W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
[Położenie]
w centrum Kemer, bezpośrednio przy należącej do hotelu piaszczysto-żwirowej plaży. Liczne sklepy i możliwości rozrywki w odległości kilkuminutowego spaceru. Do Antalyi ok. 45 km (połączenia dolmuszami).
[Hotel]
kameralny obiekt przyjazny dla rodzin.
[Do dyspozycji gości]
eleganckie lobby z recepcją i kompletami wypoczynkowymi, 2 windy, 5 pięter, WiFi, lobby-bar, kącik TV, sklepy, fryzjer, restauracja z bufetem, restauracja a la carte (za opłatą), bar, strefa wellness i basen kryty (czynny przed i po sezonie). Na terenie hotelu znajduje się basen z wodą słodką i oddzielny brodzik, taras do opalania i bar przy basenie. Leżaki, maty, parasole przeciwsłoneczne i ręczniki kąpielowe na plaży i przy basenie bez opłaty.
[Karty kredytowe]
Visa, Mastercard.
[Liczba pokoi]
164.
[Kategoria turecka]
5 gwiazdek.
[Pokoje]
gustownie urządzone 2-osobowe (DFHN) z telefonem, TV sat., sejfem do wynajęcia, małą lodówką, klimatyzacją (w określonych godzinach), suszarką, łazienką/WC, balkonem, z bocznym widokiem na morze. Pokoje rodzinne (CFH A) mają podobne wyposażenie i łóżko piętrowe dla dzieci. Pokoje rodzinne (CFH) mają pokój dzienno-sypialny z 2 sofami i oddzielną sypialnię.
[Wyżywienie]
All Inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, śniadanie dla śpiochów, po południu kawa, herbata i ciasta, przekąska o północy. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 09.30-24.00. Minibarek wypełniany codziennie wodą.
[Sport i fitness]
All Inclusive: tenis stołowy, rzutki, mała sala fitness. Za opłatą: sporty wodne na plaży w ofercie lokalnych ośrodków.
[Wellness]
All Inclusive: sauna i hammam. Za opłatą: łaźnia parowa oraz zabiegi pielęgnacyjne w centrum wellness.
[Rozrywka]
w ciągu dnia lekki program animacyjny z grami sportowymi, wieczorami regularnie program rozrywkowy.
[Dla dzieci]
miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat (10.00-12.00 i 14.30-17.30), oddzielny brodzik dla dzieci, łóżeczka dla niemowląt bez opłaty.
Hotel ładnie położony,super basen i plaża, jedzenie jak to w hotelu - masówka ale w miarę dobre, co do czystości - pokoje sprzątane codziennie jednak pobieżnie i to z plusów wszystko. W naszej ocenie hotel zasługuje maksymalnie na 3*( nie spodziewajcie się po tych 5* standardu europejskiego). Przyjechaliśmy w sobotę wieczorem i zakwaterowano nas w piwnicy w pokoju bez okna , grzybem na ścianach w pokoju i na suficie w łazience oraz wydobywającym się smrodzie stęchlizny mimo w miarę nowej armaturze. Po interwencji w recepcji , potężnej półgodzinnej kłótni z dyrektorem hotelu , "groźbie" że nasz pobyt spędzimy w lobby i łapówce w wysokości 50 euro znaleziono nam apartament na 5 piętrze ładnie urządzony z balkonem i widokiem na basen i morze. Na drugi dzień okazało się że osoby, które przyjechały rano w niedziele zostały również zakwaterowane w piwnicy ( 7 rodzin) , a interweniującą w tej sprawie rezydentkę ochrona wyrzuciła z hotelu. Powtarzano tylko że takie zakwaterowanie zarezerwowane zostało przez biuro podróży, które było organizatorem wyjazdu - w naszym przypadku Coral. Po powrocie i zaciągnięciu informacji uważam że mieli rację. Podsumowując: dla hotelu ocena na 3* typowe jedzenie i obsługa oraz standard dla krajów muzułmańskich, ale z całą pewnością trzeba uważać z jakiego biura się wybieramy.
basen, usytuowanie
W życiu nie spodziewałam się że w hotelu 5* mogą być pokoje o niższym standardzie położone w piwnicy i bez okna, to nie pierwszy nasz wyjazd do Turcj,i ale takiego czegoś jeszcze nie widziałam.
