Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2213 zł/os.
4 506 zł
Granada Luxury Beach Avsallar
8.9
26 opinii
8.9
26 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Komfortowy hotel otwarty latem 2019 r., dogodnie usytuowany - niedaleko centrum i plaży, oferuje wiele atrakcji rekreacyjnych i sportowych.
Położenie
Przy plaży (leżaki, parasole, ręczniki bezpłatnie, łóżka balijskie na molo odpłatnie), 500 m od centrum Avsallar, 20 km od Alanyi, 100 km od lotniska w Antalyi.
Wyposażenie
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, bezpłatne łącza internetowe, punkt wymiany walut, restauracja główna z tarasem, restauracja a'la carte, lobby bar, pier bar, pub, vitamin bar w strefie spa, bar przy basenie, patisserie, sala bankietowa, sale konferencyjne, centrum handlowe, pralnia.
Pokoje
Standardowe - gustownie urządzone, przestronne (ok. 35 m kw.); łazienka (kabina prysznicowa, suszarka),
TV sat, telefon, klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon lub taras (widok na ląd lub widok na morze).
Wyżywienie
All Inclusive Plus - sniadania, obiady, kolacje (bufety), podwieczorek, przekąski, wypieki, lody, minibufet o północy, napoje bezalkoholowe, lokalne alkohole i niektóre alkohole międzynarodowych marek serwowane w barach (w irish pub - do świtu), napoje w minibarze. Restauracja a'la carte płatna.
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny (662 m kw.), basen ze zjeżdżalnią, basen kryty (podgrzewany) z hydromasażem, animacje, program rozrywkowy, dyskoteka, łaźnia, łaźnia turecka, sauna, tenis stołowy, rzutki, fitness center, odpłatnie: strefa spa (jacuzzi, masaże, zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyczne), sporty wodne przy plaży.
Dla dzieci
Brodzik, animacje, sala zabaw, plac zabaw, kids club, bufet dziecięcy, łóżeczka niemowlęce.
Warunki wjazdu do kraju
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.
Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Przelot liniami lotniczymi corendon airlines/sun express/pegasus airlines
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
•Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny. Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
•Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm. Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy. W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę).
•Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
•Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express i Pegasus Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń w okresie zimowym
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Rm economy double standard
2 dorosłych
Rm double standard
2 dorosłych
Rm double standard lateralseaview
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Royal Parking, Ul. Baletowa 113 C, 02-867 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 506 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 26
Sortuj od:
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
6.6
Byliśmy w hotelu tydzień i to jest naszym zdaniem optymalna długość pobytu. Kierowaliśmy się wcześniejszymi opiniami i spodziewaliśmy się troszkę więcej... Hotel sam w sobie jest ładny i dość czysty - pokoje są sprzątane codziennie ale lepiący blat pozostaje. Jeżeli chodzi o obsługę tu mamy mieszane uczucia, jednego dnia była miła uprzejma a przez kolejne dni jakby Cię nie zauważali... Widać było, że lepiej obsługiwani są goście pozostawiający znacznie większy napiwek, lub strojami i wyglądem uchodzą za bogatszych. Do tych "lepszych" obsługa przybiega jak tylko usiądą do stolika, do pozostałych może przyjdą a może nie. Podobnie jest z zamówieniem czegokolwiek, w zamówieniu Coli z lodem, a otrzymywaniu po 15 min Coli Zero z lodem obsługa nie widzi problemu - przecież i to Cola i to Cola. Jeżeli chciałeś się napić drinka - lepiej było iść i zamówić go w barze samemu. Obsługa która chodził i w prawdzie pytała czy ma się ochotę na coś do picia, najpierw obsługiwała "tych lepszych", my swoich kilku zamówień u kelnera nawet nie otrzymaliśmy. Trzeba się nastawić na nagabywanie zarówno na wycieczki krajoznawcze w lobby jak i w strefie Wallness & Spa pewnego bardzo sympatycznego Pana, ale aż do przesady.
Jeżeli chodzi o wyżywienie - na początku myśleliśmy, że dania każdego dnia są inne, natomiast w kolejnych dniach zauważyliśmy że po prostu jest cały czas to samo, ale zamienione miejscami wystawienia. W dniu wyjazdu akurat podane były owoce morza których nie było cały tydzień wiec raz coś nowego. Desery smaczne, ale bardzo słodkie. Ogólnie wybór jedzenia bardzo duży, od sushi po lokalną baraninę, natomiast jedzenie było chłodne a nawet zimne każdego dnia.
Zajmowanie leżaków ręcznikami o 7:00 i przychodzenie na basen o 12:00 - normalka. Duża zaleta za dostęp do plaży z leżakami i parasolami za które nie trzeba było dodatkowo płacić. Natomiast jeżeli chodzi o ratowników - na basenie jeszcze zwracali uwagę, natomiast na plaży już średnio. Flaga bezpieczeństwa wisiała non stop ta sama, bez względu czy woda była spokojna czy był wiatr i były spore fale.
Animacje i występy - były. Natomiast co do tego wypowiadał się dużo nie będę bo nie jestem zwolennikiem takich widowisk. Głównie akrobatyka i to co można zobaczyć w cyrku - skaczący na linach, kręcący się na kółkach i wymachujący rękami ludzie. Przepraszam jednego wieczoru była gra w bingo.
Okolica - w sumie w pobliskiej okolicy hotelu nie ma nic co warte jest zobaczenia. Jest bardzo dużo bazarów natomiast ceny i podejście do klienta przekracza nawet typowo Tureckie. U jednego sprzedawcy można kupić chałwę, która powinna być zjedzona za dwa dni (data na opakowaniu) za 6€ 200g, ale jak się pójdzie trochę dalej to za 7€ można kupić 500g tej samej chałwy z długą datą przydatności. Ogólnie to nie był nasz pierwszy pobyt w Turcji i jakość oraz cena sprzedawanych na bazarach towarów pozostawia wiele do życzenia w porównaniu z innymi miejscami w Turcji.
Zalety
• Dostęp do plaży z leżakami i parasolami w cenie
• Dobre drinki
• Sprzątane pokoje i zmieniane ręczniki codziennie
• Ciepłe i zimne przekąski przy plaży
• Przy późnym wyjeździe z hotelu (np o 20:00) można za dodatkową opłatą wydłużyć pobyt w pokoju (standardowo do 12:00) - opłata nie jest wysoka wiec warto.
Wady
• Kategoryzowanie klientów przez obsługę
• Zimne dania w głównej restauracji
• Słabe animacje i zabawy dla gości
• Komunikaty dla gości w języku tureckim i rosyjskim bardzo dokładne, w angielskim czasami ciężko zrozumiałe
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Listopad
Przed podróżą
Paszport musi być ważny co najmniej 60 dni dłużej niż dozwolony okres pobytu bezwizowego. Oznacza to, że paszport oraz paszport tymczasowy powinien być ważny jeszcze przez minimum 150 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.