3 356  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
22
basen
basen
basen
plaża, obiekt
pokój

6.6

43 opinie

Opis oferty

Region: Riwiera AlbańskaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK942445

0

Opis ogólny:

Hotel plażowy Albanian Star Hotel jest oddalony o ok. 11 km od Durres (Tirana około 45 km). Najbliższa prywatna piaszczysta plaża, znajduje się ok. 100 m od hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 11 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 11 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 10 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 10 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 16 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 45 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Roman Amphitheater (ok. 14 km) oraz Venetian Tower (ok. 13 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 12 km szpital. Lotnisko (TIA) położone jest ok. 40 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Wyposażenie :

Ten 10-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 128 pokoi. Hotel posiada recepcję , lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Basen:

Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Wyżywienie:

Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka plażowa. Na plaży oferowane są różne sporty wodne, np. skuter wodny (realizacja przez firmy zewnętrzne). Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i przedszkole. Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa. Double Standard Pokój (Balkon):

Nowoczesne pokoje Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, rozkładaną sofę z możliwością spania, laminat, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za opłatą), balkon, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Ręczniki zmieniane są codziennie. Powierzchnia: 24 m.

Jednoosobowy z dzieckiem Standard Pokój (Widok na morze , Balkon):

Nowoczesne pokoje Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, rozkładaną sofę z możliwością spania, laminat, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za opłatą), balkon, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Ręczniki zmieniane są codziennie. Powierzchnia: 24 m.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Opis

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cena zawiera

Cena Zawiera

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi

• Bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Telefoniczna opieka polsko/anglojęzycznego przedstawiciela naszego kontrahenta

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)

• Miejsc obok siebie w samolocie

• Podatku turystycznego

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Przelot, bagaż, serwis

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon, Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).

• Bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg

• Bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg

• Bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg

• Bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg

UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na mniej niż 24 h przed wylotem i mniej niż 24 h przed powrotem powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Tiranie wymaga wydrukowanych kart pokładowych.3. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. 5. W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double standard balcony

2 dorosłych

Śniadanie i obiadokolacjaBalkonStandardowy
Wylot
11:15
13:25
WMI · 22.12 (Ndz.)Warszawa - Modlin
TIA · 22.12 (Ndz.)Tirana
Przylot
08:25
10:35
TIA · 27.12 (Pt.)Tirana
WMI · 27.12 (Pt.)Warszawa - Modlin
3 356 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking MPark, Stanisławowo 90S, 05-180 Stanisławowo

65
za 1 auto
1 auto
Data od
22.12.2024
Data do
27.12.2024
65
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

216
za wycieczkę
216
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 356

Cena całkowita

3 356
Do zapłaty teraz3 356

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 43

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 43 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Sylwia
Opinia zweryfikowana

Lipiec 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 04.08.2024

7.6

spędziliśmy w hotelu tydzień, rodzina 2+2 ( 6 i 3 lata). dla nas hotel był wystarczająco dobry aby odpocząć. Położenie hotelu jest rewelacyjne. blisko markety, kantor, wszystkie atrakcje, a co najważniejsze plaża. Piaszczysta z leżakami (oczywiście nie brakuje rezerwacji nawet na cały pobyt) ale mimo tego można coś znaleźć.

jedzenie powtarzające ale dzieci nigdy nie wyszły głodne i to najważniejsze. codziennie na przekąski lody, arbuz, jabłka, gruszki, orzeszki, kanapeczki, czasami pizza. raz na pobyt można zapisać się na kolację do restauracji przy basenie- tam wszystko na plus.

pokoje "sprzątane" bardzo ogólnie, ręczniki wymienione jak się zostawi napiwek bądź poprosi. największy minus to łazienki- średnio zadbane. z opowieści wypoczywających słyszałam, że niektóre bardzo ładne.

obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. barmanka, kelnerzy i recepcjonistka zawsze uśmiechnięci i życzliwi.

basen czysty, woda chłodna ale po upalnym dniu to tylko na plus. leżaków mało i od samego rana wszystkie zajęte.

internet darmowy

raz zorganizowany wieczór taneczny i raz animacje dla dzieci.

podsumowując my jesteśmy zadowoleni. Jeśli ktoś chce pojechać żeby wypocząć na plaży i nie liczy na złote klamki i menu jak w najlepszej restauracji to polecam. jeśli ktoś ma wygórowane oczekiwania będzie narzekał.

Zalety

położenie

obsługa

całkowita cisza po 24tej

Wady

łazienki

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

12°C
9°C
16°C
9

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
Po przyjeździe istnieje konieczność uiszczenia opłaty klimatycznej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Obywatele polscy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Albanii do 90 dni w ciągu 180 dni licząc od pierwszego dnia wjazdu na podstawie ważnego paszportu lub ważnego dowodu osobistego. Dokument wjazdowy powinien mieć zapas ważności 3 miesiące od planowanej daty opuszczenia Albanii.
Obywatele polscy mogą wjeżdżać bez wizy i przebywać na terytorium Albanii do 90 dni w ciągu 180 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź