1 878 zł
/za wszystkich
Medena (Seget Donji)
7.0
68 opinii





7.0
68 opinii
Opis oferty
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel Medena jest oddalony o ok. 4 km od Trogir (Split około 30 km). Najbliższa plaża znajduje się ok. 200 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 4 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 4 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 250 m. Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 30 km szpital. Lotnisko (SPU) położone jest ok. 10 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (BCQ) jest oddalone o ok. 80 km. Wyposażenie :
Ten 8-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2020 roku, oddaje do dyspozycji gości 620 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 3 budynkach gospodarczych. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 10:00), lobby bar, łącznie 8 wind, sejf (bezpłatny), kiosk, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Poza tym hotel posiada 3 sale konferencyjne z łącznie 200 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Obsługa pokojowa jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie. Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen (możliwość użytkowania od maja do września). Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: rzutki (za ewentualną opłatą), tenis stołowy (za ewentualną opłatą) i tenis (za ewentualną opłatą). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za ewentualną opłatą. Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po włosku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, karta JCB, Visa, Diners Club oraz American Express.
Cena zawiera
Cena Oferty Z Dojazdem Własnym Zawiera
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Opieki rezydenta
• Opłaty klimatycznej: płatna na miejscu w Hotelu
• Ubezpieczenia
Cena Z Przelotem Zawiera
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
• Bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Telefoniczna anglojęzyczna inoflinia alarmowa przedstawiciela naszego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
• Miejsc obok siebie w samolocie
• Podatku turystycznego- opieki rezydenta
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u". Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 10 Euro/koszt parasola 5 Euro.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard standard
2 dorosłych
Standard superior seaside frenchbalcony
2 dorosłych
Standard seaside
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
1 878 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 68
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2024
50+
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
4.9
Hotel duży obsługa miła pokój dość duży wygodny z balkonem widokiem na morze na 7 piętrze. All exkluzive trochę słaby kawa okropna mieszanka zbożowej drinki tylko dostępne 4 rozwodnione nie do picia wina słabej jakości .Hotel oszczędza na wszystkim nawet herbata tylko na śniadaniu w filiżance .Wrzesień tam to już po sezonie wycieczki tylko dostępne niektóre restauracje większość zamknięta .Jedzenie mięso często tak twarde że trudno zjeść,,warzywa utopione w oleju .A hotel jest na wzniesieniu dużo schodów do przejścia .
Zalety
• Nie wiem byliśmy w lepszych. Cena za wakacje tam dość drogo.Bliska Trogiru piękne miasto.
Wady
• Oszczędność na wszystkim.
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.