Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

3326 zł/os.

6 920  

/za wszystkich

– Kup teraz, zapłać później

Podsumowanie ceny
33
obiekt, basen
obiekt
restauracja
restauracja, pool bar
basen

7.1

2 opinie

Opis oferty

Region: Costa BravaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK898190

Opis hotelu

Opis ogólny:

Hotel Marsol Costa Encantada Aparthotel znajduje się około 600 m od plaży. Miasto Girona jest oddalone o około 30 km (Barcelona około 50 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Wypożyczalnia samochodów zapewnia mobilność podczas urlopu. Lotnisko (BCN) położone jest ok. 91 km od hotelu. Kolejne lotnisko (GRO) jest oddalone o ok. 29 km. Wyposażenie :

Ten 5-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2020 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 280 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 16:00, check-out do godz. 10:00), lobby z barem, łącznie 7 wind, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, dyskotekę, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z łącznie 75 miejscami siedzącymi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Basen:

Na terenie zewnętrznym hotelu z parkiem wodnym znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od kwietnia do października). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00). Wyżywienie:

Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (08:00 - 23:30), piwo (08:00 - 23:30), kawa i herbata (08:00 - 23:30), przekąski (10:00 - 22:30) oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe i rekreacyjne: piłka nożna, siatkówka, bilard (za opłatą), tenis stołowy (za opłatą), koszykówka i siłownia. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 6 - 12 lat) i mini klub. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier. Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przelot liniami resjowymi -warunki

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Cena zawiera/nie zawiera

UWAGA! SEZON LETNI

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):

Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,

Odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:

Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura. Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ

Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar. Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)

Ważne informacje.

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Studio room balcony

2 dorosłych

All inclusiveBalkon
Wylot
11:30
14:10
KRK · 11.10 (Pt.)Kraków
GRO · 11.10 (Pt.)Gerona
Przylot
14:45
17:20
GRO · 17.10 (Czw.)Gerona
KRK · 17.10 (Czw.)Kraków
6 920 zł
za pokój

Studio room balcony

2 dorosłych

All inclusiveBalkon
Wylot
06:05
08:45
POZ · 11.10 (Pt.)Poznań
GRO · 11.10 (Pt.)Gerona
Przylot
09:15
11:50
GRO · 17.10 (Czw.)Gerona
POZ · 17.10 (Czw.)Poznań
7 020 zł
za pokój

Studio room poolview balcony

2 dorosłych

All inclusiveBalkonWidok na basen
Wylot
11:30
14:10
KRK · 11.10 (Pt.)Kraków
GRO · 11.10 (Pt.)Gerona
Przylot
14:45
17:20
GRO · 17.10 (Czw.)Gerona
KRK · 17.10 (Czw.)Kraków
7 034 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice

95
za 1 auto
1 auto
Data od
11.10.2024
Data do
17.10.2024
95
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

252
za wycieczkę
252
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka6 920

Cena całkowita

6 920
Zaliczka płatna teraz2 076
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 2

Filtrowanie
Sortuj
Wszystkie opinie
Typ podróżującego
Czas podróży
Typ użytkownika
Wyświetlono 1 z 2 opinii

Sortuj od:

Sortuj
Raf
Użytkownik Wakacje.pl
Lipiec 2016 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 24.07.2016

9.2

Pobyt w hotelu rezerwowany bezposrednio ze strony hotelu z dojazdem wlasnym na podstawie pozytywnych opinii z innego portalu. Spedzilem z rodzina prawie dwa tygodnie z opcja all inclusive. Hotel polozony jest w spokojnej czesci Lloret de Mar, nie slychac glosnych dyskotek, czasem tylko niesie sie dzwiek syreny przejezdzajacej glowna ulica karetki badz policji. Hotel dedykowany jest glownie rodzinom z dziecmi totez wokol basenu w ciagu dnia moze byc dosc gwarno. W czasie naszego pobytu ilosciowo przewazali turysci z Hiszpanii, Francji i Belgii. Generalnie w hotelu panowala kulturalna atmosfera i bylo dosc spokojnie (nie liczac gwaru dzieciakow). Apartament w ktorym mieszkalismy skladal sie z lazienki, sypialni i pokoju dziennego z aneksem kuchennym. Lazienka czysta, stosunkowo mala z wanna ,choc nie stanowilo dla nas to problemu, papier toaletowy, szampon i zel pod prysznic codziennie byly uzupelniane. Reczniki, ktore zostawiono na podlodze byly codziennie wymieniane na nowe. Pokoje sprzatane codziennie, tu mozna dac maly minusik bo sprzatanie polegalo na wyczyszczeniu lazienki, zascieleniu lozek (posciel wymieniana raz na kilka dni) i wymopowaniu podlogi jakims preparatem o nieprzyjemnym zapachu chloru. Panie sprzataczki usuwaly tylko smieci z lazienkowgo kosza, kosz glowny z pokoju dziennego trzeba samemu wynosic. Przy rezerwacji pokoju proponuje poprosic o taki z widokiem na basen, co prawda w dzien przy otwartych drzwiach balkonowych bedzie slychac gwar znad basenu, ale widok jest ladniejszy niz z drugiej strony (tam mozna trafic na boisko lub dziedziniec wewnetrzny gdzie codziennie podjezdzaja samochody do hotelowej pralni lub z zaopatrzeniem).Gdyby ktos wybieral sie do hotelu samochodem to mozna go zostawic przed hotelem lub na podziemnym dwupoziomowym parkingu. Przy opcji all-in posilki byly smaczne i urozmaicone,czesto owoce morza, drinki jak to w all in - alkohole pozostawiajace sporo do zyczenia ale przy opcji all in za pol ceny mozna kupic normalne drinki

Zalety

spokojna okolica, nie mozna rezerwowac miejsc przy basenie na noc(wieczorem pozostawione reczniki sa usuwane), dobre i roznorodne jedzenie, duzo animacji dla dzieci, dwa baseny - otwarty i kryty otwierany w zla pogode, mila obsluga, stosunkowo duzy basen, boiska do kosza i pilki noznej, plac zabaw dla dzieci, przestronny apartament 4 os. z balkonem, hotel glownie dla rodzin z dziecmi

Wady

po sprzataniu pokoju przez jakis czas czuc chlor z podlogi, przychodzac do restauracji na lunch lub kolacje pol godziny przed koncem kelnerzy czasami udaja ze nie widza siedzacych gosci i nie proponuja wina/wody do posilku

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
19°C
16°C
20°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź