3 278 zł
/za wszystkich
Amadria Park Niko (ex Solaris Beach Niko)
6.8
7 opinii





6.8
7 opinii
Opis oferty
Opis kontrahenta
Opis ogólny: Niko by Amadria Park położony w pobliżu piaszczysto/żwirowej/kamienistej/skalistej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 6 km. Miasto Split jest oddalone o około 88 km (Zadar około 90 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 3 km od hotelu. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 6 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 6 km szpital. Lotnisko (ZAD) położone jest ok. 70 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (SPU) jest oddalone o ok. 60 km. Wyposażenie :3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 218 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), sklep, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słoną wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie. Wyżywienie: Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: joga, minigolf i kort tenisowy (za dodatkową opłatą). Oferty wellness: strefa spa, saunę i jacuzzi za opłatą. Solarium, łaźnia parowa, hammam i masaże za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą). Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po włosku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Diners Club oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Cena zawiera
Cena Oferty Z Dojazdem Własnym Zawiera
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Opieki rezydenta
• Opłaty klimatycznej: płatna na miejscu w Hotelu
• Ubezpieczenia
Cena Z Przelotem Zawiera
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
• Bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Telefoniczna anglojęzyczna inoflinia alarmowa przedstawiciela naszego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
• Miejsc obok siebie w samolocie
• Podatku turystycznego- opieki rezydenta
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u". Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 10 Euro/koszt parasola 5 Euro.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard gardenview with balcony
2 dorosłych
Standard triple gardenview with balcony
2 dorosłych
Pokój rodzinny gardenview with balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
3 278 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 7
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2012
6.2
Opinię o hotelu skutecznie popsuł mi pokój, w którym zakwaterowało nas Rainbow Tours.
Nie dajcie się nabrać na to, że pokoje typu "standard" i "ekonomy" różnią się tylko wielkością!
Pokoje "ekonomy" są poniżej wszelkiej krytyki i nie mają nic wspólnego z **** hotelem.
Widać, że to pokoje 1-osobowe, w które na siłę wciskane są 2 osoby.
Do ramy łóżka, 20 cm nad poduszką, przykręcona jest lampka nocna (?!). Musieliśmy iść do recepcji i prosić o odkręcenie lampki (inaczej nie dałoby się spać).
Aby poczuć, że w pokoju działa klimatyzacja: łazienka musiała być cały czas zamknięta, a lodówka odłączona.
W małej łazience nie ma żadnej wentylacji i było tam niemiłosiernie gorąco i duszno. Odpływ brodzika pod prysznicem był zapchany i biorąc prysznic staliśmy po kostki w wodzie. Zgłoszenie problemu w recepcji nic nie dało.
Widok z okna na brudną ścianę, pomieszczenia gospodarcze i schody. Na balkonie ledwo mieści się 1 osoba.
Wszystkie pokoje typu "economy" maja taki widok (tylko pokoje "standard" maja widok na otwartą przestrzeń). Nie zostaliśmy o tym poinformowani przez przedstawiciela Rainbow Tours pomimo tego, że prosiliśmy i pokój w widokiem na morze.
Rainbow Tours namawia gości aby brali pokoje "ekonomy" kłamiąc, że jedyną różnicą jest wielkość.
Wprowadza również w błąd mówiąc, że na miejscu w hotelu można wymienić pokój na większy.
Nie mogliśmy wymienić pokoju na inny bo w recepcji nam powiedzieli, że są "overbooked" (!).
Na zdjęciu w katalogu pokój wydaje się większy niż jest w rzeczywistości. Na podłodze ledwo mieszczą się obok siebie dwie rozłożone walizki.
Rainbow Tours powinno się wstydzić, że ma w ofercie takie pokoje!!! Tym bardziej, że reklamuje ten hotel jako ****.
Pomimo tego, że okolica miła, w restauracji jedzenia dużo, urozmaicone, smaczne, humor psuł mi się za każdym razem gdy wchodziłam do ciasnego, dusznego pokoju.
Jeśli wybieracie ten hotel to pokój koniecznie "standard" !
Dla osób wracających do Gdańska, Bydgoszczy i Poznania wyjazd autokarem o 2.00 w nocy, odlot z Dubrownika o 9.15 rano.
Mapa



Atrakcje w okolicy Amadria Park Niko (ex Solaris Beach Niko)
Zobacz więcej

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.