Opinie o hotelu
Kokobay

2.9
Słaby
2 opinie

Hotel nie nadaje się do przyjmowania turystów z Europy. Obsługa hotelu mówi tylko w języku hiszpańskim. Brak reakcji na zgłaszane usterki. Przez cały pobyt (11 dni) nie naprawiono drzwi na tarasie, które miały uszkodzony zamek i zostały zamknięte przez obsługę hotelu na stałe. W weekendy najazd miejscowych turystów, zgiełk przy basenie. W takim harmiderze trudno mówić o wypoczynku. Sporadyczne animacje tylko w języku hiszpańskim. Ogólne wrażenie bardzo mizerne. NIE POLECAM TEGO HOTELU. ZABLOKOWANE DODAWANIE OPINII O HOTELU NA STRONIE ITAKI,

Nie polecam nikomu tego hotelu jak i samej Wenezueli . Nie przygotowany hotel na obsługę gości ,po przyjeździe brak pokoju pomimo wydania kluczy pokój jeszcze zajmowany przez poprzednich gości brudny. Łazienka tragedia. Wszędzie brudno stołówka z ptakami jeżeli to ma być 4 gwiazdki to przynajmniej trzy z nieba. Nigdy wiecej. Sama odprawa na lotnisku to koszmar 6 godzin sprawdzania i przeszukiwania bagaży .Ponadto wszyscy z naszej grupy odczuli na własnych żołądkach jakość jedzenia jeszcze nawet po powrocie do kraju.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

4 230 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT20369
Nazwa  Kokobay
Miejsce  Wenezuela / Margarita
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Rajskie plaże z białym piaskiem i krystalicznie czystą wodą

check

Tropikalne krajobrazy z palmami kokosowymi i bujną roślinnością

check

Kolorowe wioski z autentycznym rzemiosłem i lokalnym jedzeniem

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.9
Słaby
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
2.5
Położenie
4.5
Pokoje
3.5
Wyżywienie
2.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.9
3.2
Jolanta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2014
Grupa znajomych

Hotel nie nadaje się do przyjmowania turystów z Europy. Obsługa hotelu mówi tylko w języku hiszpańskim. Brak reakcji na zgłaszane usterki. Przez cały pobyt (11 dni) nie naprawiono drzwi na tarasie, które miały uszkodzony zamek i zostały zamknięte przez obsługę hotelu na stałe. W weekendy najazd miejscowych turystów, zgiełk przy basenie. W takim harmiderze trudno mówić o wypoczynku. Sporadyczne animacje tylko w języku hiszpańskim. Ogólne wrażenie bardzo mizerne. NIE POLECAM TEGO HOTELU. ZABLOKOWANE DODAWANIE OPINII O HOTELU NA STRONIE ITAKI,

Zalety

Jedyną zaletą jest bliskość plaży.

Wady

Brudny basen (nie chciało się do niego wchodzić). Brak możliwości kąpieli w morzu (wysokie fale). W pokojach ciemne oświetlenie i brak miejsca do siedzenia (tylko na łóżku). Wilgoć w pokojach, odpadający tynk ze ścian. Sprzątanie pozostawiało wiele do życzenia. Restauracja odkryta z komarami i ptakami przesiadującymi na stołach. Mała różnorodność posiłków, nagminny brak filiżanek przy śniadaniu a jeżeli już były to przeważnie wyszczerbione. Łazienki zalewane z powodu awarii spłuczek.


2.6
Darek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2014
Para

Nie polecam nikomu tego hotelu jak i samej Wenezueli . Nie przygotowany hotel na obsługę gości ,po przyjeździe brak pokoju pomimo wydania kluczy pokój jeszcze zajmowany przez poprzednich gości brudny. Łazienka tragedia. Wszędzie brudno stołówka z ptakami jeżeli to ma być 4 gwiazdki to przynajmniej trzy z nieba. Nigdy wiecej. Sama odprawa na lotnisku to koszmar 6 godzin sprawdzania i przeszukiwania bagaży .Ponadto wszyscy z naszej grupy odczuli na własnych żołądkach jakość jedzenia jeszcze nawet po powrocie do kraju.

Zalety

Brak zalet .

Wady

Brudno! Brudno! Brudno! Brak kontaktu z obsługą . Jedzenie przez 11 dni takie samo bez urozmaicenia . Wołowina i kurczak z piły motorowej.



Zobacz na mapie

Kokobay

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.