Gwarancja ceny organizatora

4 372  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
41
obiekt, basen, restauracja
teren hotelu, basen
pokój, balkon / taras
teren hotelu, basen
pokój, balkon / taras

8.1

10 opinii

Gwarancja ceny organizatora

Ceny wycieczek przekazują nam organizatorzy wyjazdów. Nie pobieramy od naszych klientów dodatkowych opłat.

Szczegóły

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK785815

Opis

Lokalizacja

Doskonała lokalizacja sprawia, że to wyjątkowy hotel zarówno dla par jak i rodzin. Położony tuż przy centrum Ayia Napa, na niewielkim wzgórzu z widokiem na morze, obok średniowiecznego akweduktu i lasu Stone River.

Do centrum jest ok. 7 minut, Muzeum morskie Thalassa oddalone jest o ok. 2 minuty spacerem. Zarówno miłośnicy plaż, jak i miłośnicy nocnego życia znajda coś dla siebie. PLAŻA - Grecian Beach, największa piaszczysta plaża w Ayia Napa, znajduje się zaledwie 10 minut spacerem od hotelu. HOTEL - posiada w 141 pokoi. Całodobowa recepcja, restauracja główna oferująca śniadania i kolacje, restauracja przy basenie na lunch i przekąski, lobby bar/bar przy basenie oferujący napoje i przekąski, ogród na dachu - bar relaksacyjny (czynny od czerwca do września) rozległe ogródy, prywatny parking, pralnia/suszarnia usługi sprzątania, lekarz na telefon, wymiana walut w recepcji, samochody, moppety i wypożyczalnia rowerów, odówka, sejf za dodatkową opłatą. Akceptowane są karty kredytowe. POKOJE - pokoje i apartamenty Tasia Maris charakteryzują się minimalistycznym wystrojem w odcieniach bieli i szarości. Wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, minilodówkę i klimatyzację. W łazience znajduje się bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarka do włosów. Dostępne są standardowe pokoje z 2 łóżkami pojedynczymi lub 1 lóżkiem podwojnym; Pokoje typu superior i pokoje rodzinne z widokiem na morze lub basen lub balkon z widokiem na ląd. Nowocześnie i komfortowo umeblowane pokoje posiadają balkon z widokiem na basen, widok na morze lub ląd, prysznic ze strumieniem deszczowym, toaletę, kolorową telewizję satelitarną, telefon z bezpośrednim wyjściem na miasto, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, sejf, mini lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty , suszarka do włosów, centralne ogrzewanie i klimatyzacja. Pokoje o podwyższonym standardize ( większy metraż, widok, dwa pokoje itp) dodatkowo płatne. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen z tarasem słonecznym i bezpłatnymi leżakami i parasolami, jacuzzi na świeżym powietrzu, basen dla dzieci, centrum fitness z siłownią, sauna, łaźnia parowa i gabinet masażu, plac zabaw dla dzieci. WYŻYWIENIE - HB sniadania i obiadokolacje w formie bufetu. ALL INCLUSIVE: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia lekkie przekąski w wyznaczonych miejscach i porach; Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach do godziny 24:00.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Miejsca obok siebie

W CENIE MIEJSCA OBOK SIEBIE I ODPRAWA NA WYLOT I POWRÓT w przypadku przelotów liniami RYANAIR w sezonie LATO 2024

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

CENA ZAWIERA (z wyłączeniem oferty na sam przelot)

• Przelot

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - opieka polskojęzycznego rezydenta

• Miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR

• Bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Miejsc obok siebie w przypadku przelotów Wizzair

• Bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej. BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg

BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg

• Miejsc obok siebie w samolocie

WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza. Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój 2-osobowy twin room inland view

2 dorosłych

Śniadanie i obiadokolacjaInland view
Wylot
22:10
02:35
WRO · 28.10 (Pon.)Wrocław
LCA · 28.10 (Pon.)Larnaka
Przylot
18:45
21:35
LCA · 01.11 (Pt.)Larnaca
WRO · 01.11 (Pt.)Wrocław
4 372 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Pokój rodzinny twin family room

2 dorosłych

Śniadanie i obiadokolacja
Wylot
22:10
02:35
WRO · 28.10 (Pon.)Wrocław
LCA · 28.10 (Pon.)Larnaka
Przylot
18:45
21:35
LCA · 01.11 (Pt.)Larnaca
WRO · 01.11 (Pt.)Wrocław
4 372 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Pokój rodzinny twin family room

2 dorosłych

Śniadanie i obiadokolacja
Wylot
22:10
02:35
WRO · 28.10 (Pon.)Wrocław
LCA · 28.10 (Pon.)Larnaka
Przylot
18:45
21:35
LCA · 01.11 (Pt.)Larnaca
WRO · 01.11 (Pt.)Wrocław
4 402 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice, Graniczna 190, 54-530 Wrocław

198
za 1 auto
1 auto
Data od
28.10.2024
Data do
01.11.2024
198
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

180
za wycieczkę
180
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 372

Cena całkowita

4 372
Do zapłaty teraz4 372

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Gwarancja ceny organizatora

lub

Opinie 10

Zablokowanych opinii: 3
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 10 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Gosia
Opinia zweryfikowana

Październik 2024

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 19.10.2024

9.7

+1

Rewelacyjnie położony w samym centrum Ayia Napa. czyściutko, pokojem codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane na życzenie. Bardzo dobrze wyżywienie, codziennie serwowano inne dania Wspaniała kuchnia śródziemnomorska, sałatki z owocami morza, i lokalne ryby. Oczywiście miłośnicy potraw mięsnych nie odejdą od baru głodni. Desery, ciastka, lody, musy owocowe, owoce. Do tego przemiła obsługa: Anetta, Christopher, Georgin, Ivan. Wszyscy dbali o to byś był zadowolony, Dzięki. Gorąco polecamy hotel

Zalety

Czystość, przemiła obsługa, Super wyżywienie. Do piaszczystej plaży i błękitnej laguny 1000 m. Do portu 750m Do centrum Ayia Napa i Squar Baru z rewelacyjną muzyką na żywo i innych dyskotek ok. 600m Sam hotel Super "schowany" w bocznej uliczce - cicho w nocy.

Wady

Brak

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
24°C
21°C
25°C
12

Przed podróżą

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź