W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute, najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach bylo próbować. Hotel ogólnie niedogrzany (nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowały właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.
Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach było próbować. Hotel ogólnie niedogrzany ( nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowaly właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.
byliśmy w hotelu Dolomiti w czasie przerwy świątecznej w 2 osoby, z pobytu jesteśmy bardzo zadowoleni, hotel jest bardzo dobrze położony przy głównej ulicy prowadzącej do Madonna di Campilio , zaraz przy hotelu ski bus . Pokoje dosyć przestronne, codziennie sprzątane i czyste ręczniki . Suszarka w łazience, problem z gniazdkami trzeba dokupić w supermarkecie trójnik żeby podłączyć jakikolwiek sprząt bo nie pasują wtyczki . Minusy to monotonne śniadania , codziennie to samo czyli szynka, ser, dżemy, jogurs miód i płatki , kolacje ok duży wybór przystawek i smaczne dania główne, napoje płatne oddzielnie
Ogólnie hotel b. dobry, standard podobny do innych w dolinie, miejscowaść b. ładna, Włosi nie nawalają (..), natomiast zdecydowanie odradzam wyjazdy samolotowe z Rainbow Tours - jedyna rzecz jaką mogli zespsuć to transfer z lotniska do hotelu i udało im się to - trwało to ok. 7 godzin bo musieli potem rozwozić ludzi po kilku hotelach, a rezydent w każdym z nich spędzał godzinę (nie wiem, by potrzymać ludzi za rączkę ...) - ogólnie to biuro to tragedia, autobur rejsowy tą trasę robi w 3 h (..).
Wyjazd z Rainbow samolotem 24.02.2008 (polecam bardzo biuro - kilka razy byłem z nimi i zawsze wywiązywali się w 200%) Bardzo dobra oferta pod względem ceny i jakości. Co do hotelu to w swojej klasie naprawdę oferuje dobre warunki. Duży plus dla Właścicielki hotelu, która bardzo dbała o nas i traktowała jak rodzinę. Posiłki oczywiście w stylu włoskim (makaron na przystawkę)ale bardzo urozmaicone, smaczne i porcje duże - możliwość dokładki. Jestem oburzony opinią pani Zajączkowskiej i zastanawiam się skąd u niej tyle złośliwości. Wszystko co napisała jest bzdurą. Tego typu osoby tylko psują nasz wizerunek za granicą i zaśmiecają forum.Duże podziękowania za miło spędzony czas i pozdrowienia dla Właścicielki oraz Obsługi hotelu.
Mieszkaliśmy części Garni Rosati - jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Nie mamy naprawdę żadnych zastrzeżeń. Bardzo miła obsługa, przyjacielskie relacje z właścicielką, która naprawdę starała się zapewnić nam przyjemny wypoczynek.
Posiłki były urozmaicone, szczególnie smaczne były obiadokolacje.