Opinie o hotelu
Dolomiti

7.5
Dobry
6 opinii

Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute, najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach bylo próbować. Hotel ogólnie niedogrzany (nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowały właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.

Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach było próbować. Hotel ogólnie niedogrzany ( nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowaly właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.

byliśmy w hotelu Dolomiti w czasie przerwy świątecznej w 2 osoby, z pobytu jesteśmy bardzo zadowoleni, hotel jest bardzo dobrze położony przy głównej ulicy prowadzącej do Madonna di Campilio , zaraz przy hotelu ski bus . Pokoje dosyć przestronne, codziennie sprzątane i czyste ręczniki . Suszarka w łazience, problem z gniazdkami trzeba dokupić w supermarkecie trójnik żeby podłączyć jakikolwiek sprząt bo nie pasują wtyczki . Minusy to monotonne śniadania , codziennie to samo czyli szynka, ser, dżemy, jogurs miód i płatki , kolacje ok duży wybór przystawek i smaczne dania główne, napoje płatne oddzielnie

Ogólnie hotel b. dobry, standard podobny do innych w dolinie, miejscowaść b. ładna, Włosi nie nawalają (..), natomiast zdecydowanie odradzam wyjazdy samolotowe z Rainbow Tours - jedyna rzecz jaką mogli zespsuć to transfer z lotniska do hotelu i udało im się to - trwało to ok. 7 godzin bo musieli potem rozwozić ludzi po kilku hotelach, a rezydent w każdym z nich spędzał godzinę (nie wiem, by potrzymać ludzi za rączkę ...) - ogólnie to biuro to tragedia, autobur rejsowy tą trasę robi w 3 h (..).

Wyjazd z Rainbow samolotem 24.02.2008 (polecam bardzo biuro - kilka razy byłem z nimi i zawsze wywiązywali się w 200%) Bardzo dobra oferta pod względem ceny i jakości. Co do hotelu to w swojej klasie naprawdę oferuje dobre warunki. Duży plus dla Właścicielki hotelu, która bardzo dbała o nas i traktowała jak rodzinę. Posiłki oczywiście w stylu włoskim (makaron na przystawkę)ale bardzo urozmaicone, smaczne i porcje duże - możliwość dokładki. Jestem oburzony opinią pani Zajączkowskiej i zastanawiam się skąd u niej tyle złośliwości. Wszystko co napisała jest bzdurą. Tego typu osoby tylko psują nasz wizerunek za granicą i zaśmiecają forum.Duże podziękowania za miło spędzony czas i pozdrowienia dla Właścicielki oraz Obsługi hotelu.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8426
Nazwa  Dolomiti
Miejsce  Włochy / Val di Sole / Dimaro
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.5
Dobry
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.7
Hotel
5.5
Położenie
7.5
Pokoje
9.0
Wyżywienie
7.7

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.5
5.0
Hanna Zajączkowska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute, najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach bylo próbować. Hotel ogólnie niedogrzany (nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowały właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.


5.0
Hanna Zajączkowska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach było próbować. Hotel ogólnie niedogrzany ( nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowaly właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.


8.0
Aneta O. Warszawa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008
Rodzina z dziećmi

byliśmy w hotelu Dolomiti w czasie przerwy świątecznej w 2 osoby, z pobytu jesteśmy bardzo zadowoleni, hotel jest bardzo dobrze położony przy głównej ulicy prowadzącej do Madonna di Campilio , zaraz przy hotelu ski bus . Pokoje dosyć przestronne, codziennie sprzątane i czyste ręczniki . Suszarka w łazience, problem z gniazdkami trzeba dokupić w supermarkecie trójnik żeby podłączyć jakikolwiek sprząt bo nie pasują wtyczki . Minusy to monotonne śniadania , codziennie to samo czyli szynka, ser, dżemy, jogurs miód i płatki , kolacje ok duży wybór przystawek i smaczne dania główne, napoje płatne oddzielnie


8.4
jl

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2008
Para

Ogólnie hotel b. dobry, standard podobny do innych w dolinie, miejscowaść b. ładna, Włosi nie nawalają (..), natomiast zdecydowanie odradzam wyjazdy samolotowe z Rainbow Tours - jedyna rzecz jaką mogli zespsuć to transfer z lotniska do hotelu i udało im się to - trwało to ok. 7 godzin bo musieli potem rozwozić ludzi po kilku hotelach, a rezydent w każdym z nich spędzał godzinę (nie wiem, by potrzymać ludzi za rączkę ...) - ogólnie to biuro to tragedia, autobur rejsowy tą trasę robi w 3 h (..).


8.8
WS i JB

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Para

Wyjazd z Rainbow samolotem 24.02.2008 (polecam bardzo biuro - kilka razy byłem z nimi i zawsze wywiązywali się w 200%) Bardzo dobra oferta pod względem ceny i jakości. Co do hotelu to w swojej klasie naprawdę oferuje dobre warunki. Duży plus dla Właścicielki hotelu, która bardzo dbała o nas i traktowała jak rodzinę. Posiłki oczywiście w stylu włoskim (makaron na przystawkę)ale bardzo urozmaicone, smaczne i porcje duże - możliwość dokładki. Jestem oburzony opinią pani Zajączkowskiej i zastanawiam się skąd u niej tyle złośliwości. Wszystko co napisała jest bzdurą. Tego typu osoby tylko psują nasz wizerunek za granicą i zaśmiecają forum.Duże podziękowania za miło spędzony czas i pozdrowienia dla Właścicielki oraz Obsługi hotelu.


9.6
Krynia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

Mieszkaliśmy części Garni Rosati - jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Nie mamy naprawdę żadnych zastrzeżeń. Bardzo miła obsługa, przyjacielskie relacje z właścicielką, która naprawdę starała się zapewnić nam przyjemny wypoczynek.
Posiłki były urozmaicone, szczególnie smaczne były obiadokolacje.



Zobacz na mapie

Dolomiti

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.