Opinie o hotelu
Sentido Palmet Beach Resort

4.8
Słaby
6 opinii

Hotel ładnie położony,super basen i plaża, jedzenie jak to w hotelu - masówka ale w miarę dobre, co do czystości - pokoje sprzątane codziennie jednak pobieżnie i to z plusów wszystko. W naszej ocenie hotel zasługuje maksymalnie na 3*( nie spodziewajcie się po tych 5* standardu europejskiego). Przyjechaliśmy w sobotę wieczorem i zakwaterowano nas w piwnicy w pokoju bez okna , grzybem na ścianach w pokoju i na suficie w łazience oraz wydobywającym się smrodzie stęchlizny mimo w miarę nowej armaturze. Po interwencji w recepcji , potężnej półgodzinnej kłótni z dyrektorem hotelu , "groźbie" że nasz pobyt spędzimy w lobby i łapówce w wysokości 50 euro znaleziono nam apartament na 5 piętrze ładnie urządzony z balkonem i widokiem na basen i morze. Na drugi dzień okazało się że osoby, które przyjechały rano w niedziele zostały również zakwaterowane w piwnicy ( 7 rodzin) , a interweniującą w tej sprawie rezydentkę ochrona wyrzuciła z hotelu. Powtarzano tylko że takie zakwaterowanie zarezerwowane zostało przez biuro podróży, które było organizatorem wyjazdu - w naszym przypadku Coral. Po powrocie i zaciągnięciu informacji uważam że mieli rację. Podsumowując: dla hotelu ocena na 3* typowe jedzenie i obsługa oraz standard dla krajów muzułmańskich, ale z całą pewnością trzeba uważać z jakiego biura się wybieramy.

Hotel z prywatną plażą i całkiem fajny basenem. Recepcja to totalna porażka, obsługa niemiła i nie kontaktowa, można się dogadać tylko po turecku lub rosyjsku. Przyjeżdżając o 3 w nocy zostaliśmy zakwaterowani w innych pokojach niż było w umowie (rezydent biura podróży (Coral Travel) tłumaczył nam to potem rzekomym overbookingiem, ale jako klienta mało mnie to obchodzi w środku nocy...). Kolejnego dnia byliśmy odsyłani z recepcji gdy upomnieliśmy się o ich zmianę. Docelowe pokoje, które po wielu nerwach i zmarnowanym dniu urlopu udało się w końcu otrzymać były w porządku, sprzątane na bieżąco w miarę potrzeb, chociaż niezbyt dokładnie, trzeba było upominać się o papier toaletowy. Klimatyzacja bez zarzutu. Spory minus to ogromny hałas wieczorami - mieszanina bardzo głośnej muzyki z okolicznych hoteli, w zasadzie wszędzie było ciągle głośno i tłoczno. Wyżywienie niby ok, chociaż podczas 8-dniowego pobytu powtarzalne. Stołówka otwierana tylko o określonych porach, z racji zbyt dużej liczby gości za każdym razem trzeba polować na wolny stolik i jedzenie do którego ustawia się kolejka, często można było trafić na niedomyte talerze. Brak świeżych soków, jedynie marnej jakości kolorowe oranżady, 'kawa', herbata i woda. Owoce dostępne tylko podczas głównych posiłków (generalnie w kółko arbuz, melon, winogrona i jabłka, czasami nektarynki i morele). Lody dostępne tylko raz dziennie od 16, trzeba było ustawić się w kolejce ok 30min wcześniej, nie zawsze starczało ich dla wszystkich chętnych. Brak darmowego wifi w budynku (poza lobby, ale i tam internet ledwo działał). Opłata za 1dzień dostępu do internetu na jednym urządzeniu to 3euro/dolary (nie wiem w takim razie co nam dało wykupienie ultra all inclusive...). Ogromna ilość rosjan, którzy czuli się jak wielkie pany - wpychanie się w kolejkę na porządku dziennym, obsługa tylko im w tym pomagała pozostawiając takie sytuacje bez reakcji. Podczas wypoczynku na plaży codziennie pojawiały się nachalne panie rosjanki i szukały chętnych do skorzystania z masaży (oczywiście nie posługiwały się innym językiem niż rosyjski). Niestety był to mój pierwszy i ostatni raz zarówno w tym hotelu jak i całym kraju. Zdecydowanie odradzam to miejsce!

