11 678  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
30
obiekt, basen
obiekt
obiekt
basen
obiekt, teren hotelu

8.1

17 opinii

Opis oferty

Region: Zachodnia ProwincjaBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK947096

Naszym zdaniem

Zatrzymaj się na chwilę. Wyobraź sobie, że znajdujesz się na rajskiej wyspie, wiatr owiewa twoją twarz, a słońce opala skórę, podczas gdy Ty patrzysz na niekończący się ocean. Jeżeli spodobała Ci się ta wizja, to na przyszłe wakacje koniecznie wybierz hotel The Blue Water. Pięciogwiazdkowy resort na Sri Lance oferuje gościom zakwaterowanie w okolicy czarującej przyrody oraz najlepsze udogodnienia. Poza tym, z hotelu łatwo dotrzeć do cudownych miejsc rozrzuconych na wybrzeżu Sri Lanki.

Lokalizacja

Hotel położony jest na południowym-zachodzie Sri Lanki, w pobliżu miejscowości Wadduwa. W okolicy znajdują się sklepy i restauracje, a dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:

•Ścisłe centrum Wadduwy - ok. 7 km

•Thun Bodhi Temple - ok. 9 km

•Kolombo - ok. 30 km

•Park rozrywki Pearl Bay - ok. 14 km

•Zamek Richmond - ok. 15 km

Port lotniczy w Kolombo oddalony jest o ok. 75 km.

Plaża

Hotel posiada bezpośredni dostęp do pięknej piaszczystej plaży Thalpitiya Beach.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Baseny

•Na terenie hotelu znajdują się duży basen zewnętrzny z widokiem na ocean oraz basen dla dzieci. Bary

•The Porthole Bar - klimatyczny bar, gdzie goście mogą zrelaksować się pijąc ulubione alkohole.

•The Clipper Bar - bar i kawiarnia przy basenie na świeżym powietrzu.

•Sunset Lounge - bar, z którego można podziwiać urzekające zachody słońca oraz napić się ulubionego drinka i zamówić przekąski.

•The Seven Seas - hotelowa kawiarnia, gdzie goście mają możliwość zamówienia świeżo przygotowywanych napojów oraz przekąsek. Restauracje

•Admiral's Room - restauracja przygotowuje wspaniałe dania dla gości, którzy mają do wyboru stoliki na tarasie lub wewnątrz lokalu.

•The Nautilus - w tym lokalu podawane są lunche oraz obiady. Do wyboru m. in. owoce morza i dania mięsne podawane w towarzystwie wyśmienitych win. Inne udogodnienia

•Internet z zasięgiem także w pokojach

•Room service

•Recepcja 24/h

•Przechowalnia bagażu

•Wymiana walut

•Bezpłatny parking

•Darmowa woda butelkowana

•Winda

•Pralnia

•Ogród

Atrakcje hotelowe

• Wellness&Spa - na terenie hotelu znajduje się spa, a oferowane zabiegi wykorzystują m. in. techniki ajurwerdy. Goście mogą także skorzystać z siłowni ze sprzętem do treningu siłowego oraz cardio.

•Atrakcje i rozrywka - na terenie hotelu goście mogą skorzystać z programu animacji, pójść na dyskotekę w klubie nocnym, czy zakupić biżuterię w hotelowym sklepie jubilerskim. Ponadto, obiekt posiada szerokie zaplecze sportowe, m. in. kort do tenisa i squasha. Niektóre atrakcje i udogodnienia mogą być dodatkowo płatne.

Dla dzieci

• Opiekunka dla dzieci (na życzenie gości)

•Basen dla dzieci

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel dysponuje pokojami o różnych kategoriach.

•Deluxe Room - pokój z balkonem i widokiem na morze przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. W pokoju znajdują się duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, biurko. Darmowe wi-fi.

•Superior Deluxe - pokój z balkonem, o powierzchni 50 m2, standardzie przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. W pokoju znajdują się duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, jacuzzi, klimatyzacja, biurko. Darmowe wi-fi.

•Club Suite - apartament z balkonem lub tarasem, o powierzchni 65 m2, i widokiem na morze przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. W pokoju znajdują się sypialnia, a w niej duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, część dzienna, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, jacuzzi, klimatyzacja, biurko. Darmowe wi-fi.

•Executive Suite - apartament z balkonem lub tarasem, o powierzchni 67 m2, i widokiem na okolicę przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. Pokój położony jest na najwyższym piętrze i znajdują się w nim sypialnia, a w niej duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, salon z jadalnią, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, jacuzzi, klimatyzacja, biurko. Darmowe wi-fi.