Hotel z prywatną plażą i całkiem fajny basenem. Recepcja to totalna porażka, obsługa niemiła i nie kontaktowa, można się dogadać tylko po turecku lub rosyjsku. Przyjeżdżając o 3 w nocy zostaliśmy zakwaterowani w innych pokojach niż było w umowie (rezydent biura podróży (Coral Travel) tłumaczył nam to potem rzekomym overbookingiem, ale jako klienta mało mnie to obchodzi w środku nocy...). Kolejnego dnia byliśmy odsyłani z recepcji gdy upomnieliśmy się o ich zmianę. Docelowe pokoje, które po wielu nerwach i zmarnowanym dniu urlopu udało się w końcu otrzymać były w porządku, sprzątane na bieżąco w miarę potrzeb, chociaż niezbyt dokładnie, trzeba było upominać się o papier toaletowy. Klimatyzacja bez zarzutu. Spory minus to ogromny hałas wieczorami - mieszanina bardzo głośnej muzyki z okolicznych hoteli, w zasadzie wszędzie było ciągle głośno i tłoczno. Wyżywienie niby ok, chociaż podczas 8-dniowego pobytu powtarzalne. Stołówka otwierana tylko o określonych porach, z racji zbyt dużej liczby gości za każdym razem trzeba polować na wolny stolik i jedzenie do którego ustawia się kolejka, często można było trafić na niedomyte talerze. Brak świeżych soków, jedynie marnej jakości kolorowe oranżady, 'kawa', herbata i woda. Owoce dostępne tylko podczas głównych posiłków (generalnie w kółko arbuz, melon, winogrona i jabłka, czasami nektarynki i morele). Lody dostępne tylko raz dziennie od 16, trzeba było ustawić się w kolejce ok 30min wcześniej, nie zawsze starczało ich dla wszystkich chętnych. Brak darmowego wifi w budynku (poza lobby, ale i tam internet ledwo działał). Opłata za 1dzień dostępu do internetu na jednym urządzeniu to 3euro/dolary (nie wiem w takim razie co nam dało wykupienie ultra all inclusive...). Ogromna ilość rosjan, którzy czuli się jak wielkie pany - wpychanie się w kolejkę na porządku dziennym, obsługa tylko im w tym pomagała pozostawiając takie sytuacje bez reakcji. Podczas wypoczynku na plaży codziennie pojawiały się nachalne panie rosjanki i szukały chętnych do skorzystania z masaży (oczywiście nie posługiwały się innym językiem niż rosyjski). Niestety był to mój pierwszy i ostatni raz zarówno w tym hotelu jak i całym kraju. Zdecydowanie odradzam to miejsce!
- blisko do morza - spoko basen
- beznadziejna obsługa w recepcji - niedobre napoje - ciągły hałas i muzyka - kolejki do jedzenia - brak darmowego wifi na terenie innym niż lobby - totalne nastawienie na klientów z rosji
Hotel nie zasługuje na 5 * maksymalnie 3* ,mimo zakupionego prawie najdroższego pokoju z widokiem na park ,otrzymaliśmy pokoj bez balkonu ,boczny widok na morze o numerze 1165 . Hitem jest brak syfonów w umywalkach łazienkowych, wszędzie nawet w lobby .Wózek ekipy sprzątającej stal 9 dni obok moich drzwi ,ale to plus bo w innym razie bylibyśmy bez papieru toaletowego i ręczników.
Ładne położenie, widoki ,bliskość plaży i centrum Kemer
Smród z toalet w pokoju ,przy restauracji i przy basenie ,brsk syfonow w umywalkach ,nie do wytrzymania fetor w pokoju , słaby serwis sprzatajacy .W barze w lobby kapiaca woda z sufitu ,trzeba było uważać,aby, się nie poślizgnąć Jedzenie smaczne ,na poziomie 4 *. Brak basenu krytego ,szyby zaklejone plakatami siostrzanych hoteli .Brak cukierni ,chyba ze zaliczyć budkę z lodami raz dziennie,bakłażan raz na cały pobyt 1 blaszka znikła w sekundę. Ogólnie hotel bardzo słaby 3 *
Hotel ładny,położony przy samej plaży .Pokój duży ładnie urządzony.Jedzenie dobre.Wszystko nam się podobało.
Położenie hotelu bardzo dobre,blisko miasta,piękne widoki.Z jednej strony wysokie góry a z drugiej ciepłe morze.
Czasami nie dostateczna ilość naczyń.Poza tym wszystko w należytym porządku.
nigdy więcej, transport ok, na tym koniec pozytywów tego wyjazdu, ten hotel to nieporozumienie
świetne położenia, na tym koniec atrakcji
tylko wady