Hotel nie zasługuje na 5 * maksymalnie 3* ,mimo zakupionego prawie najdroższego pokoju z widokiem na park ,otrzymaliśmy pokoj bez balkonu ,boczny widok na morze o numerze 1165 . Hitem jest brak syfonów w umywalkach łazienkowych, wszędzie nawet w lobby .Wózek ekipy sprzątającej stal 9 dni obok moich drzwi ,ale to plus bo w innym razie bylibyśmy bez papieru toaletowego i ręczników.

Hotel ładny,położony przy samej plaży .Pokój duży ładnie urządzony.Jedzenie dobre.Wszystko nam się podobało.

nigdy więcej, transport ok, na tym koniec pozytywów tego wyjazdu, ten hotel to nieporozumienie

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

752 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT21091
Nazwa  Sentido Palmet Beach Resort
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Kemer
Wyżywienie  Trzy posiłki, all inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.8
Słaby
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.8
Hotel
3.8
Położenie
7.3
Pokoje
4.5
Wyżywienie
4.7
Atrakcje dla dzieci
4.5
Sport i rozrywka
4.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.8
4.1
bydbeata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Rodzina z dziećmi

Hotel ładnie położony,super basen i plaża, jedzenie jak to w hotelu - masówka ale w miarę dobre, co do czystości - pokoje sprzątane codziennie jednak pobieżnie i to z plusów wszystko. W naszej ocenie hotel zasługuje maksymalnie na 3*( nie spodziewajcie się po tych 5* standardu europejskiego). Przyjechaliśmy w sobotę wieczorem i zakwaterowano nas w piwnicy w pokoju bez okna , grzybem na ścianach w pokoju i na suficie w łazience oraz wydobywającym się smrodzie stęchlizny mimo w miarę nowej armaturze. Po interwencji w recepcji , potężnej półgodzinnej kłótni z dyrektorem hotelu , "groźbie" że nasz pobyt spędzimy w lobby i łapówce w wysokości 50 euro znaleziono nam apartament na 5 piętrze ładnie urządzony z balkonem i widokiem na basen i morze. Na drugi dzień okazało się że osoby, które przyjechały rano w niedziele zostały również zakwaterowane w piwnicy ( 7 rodzin) , a interweniującą w tej sprawie rezydentkę ochrona wyrzuciła z hotelu. Powtarzano tylko że takie zakwaterowanie zarezerwowane zostało przez biuro podróży, które było organizatorem wyjazdu - w naszym przypadku Coral. Po powrocie i zaciągnięciu informacji uważam że mieli rację. Podsumowując: dla hotelu ocena na 3* typowe jedzenie i obsługa oraz standard dla krajów muzułmańskich, ale z całą pewnością trzeba uważać z jakiego biura się wybieramy.

Zalety

basen, usytuowanie

Wady

W życiu nie spodziewałam się że w hotelu 5* mogą być pokoje o niższym standardzie położone w piwnicy i bez okna, to nie pierwszy nasz wyjazd do Turcj,i ale takiego czegoś jeszcze nie widziałam.


