2 720 zł
/za wszystkich
db San Antonio & Spa (St. Paul's Bay)
9.0
201 opinii
9.0
201 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Obiekt emanuje luksusem i elegancją, został wykończony z pełną dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Hotel położony w centrum turystycznej miejscowości Qawra, w pięknej okolicy Bugibbas zachwyca spektakularnymi widokami na zatokę St Paul's. To idealne miejsce na beztroskie wakacje, pełne zabawy i radości dla dorosłych, a także dzieci. Hotel posiada ponad 500 pokoi i apartamentów inspirowanych stylem mauretańskim. Dzięki swoim wielofunkcyjnym przestrzeniom, jest również idealnym miejscem do organizacji lokalnych i międzynarodowych konferencji.
Lokalizacja
Położony w północnej części wyspy, w samym sercu jednego z najpopularniejszych obszarów turystycznych Malty, Qawra. Hotel otacza wiele sklepów, barów i restauracji, a w jego sąsiedztwie znajduje się również kasyno. Zaledwie 100 metrów od hotelu znajduje się przystanek autobusowy, skąd można łatwo dotrzeć do wszystkich zakątków Malty. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
•Mdina i Rabat - ok. 10 km
•Valletta - ok. 19 km
•Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 15 km
•Splash & Fun Water Park- ok. 9 km
•Centrum z licznymi barami, sklepami - ok. 200 mOdległość od międzynarodowego lotniska to ok. 20 km.
Plaża
Hotel położony jest 120 m od piaszczysto - kamienistej plaży. Bugibba Perched Beach, piaszczysta, publiczna, łagodne zejście do morza, ok. 280 m od hotelu, dojście drogą lokalną.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
•Do dyspozycji gości 4 baseny w tym: 1 kryty, 2 zewnętrzne, brodzik dla dzieci, 1 na dachu dostępny dla dorosłych. Bezpłatne leżaki i parasole przy basenach.
•Brodzik dla dzieci z pirackim statkiem. Bary
•3 bary: Cafe Maroc, Taza Sky Bar, Kosy bar (bary przy basenie otwarte sezonowo). Restauracje
•Gueliz - główna restauracja serwująca obfite śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Dzięki specjalnej strefie dla dzieci szefowie kuchni zaspokoją również najbardziej głodnych małych smakoszy.
•3 tematyczne, otwarte sezonowo. Inne udogodnienia
•4 sale konferencyjne
• Hotel oferuję dietę bezglutenową (na zapytanie)
• Sejf (bezpłatny), Internet Wi-Fi (bezpłatny)
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - SPA (masaże i zabiegi pielęgnacyjne za dodatkową opłatą),
•Animacje i rozrywka - Zespół animatorów organizuje wieczorne programy animacyjne. Bezpłatnie: siłownia, łaźnia, sauna, jacuzzi.
Dla dzieci
• Brodzik
•Statek piracki z mini zjeżdżalniami
• Mini klub (5 - 11 lat)
• Plac zabaw
• Animacje
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje 500 pokojami o różnych kategoriach.
•Twin Standard Inland View - Pokój z widokiem na ląd, mogący pomieścić max. 2 osoby + niemowlę (23 m2), widok na morze - dodatkowo płatny. Składa się z sypialni, łazienki (wanna/prysznic, suszarka do włosów, lustro, taboret łazienkowy) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzacje z funkcją chłodzenia lub ogrzewania, wentylator sufitowy, zestaw do parzenia kawy i herbaty, mini lodówkę, bezpłatny sejf, bezpłatne Wi-Fi, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów międzynarodowych, telefon z bezpośrednim wyjściem, lampką do czytania przy łóżku, międzynarodowe gniazdka elektryczne, meble ogrodowe, suszarkę do ubrań, łóżeczko dziecięce dostępne na życzenie
•Quad Family Inland View - Pokój z widokiem na ląd, mogący pomieścić max. 3 osoby + niemowlę (29 m2), widok na basen - dodatkowo płatny. Składa się z sypialni, łazienki (wanna/prysznic, suszarka do włosów, lustro, taboret łazienkowy) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, rozkładaną sofę, może wystąpić łóżko piętrowe; klimatyzacje z funkcją chłodzenia lub ogrzewania, wentylator sufitowy, zestaw do parzenia kawy i herbaty, mini lodówkę, bezpłatny sejf, bezpłatne Wi-Fi, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów międzynarodowych, telefon z bezpośrednim wyjściem, lampką do czytania przy łóżku, międzynarodowe gniazdka elektryczne, meble ogrodowe, suszarkę do ubrań, łóżeczko dziecięce dostępne na życzenie. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Wyżywienie
• All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji Gueliz. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
•LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
•LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstwiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard promotion standard
2 dorosłych
Standard standard inland view balcony
2 dorosłych
Standard standard seaview balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking-66, Stefana Starzyńskiego 55D, 05-090 Dawidy Bankowe
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 720 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 201
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Listopad 2024
·
50+
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
7.5
Hotel przyzwoity , chyba jeden z ładniejszych i lepszych na Malcie Jedzenie urozmaicone i bardzo dobre , duzy wybór potraw , miesa , ryby , owoce morza , makarony ....... Sniadania tez bez zarzutu , kawa z ekspresów , napoje z nalewaków , cola ,fanta .... soki .....Pokoje sprzątane codziennie . Troche wkurzające windy , działające tylko na pietro na którym mieszkasz , tak ze jezeli masz znajomych na innym pietrze to musisz kombinowac dodatkowa karte z ich pietrem , inaczej nie wjedziesz .W hotelu bardzo duzo osób niepełnosprawnych , na wózkach , z róznymi uposledzeniami , ttak ze chwilami mozna było sie poczuc jak w domu opieki ,jednak patrząc na to z drugiej strony to brawo dla hotelu ze mogą i przyjmują takie osoby ,posiadają dla nich udogodnienia itp[...
Zalety
• smaczne jedzenie
Wady
• Windy
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Styczeń
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.