Opinie o hotelu
San Camillo

5.1
Średni
4 opinie

3.5

103 opinie

Ogólna ocena - mierny. Skrzydło nad jadalnią/stołówką (restauracja to zbyt wygórowane słowo) nieremontowane od lat. Pokoje małe urządzone w stylu taniego schroniska. W łazience stare skrzynkowe okno. Kabina prysznicowa tylko dla szczupłych i drobnych(wymiar chyba 60x60) nie ma nawet gdzie mydła odłożyć. Wejście do kabiny albo przez umywalkę, która jest tak zamontowana że dodatkowo zawęża przejście albo w innym pokoju przez toaletę którą trzeba przekroczyć/przeskoczyć nie wiem aby się do kabiny dostać. Miska ustępowa pęknięta z pożółkłą klapą. Zestaw łazienkowy typu lustro, półka uchwyt na papier - najtańsze z PCV. Obsługa w recepcji dwóch Włochów na zmianę obaj bardzo mili i zawsze uśmiechnięci. Pani na stołówce pochodzenia podobno mołdawskiego - katastrofa. Czasem dobre jedzenie i miła obsługa potrafią zrekompensować inne braki hotelowe. Ta Pani jest tak niesympatyczna, nieuśmiechnięta z pretensją w głosie i tonie, że nie chce się do tego hotelu wracać. Traktuje gości jak intruzów. Śniadanie zaczyna się o 7.30 a ona nie wpuszcza na jadalnię i każe czekać na korytarzu kolejną minutę. Dwa razy w ciągu tygodnia gdy upadły jej sztućce kopnęła je nogą pod kredens. Z wszystkiego robi problem (ze ktoś dosiadł do stolika a ona podało mu przy innym). Wszystkich upomina i ustawia. Masz wrażenie że jesteś na stołówce w zakładzie karnym a nie w hotelu. Okropna, okropna i jeszcze raz okropna.

W hotelu po samym przyjeździe było bardzo zimno, brak ciepłej wody po ok 3 dniach uległo to naszczęście niewielkiej poprawie, hotel w stanie ogólnym bardzo średnim- chyba ostatni remont był na początku lat 80. Jedzenia dużo jednakże nie było ono smaczne, z drobnymi wyjątkami. Pokoje bardzo skromnie urządzone- tv nie działa, brak kołder- trzeba spać pod brudnymi kocami przykrytymi prześcieradłem, pokoje generalnie małe i bardzo ciemne. Duży minus za polską rezydentkę- która nie miała o niczym pojęcia. Parking przy hotelu bardzo mały nie mieszczący wszystkich samochodów. Radzę trzymać sie z daleka- niby hotel ma 3 gwiazdki ale człowiek czuje sie jak na kempingu. Stanowczo za drogi hotel.

Nigdy więcej! Ponure, przesiąkniete papierosowym dymem pokoje, w łazience prysznic typu adriatyk - koszmar! Po interwencji w pokoju zrobiło się ciepło, a w łazience zaczęła lecieć zimna woda (wcześniej można się było kąpać tylko we wrzątku).

Duży plus to basen. Za tą kasę to oczekiwanie czegoś więcej byłoby nieporozumieniem.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 774 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9203
Nazwa  San Camillo
Miejsce  Włochy / Val di Sole
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, dostęp do internetu, darmowe wifi, parking, ośrodek narciarski

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.1
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.8
Hotel
3.3
Położenie
7.3
Pokoje
5.0
Wyżywienie
5.5
Teren narciarski w okolicy
8.0
Położenie względem stoków
8.0
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
2.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Jakość do ceny

Czystość

Obsługa

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.1
4.2
Gaja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
Grupa znajomych

Ogólna ocena - mierny. Skrzydło nad jadalnią/stołówką (restauracja to zbyt wygórowane słowo) nieremontowane od lat. Pokoje małe urządzone w stylu taniego schroniska. W łazience stare skrzynkowe okno. Kabina prysznicowa tylko dla szczupłych i drobnych(wymiar chyba 60x60) nie ma nawet gdzie mydła odłożyć. Wejście do kabiny albo przez umywalkę, która jest tak zamontowana że dodatkowo zawęża przejście albo w innym pokoju przez toaletę którą trzeba przekroczyć/przeskoczyć nie wiem aby się do kabiny dostać. Miska ustępowa pęknięta z pożółkłą klapą. Zestaw łazienkowy typu lustro, półka uchwyt na papier - najtańsze z PCV. Obsługa w recepcji dwóch Włochów na zmianę obaj bardzo mili i zawsze uśmiechnięci. Pani na stołówce pochodzenia podobno mołdawskiego - katastrofa. Czasem dobre jedzenie i miła obsługa potrafią zrekompensować inne braki hotelowe. Ta Pani jest tak niesympatyczna, nieuśmiechnięta z pretensją w głosie i tonie, że nie chce się do tego hotelu wracać. Traktuje gości jak intruzów. Śniadanie zaczyna się o 7.30 a ona nie wpuszcza na jadalnię i każe czekać na korytarzu kolejną minutę. Dwa razy w ciągu tygodnia gdy upadły jej sztućce kopnęła je nogą pod kredens. Z wszystkiego robi problem (ze ktoś dosiadł do stolika a ona podało mu przy innym). Wszystkich upomina i ustawia. Masz wrażenie że jesteś na stołówce w zakładzie karnym a nie w hotelu. Okropna, okropna i jeszcze raz okropna.

Zalety

Zaleta - lokalizacja (ski bus - przystanek pod samym hotelem - podobno dawniej mieli nawet bus hotelowy). Można umyć nogi pod prysznicem siedząc na toalecie. Z atrakcji tylko basen z podgrzewaną wodą - ok. Ręczniki gdy są na podłodze są wymieniane codziennie. Obsługa recepcji.

Wady

Pani na stołówce najgorsza obsługa z jaka się zetknęłam.


4.0
Marian

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009

W hotelu po samym przyjeździe było bardzo zimno, brak ciepłej wody po ok 3 dniach uległo to naszczęście niewielkiej poprawie, hotel w stanie ogólnym bardzo średnim- chyba ostatni remont był na początku lat 80. Jedzenia dużo jednakże nie było ono smaczne, z drobnymi wyjątkami. Pokoje bardzo skromnie urządzone- tv nie działa, brak kołder- trzeba spać pod brudnymi kocami przykrytymi prześcieradłem, pokoje generalnie małe i bardzo ciemne. Duży minus za polską rezydentkę- która nie miała o niczym pojęcia. Parking przy hotelu bardzo mały nie mieszczący wszystkich samochodów. Radzę trzymać sie z daleka- niby hotel ma 3 gwiazdki ale człowiek czuje sie jak na kempingu. Stanowczo za drogi hotel.


5.2
annakatarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Rodzina z dziećmi

Nigdy więcej! Ponure, przesiąkniete papierosowym dymem pokoje, w łazience prysznic typu adriatyk - koszmar! Po interwencji w pokoju zrobiło się ciepło, a w łazience zaczęła lecieć zimna woda (wcześniej można się było kąpać tylko we wrzątku).


6.8
misiek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2005
Para

Duży plus to basen. Za tą kasę to oczekiwanie czegoś więcej byłoby nieporozumieniem.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

San Camillo

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.