3.9
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Rodzina z dziećmi

Hotel z prywatną plażą i całkiem fajny basenem. Recepcja to totalna porażka, obsługa niemiła i nie kontaktowa, można się dogadać tylko po turecku lub rosyjsku. Przyjeżdżając o 3 w nocy zostaliśmy zakwaterowani w innych pokojach niż było w umowie (rezydent biura podróży (Coral Travel) tłumaczył nam to potem rzekomym overbookingiem, ale jako klienta mało mnie to obchodzi w środku nocy...). Kolejnego dnia byliśmy odsyłani z recepcji gdy upomnieliśmy się o ich zmianę. Docelowe pokoje, które po wielu nerwach i zmarnowanym dniu urlopu udało się w końcu otrzymać były w porządku, sprzątane na bieżąco w miarę potrzeb, chociaż niezbyt dokładnie, trzeba było upominać się o papier toaletowy. Klimatyzacja bez zarzutu. Spory minus to ogromny hałas wieczorami - mieszanina bardzo głośnej muzyki z okolicznych hoteli, w zasadzie wszędzie było ciągle głośno i tłoczno. Wyżywienie niby ok, chociaż podczas 8-dniowego pobytu powtarzalne. Stołówka otwierana tylko o określonych porach, z racji zbyt dużej liczby gości za każdym razem trzeba polować na wolny stolik i jedzenie do którego ustawia się kolejka, często można było trafić na niedomyte talerze. Brak świeżych soków, jedynie marnej jakości kolorowe oranżady, 'kawa', herbata i woda. Owoce dostępne tylko podczas głównych posiłków (generalnie w kółko arbuz, melon, winogrona i jabłka, czasami nektarynki i morele). Lody dostępne tylko raz dziennie od 16, trzeba było ustawić się w kolejce ok 30min wcześniej, nie zawsze starczało ich dla wszystkich chętnych. Brak darmowego wifi w budynku (poza lobby, ale i tam internet ledwo działał). Opłata za 1dzień dostępu do internetu na jednym urządzeniu to 3euro/dolary (nie wiem w takim razie co nam dało wykupienie ultra all inclusive...). Ogromna ilość rosjan, którzy czuli się jak wielkie pany - wpychanie się w kolejkę na porządku dziennym, obsługa tylko im w tym pomagała pozostawiając takie sytuacje bez reakcji. Podczas wypoczynku na plaży codziennie pojawiały się nachalne panie rosjanki i szukały chętnych do skorzystania z masaży (oczywiście nie posługiwały się innym językiem niż rosyjski). Niestety był to mój pierwszy i ostatni raz zarówno w tym hotelu jak i całym kraju. Zdecydowanie odradzam to miejsce!

Zalety

- blisko do morza - spoko basen

Wady

- beznadziejna obsługa w recepcji - niedobre napoje - ciągły hałas i muzyka - kolejki do jedzenia - brak darmowego wifi na terenie innym niż lobby - totalne nastawienie na klientów z rosji


4.0
Urszula

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Grupa znajomych

Hotel nie zasługuje na 5 * maksymalnie 3* ,mimo zakupionego prawie najdroższego pokoju z widokiem na park ,otrzymaliśmy pokoj bez balkonu ,boczny widok na morze o numerze 1165 . Hitem jest brak syfonów w umywalkach łazienkowych, wszędzie nawet w lobby .Wózek ekipy sprzątającej stal 9 dni obok moich drzwi ,ale to plus bo w innym razie bylibyśmy bez papieru toaletowego i ręczników.

Zalety

Ładne położenie, widoki ,bliskość plaży i centrum Kemer

Wady

Smród z toalet w pokoju ,przy restauracji i przy basenie ,brsk syfonow w umywalkach ,nie do wytrzymania fetor w pokoju , słaby serwis sprzatajacy .W barze w lobby kapiaca woda z sufitu ,trzeba było uważać,aby, się nie poślizgnąć Jedzenie smaczne ,na poziomie 4 *. Brak basenu krytego ,szyby zaklejone plakatami siostrzanych hoteli .Brak cukierni ,chyba ze zaliczyć budkę z lodami raz dziennie,bakłażan raz na cały pobyt 1 blaszka znikła w sekundę. Ogólnie hotel bardzo słaby 3 *


9.3
Teodor

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2022
Para

Hotel ładny,położony przy samej plaży .Pokój duży ładnie urządzony.Jedzenie dobre.Wszystko nam się podobało.

Zalety

Położenie hotelu bardzo dobre,blisko miasta,piękne widoki.Z jednej strony wysokie góry a z drugiej ciepłe morze.

Wady

Czasami nie dostateczna ilość naczyń.Poza tym wszystko w należytym porządku.


3.6
marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2017
Rodzina z dziećmi

nigdy więcej, transport ok, na tym koniec pozytywów tego wyjazdu, ten hotel to nieporozumienie

Zalety

świetne położenia, na tym koniec atrakcji

Wady

tylko wady


4.0
justyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2011
Para

absolutnie nie polecam tego hotelu!! hotel nie zasługuje na 5*, bardzo mało jedzenia chodziliśmy głodni,licza sie tylko Rosjanie!!! na kolacji jakaś rewia mody była Rosjanki tak się stroiły że masakra!! absolutnie za ta cenę odradzam!!! Dobrze,że opuściliśmy ten hotel...



Zobacz na mapie

Sentido Palmet Beach Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.