Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

1043 zł/os.

2 088  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
15
obiekt
basen
basen
basen
pokój

7.9

20 opinii

Opis oferty

Region: IstriaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK906883

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1974. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 423 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, bar i bar na plaży. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo beamer, faks, flipchart z pisakami i fotokopiarkę. Większe imprezy mogą być zorganizowane z pomocą obsługi kongresowej.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Na życzenie mogą być dostawione łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, adapter zasilania i Wi-Fi. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w obiekcie. Należą do nich m.in. siatkówka i wędkowanie, jak również za dodatkową opłatą tenis ziemny, siatkówka plażowa i jazda konna. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się jazda konna. Do dyspozycji gości jest szeroki wachlarz aktywności sportowych, w tym wodnych jak kanadyjki, rejsy katamaranem i snorkeling oraz za dodatkową opłatą jet ski, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym i spływy kajakowe. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, badminton, bilard i zajęcia gimnastyczne. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu, zabiegi terapeutyczno-lecznicze i anti-aging. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, miniklub i minidisco.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

Akceptowanym środkiem płatniczym w hotelu są powszechnie używane karty kredytowe.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Podatek turystyczny - chorwacja:

W cenie nie jest zawarty: Podatek turystyczny (ok. 1.5 Euro/dzień dla osób powyżej 12 roku życia, cena może ulec zmienia, nie ponosimy odpowiedzialności), wycieczki fakultatywne, wydatki własne, dodatkowe ubezpieczenia.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena

Ogólnie

Zasady dystansu społecznego

Ekrany ochronne

Dozownik z dezynfekcją

Obowiązek noszenia masek

Wzmożone działania dotyczące czystości

Kontrole zdrowia wśród personelu

Trening higieny dla personelu

Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej

Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej

Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu

Sprzęt ochronny dla personelu

Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi

Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących

Obiekty wellness z wydzieloną częścią prywatną

Wyżywienie

Ograniczona oferta bufetowa

Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy)

Potrawy pakowane

Pokoje

Bezdotykowy room service

Zestaw higieniczny

Zwiększona intensywność sprzątania pokoi

Usunięcie często dotykanych przedmiotów

Usługi

Bezdotykowy check-in/-out

Maski ochronne dla gości (Bez opłat)

Płatności bezdotykowe

Cyfrowy dostęp do pokoi

Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych

Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów

Sprzęt ochronny dla gości

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój, superior, dwuosobowy, widok na park, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkon34/widok na park
Zakwaterowanie2024-10-10
Wykwaterowanie2024-10-13
2 088 zł
za pokój

Pokój, superior, dwuosobowy, od strony morza, balkon

2 dorosłych

BreakfastBalkon34/od strony morza
Zakwaterowanie2024-10-10
Wykwaterowanie2024-10-13
2 251 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka2 088

Cena całkowita

2 088

Do zapłaty teraz

606
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

– Kup teraz, zapłać później

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 20

Filtrowanie
Sortuj
Wszystkie opinie
Typ podróżującego
Czas podróży
Typ użytkownika
Wyświetlono 1 z 20 opinii

Sortuj od:

Sortuj
Adam Sandauer
Użytkownik Wakacje.pl
Sierpień 2012 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 02.09.2012

4.0

Portal przedstawia hotel, jako 3 gwiazdkowy. W rzeczywistości jest to hotel 2 gwiazdkowy, (wedle lokalnej klasyfikacji). Podawane informacje o klimatyzacji, Wi-fi i telewizji satelitarnej, sugerują zagwarantowanie minimalnego wyposażenie w którym wymienione dodatki są tym co przekracza standard. Nic bardziej mylnego: w pokojach brak jest lodówek, co w klimacie Chorwacji jest nie akceptowalne !

Na ścianie werandy pamiątka po poprzednim użytkowniku, napis o treści: Zdies była Ania ( polska transkrypcja Cyrylicy).

Framuga drzwi łazienkowych przegniła lub zmurszała ( nie wiem ). Balustrada werandy miejscami przerdzewiała na wylot i tak zalakierowana. W łazience, szyby osłony prysznica porozbijane i łatane na silikon.

( dysponuję dokumentacją fotograficzną powyższych faktów ).

Ponieważ oferowano tylko wersje HB, więc taką wersje kupiliśmy, nie wiedząc iż drugi posiłek pozbawiono napoi, czy choćby wody do popicia. Cel był oczywisty, wymuszenie w temperaturze powyzej 30 C. zakupów od kelnerów, rozwożących dodatkowo płatne napoje. Próba przyniesienia własnej wody mineralnej kończyła się pouczania że "...to jest restauracja i własnych napoi nie należy przenosić..."

Hotel zdecydowanie wszystkim odradzam.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop
Amfiteatr, Pula 10 km w linii prostej od hotelu
Amfiteatr w Puli to rzymska, trzykondygnacyjna budowla, która należy do najchętniej odwiedzanych miejsc w północnej części Chorwacji. Ta monumentalna budowla wznoszona była od 2 r. p.n.e., jednak swoich imponujących rozmiarów doczekała się dopiero w 79 r. za sprawą rozbudowy zainicjowanej przez Cesarza Wespazjana. Idealna porą na zwiedzanie amfiteatru jest poranek, kiedy promienie nisko położonego jeszcze słońca, "tańczą" pomiędzy arkadami, tworząc urzekający spektakl. W czasach swej świetności, amfiteatr w Puli mógł pomieścić nawet 23 tysiące widzów, którzy obserwowali emocjonujące zmagania gladiatorów czy reżyserowane z rozmachem inscenizacje bitew.

Zobacz więcej

Amfiteatr, Pula

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
17°C
14°C
19°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Chorwacji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od miejsca oraz terminu pobytu i zwykle wynosi około 1-2 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Dzieci do 12. roku życia opłata klimatyczna nie obejmuje, a młodzieży w wieku od 12 do 18 lat przysługuje 50% zniżki.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź