W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie:
bezpośrednio przy pięknej piaszczystej, łagodnie opadającej do morza naturalnej plaży na zachodnim wybrzeżu Isla Margarita. Do rybackiej wioski Juan Griego z licznymi restauracjami i sklepami ok. 5 km. Transfer z lotniska w Porlamar trwa ok. 40 min.
Wyposażenie:
kompleks hotelowy dysponuje łącznie 222 pokojami. Hol powitalny z recepcją, restauracja główna serwująca posiłki w formie bufetu, restauracja a la carte, restauracja na plaży, music bar, sklepy z pamiątkami oraz minimarket. Na zewnątrz kompleks basenów z brodzikiem dla dzieci. Bar przy basenie typu swim-in. Przy basenie oraz na plaży leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe bez opłaty.
Pokoje dwuosobowe (1-3A):
nowocześnie urządzone; dwa łóżka typu queen size lub jedno łóżko typu king size przytulnie urządzone; klimatyzacja, wentylator sufitowy, telefon, TV satelitarna, sejf do wynajęcia, lodówka, umeblowany balkon lub taras. Prysznic, WC, suszarka do włosów.
Pokoje superior (1-3B):
wyposażone jak pokoje dwuosobowe, z widokiem na morze i położone w bezpośrednim sąsiedztwie plaży.
Rozrywka:
wieczorny program animacyjny, kilka razy w tygodniu muzyka na żywo. Opieka nad dziećmi (za opłatą, na zapytanie).
Sport i zdrowie:
siatkówka plażowa, boccia, mała siłownia, bilard, tenis stołowy; za opłatą pole golfowe (ok. 12 km).
All inclusive:
3 posiłki w formie bufetu, kolacja również w restauracjach a la carte (1x pobyt, konieczność wcześniejszej rezerwacji). Wszystkie lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w godz. 11:00 - 01:00. Przekąski w godz. 11:00 - 17:00.
Hotel nie nadaje się do przyjmowania turystów z Europy. Obsługa hotelu mówi tylko w języku hiszpańskim. Brak reakcji na zgłaszane usterki. Przez cały pobyt (11 dni) nie naprawiono drzwi na tarasie, które miały uszkodzony zamek i zostały zamknięte przez obsługę hotelu na stałe. W weekendy najazd miejscowych turystów, zgiełk przy basenie. W takim harmiderze trudno mówić o wypoczynku. Sporadyczne animacje tylko w języku hiszpańskim. Ogólne wrażenie bardzo mizerne. NIE POLECAM TEGO HOTELU. ZABLOKOWANE DODAWANIE OPINII O HOTELU NA STRONIE ITAKI,
Jedyną zaletą jest bliskość plaży.
Brudny basen (nie chciało się do niego wchodzić). Brak możliwości kąpieli w morzu (wysokie fale). W pokojach ciemne oświetlenie i brak miejsca do siedzenia (tylko na łóżku). Wilgoć w pokojach, odpadający tynk ze ścian. Sprzątanie pozostawiało wiele do życzenia. Restauracja odkryta z komarami i ptakami przesiadującymi na stołach. Mała różnorodność posiłków, nagminny brak filiżanek przy śniadaniu a jeżeli już były to przeważnie wyszczerbione. Łazienki zalewane z powodu awarii spłuczek.
Nie polecam nikomu tego hotelu jak i samej Wenezueli . Nie przygotowany hotel na obsługę gości ,po przyjeździe brak pokoju pomimo wydania kluczy pokój jeszcze zajmowany przez poprzednich gości brudny. Łazienka tragedia. Wszędzie brudno stołówka z ptakami jeżeli to ma być 4 gwiazdki to przynajmniej trzy z nieba. Nigdy wiecej. Sama odprawa na lotnisku to koszmar 6 godzin sprawdzania i przeszukiwania bagaży .Ponadto wszyscy z naszej grupy odczuli na własnych żołądkach jakość jedzenia jeszcze nawet po powrocie do kraju.
Brak zalet .
Brudno! Brudno! Brudno! Brak kontaktu z obsługą . Jedzenie przez 11 dni takie samo bez urozmaicenia . Wołowina i kurczak z piły motorowej.