Opinie o hotelu
Diamant

4.4
Słaby
4 opinie

Jeżeli ktoś chce wyjechać na narty - absolutnie nie do tego hotelu. Maleńkie łazienki z zasłoną prysznicową przyklejająca się do ciała. Posiłki rzeczywiście jak dla małych dzieci. Dla mężczyzny na pewno nie wystarczy, szczególnie, że nie są smaczne. Dla mnie najgorszy był dojazd. Poranny skibus do Alta Badia dopiero o 8:50, następny o 9:25 i to koniec dojazdu w góry, powrotny o 16:30 ostatni. Jeżeli ktoś miałby ochotę pojeździć to niestety musi się spieszyć. Pobyt w hotelu rekompensują wspaniałe widoki oraz trasy. Jednakże nie polecam go nikomu, szczególnie za taką cenę.

Pierwszy raz czułem się w hotelu jak gość drugiej kategorii. Pokoje to dno kompletne trudno by było w Zakopanem znaleźć gorsze !! Nikomu nie polecam tego hotelu i wszystkich ostrzegam przed wyjazdem do tego "lokalu". Jeżeli ktoś będzie chciał prawdziwe zdjęcia hotelu i pokoi to proszę o kontakt mailowy.
Pozdrawiam wszystkich których ostrzegę swoją opinią przed wybraniem tego hotelu.

Hotel jest sam w sobie dosyć przeciętny. Najgorszym elementem są posiłki, w szczególności obiadokolacje. Wrażenie "bycia gościem drugiej kategorii" jak najbardziej uzasadnione - niegrzeczna obsługa, niepróbująca się porozumieć z polskimi gośćmi. Porcje jedzenia bardzo skąpe, co dla osób wracających z całodziennych nart jest sprawą dosyć ważną. Jedzenie niezbyt smaczne, aczkolwiek jest to już kwestia gustu. Nie dość, że jedzenia jest mało, to jeszcze między umówionym początkiem kolacji a wydaniem deseru mijało często 2 godziny. Doproszenie się o dodatkową porcję np: parmezanu do spaghetti graniczy z cudem.

Z racji istnienia multum innych, przyjemnych hotelików po prostu odradzam.

Pokoj przedstawiony na zdjeciu isteniej w rzeczywistosci ale jest ich moze ze 4 tak to sa pokoje bez TV a lazienki metr na metr

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT12504
Nazwa  Diamant
Miejsce  Włochy / Alta Badia
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.4
Słaby
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.5
Hotel
4.5
Położenie
6.0
Pokoje
3.3
Wyżywienie
4.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.4
4.0
Brodzia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2008
Para

Jeżeli ktoś chce wyjechać na narty - absolutnie nie do tego hotelu. Maleńkie łazienki z zasłoną prysznicową przyklejająca się do ciała. Posiłki rzeczywiście jak dla małych dzieci. Dla mężczyzny na pewno nie wystarczy, szczególnie, że nie są smaczne. Dla mnie najgorszy był dojazd. Poranny skibus do Alta Badia dopiero o 8:50, następny o 9:25 i to koniec dojazdu w góry, powrotny o 16:30 ostatni. Jeżeli ktoś miałby ochotę pojeździć to niestety musi się spieszyć. Pobyt w hotelu rekompensują wspaniałe widoki oraz trasy. Jednakże nie polecam go nikomu, szczególnie za taką cenę.


3.4
Vader

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Rodzina z dziećmi

Pierwszy raz czułem się w hotelu jak gość drugiej kategorii. Pokoje to dno kompletne trudno by było w Zakopanem znaleźć gorsze !! Nikomu nie polecam tego hotelu i wszystkich ostrzegam przed wyjazdem do tego "lokalu". Jeżeli ktoś będzie chciał prawdziwe zdjęcia hotelu i pokoi to proszę o kontakt mailowy.
Pozdrawiam wszystkich których ostrzegę swoją opinią przed wybraniem tego hotelu.


6.0
macar

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Para

Hotel jest sam w sobie dosyć przeciętny. Najgorszym elementem są posiłki, w szczególności obiadokolacje. Wrażenie "bycia gościem drugiej kategorii" jak najbardziej uzasadnione - niegrzeczna obsługa, niepróbująca się porozumieć z polskimi gośćmi. Porcje jedzenia bardzo skąpe, co dla osób wracających z całodziennych nart jest sprawą dosyć ważną. Jedzenie niezbyt smaczne, aczkolwiek jest to już kwestia gustu. Nie dość, że jedzenia jest mało, to jeszcze między umówionym początkiem kolacji a wydaniem deseru mijało często 2 godziny. Doproszenie się o dodatkową porcję np: parmezanu do spaghetti graniczy z cudem.

Z racji istnienia multum innych, przyjemnych hotelików po prostu odradzam.


4.0
Banan

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2005
Para

Pokoj przedstawiony na zdjeciu isteniej w rzeczywistosci ale jest ich moze ze 4 tak to sa pokoje bez TV a lazienki metr na metr



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.