zanim zdecydujesz się na wyjazd!!! Hotel to obraz nędzy i rozpaczy. Pamięta czasy PRLu i nie wiele się tu chyba zmieniło od tamtego czasu. Budynek wymaga gruntownej renowacji i zmiany podejścia do gości!!! Skandaliczne zaniechania higieny i panujących ogólnie warunków korzystania z usług hotelowych. Skrajne oszczędności na każdym kroku. Byliśmy na wielu wczasach i muszę szczerze napisać, że tymi jestem bardzo, ale to bardzo rozczarowana. Praktycznie wszyscy goście z naszego turnusu też narzekali i zgłaszali skargi do biura podróży Test Tour. Rezydentka udaje, że wszystko jest super. Zaznaczę, że nie jesteśmy bardzo wymagającymi gośćmi, ale są pewne minimalne zasady higieny i przyjmowania gości hotelowych. Dyrekcja powinna się głęboko zastanowić czy pójście po najniższej linii oporu to przyszłościowa metoda utrzymania tego obiektu przy życiu.
Zalety
• *Wygodne materace *Czysta łazienka ogólnodostępna przy górnym barze/restauracji *Ręczniki i dywanik w łazience wymieniane na czas *Taksówki wodne pływające z hotelu do Vela Luki
Wady
• *Pokoje wymagające pilnego! remontu (szczególnie na drugim i trzecim piętrze) *Klimatyzacja działa, ale ledwo co daje rade * Część pokoi nie ma balkonu i wtedy goście mają widok z okna na skałę. W niektórych oknach brakuje klamek i nie ma możliwości ich otwarcia *Okna drewniane stare jak świat *Wysłużone, rozpadające się! wyposażenie łazienki: brak zatyczki w odpływie kabiny prysznicowej, czarny osad w toalecie, pęknięty plastik przy lampce nad lustrem, z której wystają kable, dziura w drzwiach, wypadająca kratka wentylacyjna z drzwi łazienki, uchwyt na słuchawkę prysznicową zepsuty (pod ciśnieniem słuchawka odpada od uchwytu i woda leje się po całym pomieszczeniu) *Prysznic z zasłonką - po kąpieli łazienka cała mokra *Nie działający wentylator w łazience *Robak zamieszkujący naszą łazienkę :) *Brak worków w śmietnikach w pokojach i łazienkach (rozumiem, że Panie sprzątające muszą rękami wyciągać nieczystości z kosza z pokoju i łazienki O_o) *"Wiatrak" w pokoju przy lampie luźny, po włączeniu baliśmy się, że się oderwie i obetnie nam głowy :) *Jedzenia mały wybór i kiepskiej jakości. Zdarzało się, że wychodziliśmy z obiadu/kolacji "głodni" *Nie można zjeść posiłku na tarasie, a na stołówce brak odpowiedniej klimatyzacji, więc na obiedzie jest duszno i ciepło jak w piekle *Obsługa krzyczy, gdy wynosi się cokolwiek ze stołówki *Na śniadaniach stary, skwaśniały serek twarogowy! *Soki i napoje z automatu okropne w smaku, chemiczne, sztuczne, z koncentratu. Po ich wypiciu zostaje dziwny osad na dnie szklanki, podejrzewam, że automat nieczyszczony od lat *Kawa i herbata tylko w czasie śniadania i od 16.00-17.00 - kawa z automatu bardzo niesmaczna, wręcz nie do wypicia *"Przekąski" to popcorn i suche ciastka podawane od 16-17 (dramat) *W barze od 10-22 napoje alkoholowe i bezalkoholowe lane tylko z automatu (jeden na cały hotel) w pewnym momencie zabrakło coli i soku jabłkowego. Wieczorem długie kolejki do owego automatu *W trakcie pobytu brakowało "coli", soku jabłkowego *Jedyny automat zepsuł się w trakcie pobytu *Piwo trzeba nalewać sobie samemu, mimo tego, że nalewak jest od strony baru i trzeba się gimnastykować, a pani "barmanka" stoi i patrzy *Kubki plastikowe myte ręcznie! przez Panią z baru i suszone na szmacie! To już szczyt bezczelności ze strony hotelu! Wyparzane w zmywarce jest na szczęście szkło * Wielu gości skarży się na problemy żołądkowe *Po kilku dniach pobytu obrzydliwie brudna woda w basenie (pływało w nim pełno jakiś białych glutów!!!). Po zwróceniu uwagi w recepcji wieczorem basen został "oczyszczony", ale kolejnego dnia woda była równie mętna jak poprzedniego. *Większość leżaków basenowych połamanych *W hotelu nie jest puszczana w ogóle muzyka *Plaża malutka, żwirowa, bez leżaków *Obsługa zmęczona i bez życia, jedynie Panie sprzątające sympatyczne, miłe i uśmiechnięte *Brak animacji, które mogłyby poprawić samopoczucie zawiedzionych gości. A jak już wystąpiła atrakcja w formie grajka czy "tańców" to serio myśleliśmy, że jesteśmy w sanatorium na wieczorku zapoznawczym *Po 23 brak możliwości siedzenia na tarasie, goście są wypraszani *Brak sklepu w pobliżu hotelu, najbliższy znajduje się w mieście Vela Luka około 40 minut piechotą *Ogólnie hotel to miejsce dla osób, które nie mają żadnych! wymagań sanitarnych, wizualnych, smakowych i jakichkolwiek innych. *Lepsze traktowanie Słoweńców, gorsze Polaków począwszy od zakwaterowania w pokojach, po jakość jedzenia *Miejsce przeznaczone raczej dla osób +75, tak jak w poprzednim komentarzu Ciechocinek lata 80te
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.