Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

452 zł/os.

904  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
25
budynek główny, teren hotelu
budynek główny, teren hotelu
teren hotelu
obiekt, basen
teren hotelu, basen

4.5

2 opinie

Opis oferty

Region: IstriaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK905177

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Wyposażenie:

Atmosfera każdego z naszych 187 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Przybywający goście poczęstowani zostaną drinkiem powitalnym. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Hotel oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Dostępna jest powierzchnia biznesowa z faks i fotokopiarka.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Goście hotel powitani zostaną drobnym podarunkiem. Balkon lub taras stanowią standardowe wyposażenie większości pokoi. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Do dyspozycji jest ponadto zestaw do prasowania i prasa do spodni. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Łazienka posiada prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne, komplet ręczników i nagłośnienie. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w hotelu, jak np. tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, padel tenis, strzelanie z łuku i jazda konna. Narty wodne, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, spływy kajakowe, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, jogę i zajęcia gimnastyczne. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. sauna, zabiegi masażu, zabiegi terapeutyczno-lecznicze i anti-aging. Program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i kolacja. Potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie są powszechnie używane karty kredytowe.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Podatek turystyczny - chorwacja:

W cenie nie jest zawarty: Podatek turystyczny (ok. 1.5 Euro/dzień dla osób powyżej 12 roku życia, cena może ulec zmienia, nie ponosimy odpowiedzialności), wycieczki fakultatywne, wydatki własne, dodatkowe ubezpieczenia.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena

Ogólnie

Zasady dystansu społecznego

Ekrany ochronne

Dozownik z dezynfekcją

Obowiązek noszenia masek

Wzmożone działania dotyczące czystości

Kontrole zdrowia wśród personelu

Trening higieny dla personelu

Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej

Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej

Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu

Sprzęt ochronny dla personelu

Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi

Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących

Obiekty wellness z wydzieloną częścią prywatną

Wyżywienie

Ograniczona oferta bufetowa

Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy)

Potrawy pakowane

Pokoje

Bezdotykowy room service

Zestaw higieniczny

Zwiększona intensywność sprzątania pokoi

Usunięcie często dotykanych przedmiotów

Usługi

Bezdotykowy check-in/-out

Maski ochronne dla gości (Bez opłat)

Płatności bezdotykowe

Cyfrowy dostęp do pokoi

Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych

Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów

Sprzęt ochronny dla gości

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój, superior, dwuosobowy, widok na park, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkon34/widok na park
Zakwaterowanie2024-09-26
Wykwaterowanie2024-09-27
904 zł
za pokój

Pokój, superior, dwuosobowy, od strony morza, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkon34/od strony morza
Zakwaterowanie2024-09-26
Wykwaterowanie2024-09-27
958 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

72
za wycieczkę
72
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka904

Cena całkowita

904
Do zapłaty teraz904

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 2

Zablokowanych opinii: 1
Filtrowanie
Sortuj
Wszystkie opinie
Typ podróżującego
Czas podróży
Typ użytkownika
Wyświetlono 1 z 2 opinii

Sortuj od:

Sortuj
katka
Użytkownik Wakacje.pl
Maj 2010 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 01.06.2010

4.8

Pokój tragedia,między łóżkami a toaletką trzeba było przechodzić bokiem.W tym pokoju można nabawić się klaustrofobii.Basen fajny ale trzeba płacić za leżaki ok.10 zł/dzień.Napoje w hotelu baaaardzo drogie. Nie polecam tego hotelu za tak duże pieniądze.Nie ma klimatyzacji ani lodówki.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop
Amfiteatr, Pula 4 km w linii prostej od hotelu
Amfiteatr w Puli to rzymska, trzykondygnacyjna budowla, która należy do najchętniej odwiedzanych miejsc w północnej części Chorwacji. Ta monumentalna budowla wznoszona była od 2 r. p.n.e., jednak swoich imponujących rozmiarów doczekała się dopiero w 79 r. za sprawą rozbudowy zainicjowanej przez Cesarza Wespazjana. Idealna porą na zwiedzanie amfiteatru jest poranek, kiedy promienie nisko położonego jeszcze słońca, "tańczą" pomiędzy arkadami, tworząc urzekający spektakl. W czasach swej świetności, amfiteatr w Puli mógł pomieścić nawet 23 tysiące widzów, którzy obserwowali emocjonujące zmagania gladiatorów czy reżyserowane z rozmachem inscenizacje bitew.

Zobacz więcej

Amfiteatr, Pula

Pogoda

21°C
18°C
21°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Chorwacji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od miejsca oraz terminu pobytu i zwykle wynosi około 1-2 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Dzieci do 12. roku życia opłata klimatyczna nie obejmuje, a młodzieży w wieku od 12 do 18 lat przysługuje 50% zniżki.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź