Opinie o hotelu
Dolomiti (Capriana)

6.8
Dobry
1 opinia

W styczniu wróciliśmy z wyjazdu narciarskiego do Val di Fiemme, Hotelu Dolomiti w Capriana. Jak zawsze (a byliśmy na nartach z Olimpem po raz czwarty, zawsze w kilka osób), jesteśmy z wyjazdu z Biurem Olimp bardzo zadowoleni. Hotel był bardzo dobry, jak na swój standard. Można by nawet powiedzieć, że był nawet ponad standard. Wyżywienie bardzo dobre, obsługa sympatyczna, w szczególności Mara, którą proszę od nas raz pozdrowić, jeśli tam będziecie, miejscowość kameralna ale bardzo urokliwa. W miejscowości był mały, lokalny bar, dokąd bardzo lubiliśmy chodzić, aby poczuć trochę lokalne klimaty, familjną atmosferę tam panującą. Był też sklep zaopatrzony we wszystkie, niezbędne produkty. Niezwykle sympatyczna Samanta, ekspedientka z tego sklepu, zrobiła mi nawet kanapki na podróż powrotną, z zakupionych w sklepie produktów Było więc wszystko czego nam było potrzeba. Dojazd do poszczególnych stacji narciarskich był zapewniony w sposób perfekcyjny, niewielkim ale luksusowym wręcz busem, pozostającym do naszej wyłącznej dyspozycji. Wyjazdy i powroty ze stoków realizowane zawsze na czas. Kierowca, Pan Andrzej niezwykle sympatyczny i uczynny. Rezydentka, Milena, bardzo miła, sympatyczna, pomocna, mimo że był to jej pierwszy pobyt w tej miejscowości. Na dodatek, choć to już nie zasługa Olimpu (tak, sądzę, choć może i w tym zakresie mają jakieś konszachty z Naturą), pogoda sprzyjała, słońce świeciło, śniegu nie zabrakło, trasy były świetnie przygotowane. Cała nasza ekipa wróciła cała, nawet lekko nie potłuczona, najeżdżona do oporu. Zdarzył się nam nawet niezwykle sympatyczny towarzysz wyjazdu, Pan Krzysztof z Poznania, który pokazał nam najciekawsze trasy, doradził które z nich są dla nas najlepsze a nawet udzielił małego instruktażu, mającego na celu skorygowanie pewnych błędów w naszej technice jazdy na nartach. Już teraz myślimy o powrocie do tej miejscowości, w przyszłym roku, z biurem Olimp do tej samej miejscowości, choć zawsze staraliśmy się jeździć co roku w inn

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 759 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18277
Miejsce  Włochy / Val di Fiemme / Capriana
Wyżywienie  Bez wyżywienia
Udogodnienia  darmowe wifi, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.8
Dobry
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
7.0
Położenie
5.0
Pokoje
8.0
Wyżywienie
7.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
6.8
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2015
Grupa znajomych

W styczniu wróciliśmy z wyjazdu narciarskiego do Val di Fiemme, Hotelu Dolomiti w Capriana. Jak zawsze (a byliśmy na nartach z Olimpem po raz czwarty, zawsze w kilka osób), jesteśmy z wyjazdu z Biurem Olimp bardzo zadowoleni. Hotel był bardzo dobry, jak na swój standard. Można by nawet powiedzieć, że był nawet ponad standard. Wyżywienie bardzo dobre, obsługa sympatyczna, w szczególności Mara, którą proszę od nas raz pozdrowić, jeśli tam będziecie, miejscowość kameralna ale bardzo urokliwa. W miejscowości był mały, lokalny bar, dokąd bardzo lubiliśmy chodzić, aby poczuć trochę lokalne klimaty, familjną atmosferę tam panującą. Był też sklep zaopatrzony we wszystkie, niezbędne produkty. Niezwykle sympatyczna Samanta, ekspedientka z tego sklepu, zrobiła mi nawet kanapki na podróż powrotną, z zakupionych w sklepie produktów Było więc wszystko czego nam było potrzeba. Dojazd do poszczególnych stacji narciarskich był zapewniony w sposób perfekcyjny, niewielkim ale luksusowym wręcz busem, pozostającym do naszej wyłącznej dyspozycji. Wyjazdy i powroty ze stoków realizowane zawsze na czas. Kierowca, Pan Andrzej niezwykle sympatyczny i uczynny. Rezydentka, Milena, bardzo miła, sympatyczna, pomocna, mimo że był to jej pierwszy pobyt w tej miejscowości. Na dodatek, choć to już nie zasługa Olimpu (tak, sądzę, choć może i w tym zakresie mają jakieś konszachty z Naturą), pogoda sprzyjała, słońce świeciło, śniegu nie zabrakło, trasy były świetnie przygotowane. Cała nasza ekipa wróciła cała, nawet lekko nie potłuczona, najeżdżona do oporu. Zdarzył się nam nawet niezwykle sympatyczny towarzysz wyjazdu, Pan Krzysztof z Poznania, który pokazał nam najciekawsze trasy, doradził które z nich są dla nas najlepsze a nawet udzielił małego instruktażu, mającego na celu skorygowanie pewnych błędów w naszej technice jazdy na nartach. Już teraz myślimy o powrocie do tej miejscowości, w przyszłym roku, z biurem Olimp do tej samej miejscowości, choć zawsze staraliśmy się jeździć co roku w inn

Zalety

Kameralny, dobre wyżywienie, dobra obsługa

Wady

Zlokalizowany w małej miejscowości, nieco na uboczu



Zobacz na mapie

Dolomiti (Capriana)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.