3 058  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
47
teren hotelu, basen
teren hotelu
basen
balkon / taras
teren hotelu

6.8

7 opinii

Opis oferty

Region: Dalmacja ŚrodkowaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK849993

Opis kontrahenta

Informacje Ogólne: Hotel Jadran - Seget Donji , Trogir oddalony ok. (3 km) i Split (25 km). Do dyspozycji jest basen ze słodką wodą oraz oddzielny brodzik. Hotel posiada parking dla samochodów. Udogodnienia: Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Rodzinny hotel oferuje brodzik, zajęcia animacyjne dla dzieci i klub dziecięcy, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Posiłki: W hotelu znajduje się restauracja. Dodatkowe Informacje: Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty. Personel mówi po angielsku.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u". Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 10 Euro/koszt parasola 5 Euro.

Cena zawiera

Cena Oferty Z Dojazdem Własnym Zawiera

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Opieki rezydenta

• Opłaty klimatycznej: płatna na miejscu w Hotelu

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Standard classic

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Zakwaterowanie2025-04-24
Wykwaterowanie2025-04-30
3 058 zł
za pokój

Standard classic seaview

2 dorosłych

All InclusiveWidok na morzeStandardowy
Zakwaterowanie2025-04-24
Wykwaterowanie2025-04-30
3 238 zł
za pokój

Standard standard seaside terrace

2 dorosłych

All Inclusive
Zakwaterowanie2025-04-24
Wykwaterowanie2025-04-30
3 398 zł
za pokój
Wycieczka3 058

Cena całkowita

3 058
Zaliczka płatna teraz917
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 7

Zablokowanych opinii: 2
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 7 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Marietta
Opinia zweryfikowana

Październik 2023

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 19.10.2023

5.7

Hotel 3 gwiazdki Piekny taras Bardzo dobre jedzenie Super lokalizacja Jedyny minus to komary .

Zalety

Lokalizacja Jedzenie

Wady

Komary

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop
Split 18 km w linii prostej od hotelu
Split to wizytówka Dalmacji i jedna z najchętniej odwiedzanych miejscowości. Śródziemnomorski klimat oraz wyjątkowe położenie Splitu - góry od północy i morze od południa - w połączeniu z przepiękną architekturą i zabytkami sprawiają, że wizyta w tym mieście na dług pozostanie w pamięci. Klimatyczne uliczki Starego Miasta, tętniąca życiem promenada Riva ze szpalerem palm, ruiny antycznego pałacu cesarza Dioklecjana, podziemia, mauzoleum przebudowane w VIII w. na katedrę NMP i strzelista dzwonnica św. Domniona z malowniczym widokiem na okolicę - to gwarancja niezapomnianych wrażeń.

Zobacz więcej

Split

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Chorwacji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od miejsca oraz terminu pobytu i zwykle wynosi około 1-2 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Dzieci do 12. roku życia opłata klimatyczna nie obejmuje, a młodzieży w wieku od 12 do 18 lat przysługuje 50% zniżki.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź