Opinie o hotelu
Abamar

6.3
Średni
2 opinie

3.0

380 opinii

Super położenie hotelu, blisko ładnej, czyściutkiej plaży. Mały, przyjemny hotel z fajną atmosferą.

Więcej wad niż zalet - można wypocząć z uwagi na położenie hotelu. Pobyt maksymalnie do 7 dnie - 14 to już męka z powodu mało urozmaiconego menu.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

549 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT29225
Nazwa  Abamar
Miejsce  Włochy / Sardynia / Santa Margherita di Pula
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Białe, piaszczyste plaże z turkusową wodą, takie jak Costa Smeralda

check

Malownicze miasteczka, takie jak Alghero i Cagliari z klimatycznymi uliczkami 

check

Górzyste krajobrazy idealne do trekkingu i pieszych wędrówek

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.5
Hotel
5.5
Położenie
7.5
Pokoje
6.0
Wyżywienie
7.0

Tripadvisor

3.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.3
9.2
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Super położenie hotelu, blisko ładnej, czyściutkiej plaży. Mały, przyjemny hotel z fajną atmosferą.


3.4
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Para

Więcej wad niż zalet - można wypocząć z uwagi na położenie hotelu. Pobyt maksymalnie do 7 dnie - 14 to już męka z powodu mało urozmaiconego menu.

Zalety

Położenie hotelu blisko plaży i lasku sosnowego jest godne polecenia

Wady

1. Kiepskie pokoje (na zdjęciach pokazywane są pokoje superior, podczas gdy w standardowej ofercie są inne ? dużo gorsze). Hotel na pewno nie ma czterech gwiazdek! To klasa 2,5 gwiazdki ? maksymalnie 3. Pokoje do drugiego piętra włącznie ? stare nie remontowane (z lat 60-tych XX w.). Stare łóżka i niewygodne materace. Klimatyzacja działała ? w jednym pokoju całkiem nieźle, ale w drugim już dużo gorzej. 2. Brama wiazdowa niezwykle obskurna. 3. Telewizor w pokoju bardzo mały, praktycznie tylko i wyłącznie z włoskimi kanałami. 4. Brak sejfu w pokojach (w 4-ro gwiazdowym hotelu!!!) 5. Pokoje kiepsko się zamykają ? w pierwszym zamek był wyrobiony, a w drugim ledwo działał. 6. Basen ze słoną wodą jest dużym utrudnieniem. Słona woda w morzu i w basenie ? to chyba przegięcie. Basen brudny ? wpadają doń liście z pobliskich drzew. Od czasu do czasu czyści się basen w czasie kiedy jest otwarty (a ponadto w nocy) ? jednak zdarzyło mi się pływać w liściach i igliwiu. 7. Podczas kolacji, serwowanej do stolików widoczne nierówne traktowanie gości. W przeważającej liczbie Włosi otrzymywali lepsze stoliki ? z widokiem na morze, a reszta gości ? w głębi (podczas śniadania, podział stolików nie obowiązuje ? każdy siada gdzie chce). Goście różnych biur otrzymywali odmienne menu, uwaga ta dotyczy także ilości podawanej wody i wina ? nie oszukujmy się Włosi otrzymywali lepsze jedzenie! A Słowacy więcej napoi niż Polacy. Kolacja podawana bardzo późno ? po godz. 20.00 i celebrowana do 21 lub nawet 21.30. 8. Brak animacji ? oprócz porannego aerobiku na plaży i występu 2 artystów, śpiewających piosenki. 9. Na plaży brak WC ? zatem większość plażowiczów załatwia swoje potrzeby do morza. 10. Leżaki hotelowe na plaży płatne ? w pierwszej linii 10 euro/osoba/dzień, w a pozostałych ? połowa tej kwoty. 11. Brak możliwości wykupienia all inclusive. Za wszystkie lunche i napoje trzeba płacić osobno. 12. Śniadania mało urozmaicone i zawsze takie same (codziennie jajko na twardo, ta jakby nikt nie znał innych form przyrządzania jajek). Jeden gatunek sera żółtego, salami (słone) i obrzydliwa mortadela. Długo czeka się na przynoszoną do stolika kawę czy herbatę. 13. Rezydentka zajmowała się sobą a nie turystami. Chciała im tylko ?wcisnąć wycieczki? ? bardzo drogie. Np. rejs jachtem za ok. 160 euro, kiedy nieopodal w barze (po lewej stronie hotelu) można wypożyczyć łódź za ok. 150 euro + benzyna (20-40 euro) na 5-6 osób. Są też inne oferty firm, które gotowe są za podobną cenę odebrać turystów z pobliskiego molo. 14. Hotel nie troszczy się o rzeczy turystów. Mnie zginęła piżama (podczas sprzątania pokoju) i miałem dużo problemów aby odzyskać odszkodowanie ? udało mi się dopiero po ok. tygodniu i to jeszcze zrobili mi łaskę, że zapłacili!!! Sprzątające zabrały ponadto ozdobny, plastikowy talerz, który nabyliśmy z żoną w pobliskim sklepie oraz plastikowe łyżki. Później starały się zrekompensować nam to w postaci jednorazowych talerzy i widelców. 15. Wi-Fi działa tylko przy recepcji ? tak średnio w ciągu dnia i kiepsko wieczorem. 16. Plaga komarów, chociaż wydaje mi się, że kilka osób zostało pogryzionych przez inne insekty (niż komary), które znajdowały się w starych łóżkach. 17. Pobliscy mieszkańcy znają kiepską reputację tego hotelu ? potwierdzali to w rozmowach z nami.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Abamar

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.