Opinie o hotelu
Brenta

2.2
Słaby
1 opinia

Hotel to jedna wielka porażka ! Nie polecam nikomu, nie wyobrażam sobie przyjechać tu z dzieckiem. Hotel zdecydowanie nadaje się do całkowitego remontu, a rodzina, która przejęła w dzierżawę hotel powinna najpierw ufać się na kurs hotelarstwa. O wiele czyściej i smaczniej było nawet w egipskich hotelach. Zreszta ten "hotel" to co najwyżej motel. Porażka ! Żałuje, podytu i nie polecam nikomu. Na pewno nigdy tu nie wrócę. Współczuje przyszłym gościom.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

1 131 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT32033
Nazwa  Brenta
Miejsce  Włochy / Emilia Romagna / Rimini
Udogodnienia  na terenie sauna

Nasi klienci docenili

check

Bogata historia i zabytki, takie jak katedra w Modenie i mozaiki w Rawennie

check

Wspaniałe plaże na wybrzeżu Adriatyku, idealne do relaksu i kąpieli

check

Wyśmienita tradycyjna kuchnia włoska

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.2
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
7.0
Pokoje
1.0
Wyżywienie
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.2
2.2
Jagoda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Grupa znajomych

Hotel to jedna wielka porażka ! Nie polecam nikomu, nie wyobrażam sobie przyjechać tu z dzieckiem. Hotel zdecydowanie nadaje się do całkowitego remontu, a rodzina, która przejęła w dzierżawę hotel powinna najpierw ufać się na kurs hotelarstwa. O wiele czyściej i smaczniej było nawet w egipskich hotelach. Zreszta ten "hotel" to co najwyżej motel. Porażka ! Żałuje, podytu i nie polecam nikomu. Na pewno nigdy tu nie wrócę. Współczuje przyszłym gościom.

Zalety

Jedyną zaletą tego hotelu jest jego położenie - blisko do plaży oraz dobre połączenie komunikacyjne do Rimini. Poza tym w pobliżu jest dużo restauracji, barów oraz sklepików.

Wady

1. Hotel sam w sobie : okropny ! Brudny, zaniedbany. Nie zasługuje na miano hotelu a raczej motelu. Przed hotelem zamiast stolików do kawy plastikowe siedzenia oraz gumolit... nic przyjemnego tam siedzieć. Cała "recepcja" wyglada jakby wygrzebali meble 30 lat temu spod śmietnika. Strach jechać windą. Pokoj to jakieś nieporozumienie ! Zdjęcie Wykonano chyba 20 lat temu... Małe, nie było miejsca aby otworzyć balkon.Meble rozpadały się. W łazience nie ma prysznica tylko rura z której leci woda na całą łazienkę. Wentylatory do wymiany - skrzypiały przy każdorazowym uruchomieniu a kiedy sąsiad załatwił swoje potrzeby było czuć co zjadł na kolacje... sam hotel sprawia okropne wrażenie, jest po prostu brzydki i odstraszający. 2. Brud ! Serwis sprzątający przychodził co dwa dni. Nie dostaliśmy ręczników a pościel nie została zmieniona nawet raz mimo takich temperatur ! Pierwszego dnia wypiliśmy wapno a na drugi dzień do kolacji dostaliśmy szklankę z zaciekami po lekarstwie... 3. Jedzenie ! Nigdy nie jedliśmy gorszego jedzenia w hotelu ! Całe szczęście, że nie zdecydowalismy się na dopłatę all inclusive. Na śniadanie stary chleb oraz croissanty (świeże co drugi dzień), do tego wenflonu, ser, czekolada, jogurt naturalny, cistka oraz płatki śniadaniowe w formie szwedzkiego bufetu. O donoszenie tak trzeba bylo się dopraszać. Obiadokolacja : na początek szwedzki stół z tymi samymi sałatkami ( gotowane buraki, sałata z octem, fasola z konserwy, gotowany brokuł) oraz odgrzewane potrawy z poprzdniego dnia. Następnie dwa ciepłe posiłki w formie : pierwsze danie makaron z samym sosem lub odrobiną mięsa czy tuńczyka, drugie mięso bez dodatkow albo pomidor z mozarella. Makaron, który dostaliśmy jako pierwsze danie był podawany na drugi dzień jako potrawa na szwedzkim stole, trzeciego dnia zrobiono z tego zapiekane makaronową. Jedliśmy z obrzydzeniem. W dodatku na papierowych podkładkach, które tez nie były wymianę naset jak je poplamilismy. Nigdy nie wyszliśmy usatysfakcjonowani po obiadokolacji. Zawsze potem ruszaliśmy do konajpy. DRAMAT ! 4. Obsługa - w samym "lobby barze" kasują jak tylko mogą na każdym kroku. Zapytaliśmy jednego dnia o taksówkę do Rimini, a jeden z recepcjonistów zaproponował nam podwózkę, po czym za przejechane 44 km ( trasa w dwie strony x2) zażądał 60 ? - tyle samo zapłacilismy za paliwo w dwie strony ! Chcieliśmy także ostatniego dnia zapłacić za serwis hotelowy przelewem, ponieważ nie mieliśmy możliwości iść do bankomatu przed wylotem to zostaliśmy wyzwani od złodzieji i oszustów, mimo ze chcieliśmy dokonać przelewu na recepcji. Musieliśmy pożyczyć od innych Polaków gotówkę i im zrobić przelew. Poza tym zarówno w hotelu jak o całym Rimini Włosi są traktowani lepiej niż zagraniczni turyści. Musimy płacić więcej i jesteśmy gorzej traktowani. W hotelu dwie osoby mówią komunikatywnie po angielsku. Z pozostałą obsługa trzeba rozmawiać za pomocą translatora. Słowa takie jak "tomato" są niezrozumiałe dla kelnera !



Zobacz na mapie

Brenta

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.