•Presidential Suite - apartament z balkonem lub tarasem, o powierzchni 149 m2 i widokiem na morze przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. W pokoju znajdują się sypialnia, a w niej duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, część dzienna, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, jacuzzi, klimatyzacja, biurko. Darmowe wi-fi. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

Do wyboru:

•BB - Śniadania - śniadania w restauracji głównej.

•HB - Śniadania i obiadokolacje

•ALL - Al Inclusive

Napoje nie są uwzględnione w cenie.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot z międzylądowaniem/przesiadką w obie strony,

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,

• Wyżywienie według zamówionej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu,

• Lokalnych podatków,

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.

Transport i bagaż

Przelot realizowany jest lotem z przesiadką na wskazanej w ofercie trasie. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany w zależności od linii lotniczej może być dodatkowo płatny (chyba, że dany przewoźnik posiada wliczoną cenę bagażu rejestrowanego zgodnie z rozpiską poniżej) o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika. Dzieciom poniżej 2 lat przysługuje bagaż podręczny oraz możliwość zabrania wózka składanego.

FlyDubai

W cenie:

•Bagaż podręczny - 7 kg - Maksymalne wymiary każdej sztuki bagażu podręcznego to 55 × 38 × 20 cm

•Bagaż Rejestrowany - 20 kg - maksymalnych wymiarach 165 cm (szerokość X + wysokość Y + głębokość Z)

Emirates

W cenie:

•Bagaż podręczny - 7 kg - Maksymalne wymiary każdej sztuki bagażu podręcznego to 55 × 38 × 20 cm.

•Bagaż Rejestrowany 25 kg - maksymalnych wymiarach 300 cm (szerokość X + wysokość Y + głębokość Z

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Deluxe dwuosobowy deluxe

2 dorosłych

Śniadania i obiadokolacje
Wylot
13:40
09:30
WAW · 17.03 (Pon.)Warszawa - Chopin
CMB · 18.03 (Wt.)Colombo
Przylot
02:45
11:20
CMB · 26.03 (Śr.)Colombo
WAW · 26.03 (Śr.)Warszawa - Chopin
11 678 zł
za pokój

Deluxe dwuosobowy deluxe

2 dorosłych

Śniadania i obiadokolacje
Wylot
14:35
08:45
WAW · 17.03 (Pon.)Warszawa - Chopin
CMB · 18.03 (Wt.)Colombo
Przylot
03:25
13:10
CMB · 26.03 (Śr.)Colombo
WAW · 26.03 (Śr.)Warszawa - Chopin
18 578 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Easy Parking Standard, Wykusz, 02-284 Warszawa

118
za 1 auto
1 auto
Data od
17.03.2025
Data do
26.03.2025
118
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

540
za wycieczkę
540
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka11 678

Cena całkowita

11 678
Zaliczka płatna teraz3 503
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 17

Zablokowanych opinii: 2
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 17 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Anna
Opinia zweryfikowana

Styczeń 2024

·

Grupa znajomych

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 24.01.2024

7.6

Super hotel z pysznym jedzeniem ,fajne duze czyste baseny bardzo miła obsługa

Wszystko na plus

Zalety

Plaża ,teren ,restauracja

Wady

Łazienki do remontu

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

29°C
24°C
29°C
12

Przed podróżą

Nie ma obowiązku szczepień ochronnych.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Sri Lanki można wjechać za okazaniem paszportu. Musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego wjazdu.

Od 1 października 2024 roku władze Sri Lanki ponownie wprowadzają obowiązek posiadania wizy dla odwiedzających. Wizę można uzyskać w dwóch wariantach:

1. Online, poprzez stronę internetową, za opłatą około 50 USD na osobę.
2. Po przylocie na miejscu, za opłatą około 60 USD na osobę.

Wniosek wizowy online można złożyć przez stronę: Wniosek wizowy
Zaleca się złożenie wniosku o autoryzację możliwie jak najwcześniej po dokonaniu rezerwacji, choć można to zrobić w dowolnym momencie przed podróżą. Standardowy czas przetwarzania wniosku wynosi około 3 dni.

Uzyskanie zgody na wjazd jest obowiązkowe dla obywateli Polski, w tym dzieci poniżej 16. roku życia oraz niemowląt. Należy pamiętać, że wysłanie wniosku nie gwarantuje automatycznego uzyskania zgody na wjazd. Potwierdzenie zgody lub odrzucenie wniosku zostanie przesłane w osobnej wiadomości e-mail po jego przetworzeniu. Zgoda na wjazd jest ważna przez 30 dni.

Podróżujący musi mieć ze sobą ważną zgodę na wjazd (ETA), potwierdzony bilet powrotny i wystarczające środki na pokrycie wydatków w trakcie pobytu (30 USD / dzień).

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź