Hotel
Dolomiti

7.5
Dobry
6 opinii
Standard hotelu
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  ośrodek narciarski
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Podziel się swoją opinią i pomóż innym znaleźć wymarzone wakacje!

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT8426
Nazwa  Dolomiti
Miejsce  Włochy / Val di Sole / Dimaro
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  ośrodek narciarski

Opis hotelu

Położenie
W dolinie Val di Sole, w centrum miasteczka Dimaro, na wysokości ok. 772 m n.p.m., ok. 5 km od tras narciarskich Marilleva-Folgarida-Madonna di Campiglio.

Wyżywienie
Śniadania w formie bufetu, obiadokolacje serwowane do stolika, dla Klientów zakwaterowanych w Garni Rosati, obiadokolacje serwowane w hotelu Dolomiti.

Zakwaterowanie
Kameralny hotel, składa się z dwóch budynków: Dolomiti*** i Garni Rosati*** oddalonych od siebie o 100 m. Oferuje pokoje 1, 2, 3, 4 os.

Pokoje
Z pełnym węzłem sanitarnym (suszarka w łazienkach), sejfem, TV, balkonem, telefonem.

Wyposażenie
Restauracja, salon wypoczynkowy z telewizorem.


Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.5
Dobry
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.7
Hotel
5.5
Położenie
7.5
Pokoje
9.0
Wyżywienie
7.7

Opinie

5.0
Hanna Zajączkowska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute, najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach bylo próbować. Hotel ogólnie niedogrzany (nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowały właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.


5.0
Hanna Zajączkowska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Bardzo nieprzyjemna, wręcz arogancka właścicielka hotelu. Posiłki nieświeże - czerstwe bułki ani razu nie podano kromki chleba, codziennie takie same śniadanie tzn. tylko żółty ser i kiepska szynka konserwowa, bez żadnego wyboru i urozmaicenia, do obiadokolacji podpsute najniższej jakości pomidory, mięso czasem wręcz smrodliwe aż strach było próbować. Hotel ogólnie niedogrzany ( nie schły buty) a wszelkie prośby i uwagi irytowaly właścicielkę, która wszystko ignorowała i wprowadzała lekki "terror", uznając tylko swoje nakazy i zakazy. Nikomu tego hotelu nie polecamy. Nie było tam żadnego zadowolenego Polaka i niektórzy są przekonani, że i końcowy rachunek wystawiony za napoje do obiadokolacji byl zawyżony, ja też do nich należę - choć już dla świętego spokoju postanowiliśmy nie wykłócać sie z tą Panią o kilka euro.


8.0
Aneta O. Warszawa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008
Rodzina z dziećmi

byliśmy w hotelu Dolomiti w czasie przerwy świątecznej w 2 osoby, z pobytu jesteśmy bardzo zadowoleni, hotel jest bardzo dobrze położony przy głównej ulicy prowadzącej do Madonna di Campilio , zaraz przy hotelu ski bus . Pokoje dosyć przestronne, codziennie sprzątane i czyste ręczniki . Suszarka w łazience, problem z gniazdkami trzeba dokupić w supermarkecie trójnik żeby podłączyć jakikolwiek sprząt bo nie pasują wtyczki . Minusy to monotonne śniadania , codziennie to samo czyli szynka, ser, dżemy, jogurs miód i płatki , kolacje ok duży wybór przystawek i smaczne dania główne, napoje płatne oddzielnie


8.4
jl

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2008
Para

Ogólnie hotel b. dobry, standard podobny do innych w dolinie, miejscowaść b. ładna, Włosi nie nawalają (..), natomiast zdecydowanie odradzam wyjazdy samolotowe z Rainbow Tours - jedyna rzecz jaką mogli zespsuć to transfer z lotniska do hotelu i udało im się to - trwało to ok. 7 godzin bo musieli potem rozwozić ludzi po kilku hotelach, a rezydent w każdym z nich spędzał godzinę (nie wiem, by potrzymać ludzi za rączkę ...) - ogólnie to biuro to tragedia, autobur rejsowy tą trasę robi w 3 h (..).


8.8
WS i JB

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Para

Wyjazd z Rainbow samolotem 24.02.2008 (polecam bardzo biuro - kilka razy byłem z nimi i zawsze wywiązywali się w 200%) Bardzo dobra oferta pod względem ceny i jakości. Co do hotelu to w swojej klasie naprawdę oferuje dobre warunki. Duży plus dla Właścicielki hotelu, która bardzo dbała o nas i traktowała jak rodzinę. Posiłki oczywiście w stylu włoskim (makaron na przystawkę)ale bardzo urozmaicone, smaczne i porcje duże - możliwość dokładki. Jestem oburzony opinią pani Zajączkowskiej i zastanawiam się skąd u niej tyle złośliwości. Wszystko co napisała jest bzdurą. Tego typu osoby tylko psują nasz wizerunek za granicą i zaśmiecają forum.Duże podziękowania za miło spędzony czas i pozdrowienia dla Właścicielki oraz Obsługi hotelu.



Mapa

Dolomiti

Pogoda

Listopad

Cały rok

Zobacz cały rok Zobacz miesiąc

  • Temperatura w dzień
    12°C
  • Temperatura w nocy
    8°C
  • Temperatura wody
    15°C
  • Liczba godzin słonecznych
    3
 
Sty Lut Marz Kwie Maj Cze Lip Sie Wrz Paź Lis Gru
Temperatura w dzień
Temperatura w nocy
Temperatura wody
Średnia liczba godzin słonecznych

Najczęstsze pytania

Jakie rodzaje wyżywienia są dostępne w hotelu Dolomiti?

arrow down
Hotel Dolomiti oferuje wyżywienie w opcjach:
  • śniadania i obiadokolacje

Jak goście oceniają hotel Dolomiti?

arrow down
Hotel Dolomiti jest oceniany przez gości na 7.5 w skali od 1-10. Ocena została wystawiona na podstawie 6 opinii.
  • Ogólne wrażenia - 7.7
  • Hotel - 5.5
  • Położenie - 7.5
  • Pokoje - 9
  • Wyżywienie - 7.7

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.