Hotel
Shandranj

6.6
Średni
11 opinii
Standard hotelu
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, ośrodek narciarski
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Podziel się swoją opinią i pomóż innym znaleźć wymarzone wakacje!

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT8739
Nazwa  Shandranj
Miejsce  Włochy / Val di Fiemme / Tesero
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, ośrodek narciarski

Opis hotelu

Położenie
W miejscowości Tesero/Stava (7 km od Pampeago) w dolinie Val di Fiemme. Ok. 1,5 km od wyciągów w Pampeago. Koło hotelu kursuje bezpłatny skibus do Pampeago, gdzie znajdują się stacje kolejek na Ski Center Latemar.

Wyżywienie
Śniadania w formie bufetu, 4-daniowe obiadokolacje do wyboru z menu oraz bufet sałatkowy (napoje płatne dodatkowo).

Zakwaterowanie
Hotel oferuje pokoje 1, 2, 3, 4 os., również o standardzie Superior, Suite, Suite de Luxe - dostępne na zapytanie.

Pokoje
Z łazienkami, wygodnie i elegancko urządzone, posiadają telefon, TV SAT, radio, niektóre posiadają balkony, (1 i 2 dostawka dla dzieci do 14 lat na zamówienie).

Sport i rekreacja
Basen kryty ogrzewany, sauna, solarium, siłownia, łaźnia turecka, masaże wodne, mini klub (4-10 lat) w okresie 21.12-15.03, bilard, muzyka na żywo i karaoke.

Dla dzieci
Animacja, mini club.

Do dyspozycji gości
Restauracja, sala konferencyjna ,winda, garaż (10 Euro/dzień), 2 windy, restauracja, 2 bary, sala TV, dyskoteka.

Informacje dodatkowe
Proponowany dojazd z Cieszyna przez Czechy (Olomouc / Brno) do przejścia granicznego w Znojmo, w Austrii w okolicach Gollersdorf zjazd z drogi E59 na drogę nr 19 w kierunku Tulln oraz autostrady A1 (Linz /Salzburg), przez Niemcy autostradą do Innsbrucka, dalej do Włoch przez przełęcz Brenner, za Bolzano po ok. 16 km w Egna /Ora zjazd na drogę nr 48 w kierunku Cavalese; odległość z Cieszyna ok. 950 km.


Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.6
Średni
11 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.6
Hotel
6.0
Położenie
6.0
Pokoje
7.0
Wyżywienie
7.5

Opinie

8.0
fomicz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2010
Rodzina z dziećmi

Fajny hotel, znakomite wyżywienie, miła atmosfera i obsługa. Skibusem raczej tylko do Pampeago, więcej to samochodem. Mogę polecić na wypad narciarski. Cena adekwatna, zwłaszcza jeżeli chodzi o ilości i jakość jedzenia.


7.2
Leszek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2010

Nastawialiśmy się głonie na narty i całe dnie spędzaliśmy na stoku. Pod tym względem wybór hotelu był udany - hotel jest na samym końcu miejscowości Stava. Wystarczy podjechać ok 4km pod górę do Pampeago (wielki parking pod samym wyciągiem) i można szaleć na stoku. Wiele dobrych tras i malownicze widoki. Wyżywienie oceniam jako dobre. Po całodziennej jeździe na nartach plusem są sałny w hotelu (suche i parowe) szkoda tylko, że czynne do obiado-kolacji. Jest też basen jednak brakowało mi choćby namiastki siłowni. Jeśli ktoś nastawia się na rozrywki typu dyskoteki, typu kluby nocne to radzę poszukać innego hotelu. Jeśli ktoś miałby ochotę robić zakupy musi jechać do Cavalese.


8.6
mpilkiewicz@poczta.onet.pl

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2010
Grupa znajomych

Bardzo dobry hotel dla narciarzy. Czytałem wcześniej opinie na temat hotelu i nie spotkałem się z opisanymi tam problemami. Obsługa bardzo pomocna a hotel godny polecenia.


8.4
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2010

Hotel rewlka. Mankament /albo +/ daleko od centrum rozrywek nocnych.


9.0
Bartek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2009
Rodzina z dziećmi

Byłem w tym hotelu 2 2dzieci HB aleczulismy sie jakbysmy mieli opcje all inklusive rano wyjezdza sie na stoki wraca kolo 16 w duzym lobby od 1530 do 1630 codziennie byly przygotowane przekaski typu pizza, ciasta kawa i herbata. centrum spa wzorowe, basen 13x7 w basenie wymagany czepek, mozna go nabyc ale kosztuje 3 euro sauny, laznia turecka- wszystko w cenie.Za doplata jacussi na zewnatrz .jedzenie urozmajcone, przekasek bylo bardzo duzo i urozmajcone ze jak przynoszono nam dania glowne to nie moglismy ich juz zjesc.Obsluga bardzo uprzejma i jesli jest tez sie takim w stosunku do nich to i oni to odzwajemniaja do kolacji napoje platne Animacje dla dzieci byly prowadzone przez włoszkę.Skibus kolo hotelu



Mapa

Shandranj

Pogoda

Listopad

Cały rok

Zobacz cały rok Zobacz miesiąc

  • Temperatura w dzień
    15°C
  • Temperatura w nocy
    10°C
  • Temperatura wody
    18°C
  • Liczba godzin słonecznych
    9
 
Sty Lut Marz Kwie Maj Cze Lip Sie Wrz Paź Lis Gru
Temperatura w dzień
Temperatura w nocy
Temperatura wody
Średnia liczba godzin słonecznych

Najczęstsze pytania

Czy na terenie hotelu Shandranj znajduje się basen?

arrow down
Tak, na terenie Shandranj znajduje się:
  • basen kryty
  • basen z podgrzewaną wodą

Jakie rodzaje wyżywienia są dostępne w hotelu Shandranj?

arrow down
Hotel Shandranj oferuje wyżywienie w opcjach:
  • śniadania i obiadokolacje

Jakie atrakcje i udogodnienia oferuje hotel Shandranj?

arrow down
Dla gości hotelu Shandranj dostępne są między innymi następujące atrakcje i udogodnienia:
  • basen kryty
  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
W przypadku niektórych usług mogą obowiązywać dodatkowe opłaty - więcej informacji w szczegółach oferty.

Czy hotel Shandranj jest odpowiedni na wczasy z dziećmi?

arrow down
Hotel Shandranj jest polecany na wakacje dla rodzin z dziećmi.

Jak goście oceniają hotel Shandranj?

arrow down
Hotel Shandranj jest oceniany przez gości na 6.6 w skali od 1-10. Ocena została wystawiona na podstawie 11 opinii.
  • Ogólne wrażenia - 6.6
  • Hotel - 6
  • Położenie - 6
  • Pokoje - 7
  • Wyżywienie - 7.5

Jakie są największe atuty hotelu Shandranj i okolicy?

arrow down
Turyści wypoczywający w Shandranj docenili między innymi:
  • ski-bus przy obiekcie

Komu polecany jest hotel Shandranj?

arrow down
Wypoczynek w hotelu Shandranj rekomendowany jest:
  • dla rodzin z dziećmi

Jak wysoki jest standard hotelu Shandranj?

arrow down
Goście wypoczywający w hotelu Shandranj oceniają go jako luksusowy.

Ile gwiazdek ma hotel Shandranj?

arrow down
Hotel Shandranj jest obiektem 4-gwiazdkowym.

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.