3642 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Pięciogwiazdkowy hotel, pokoje zlokalizowane są w 5 budynkach (5 pięter, 5 wind). Na terenie hotelu znajdują się 3 restauracje, 3 bary, room service, pralnia, 2 sale konferencyjne. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Położenie
Ok. 1 km od Icmeler, 8 km od Marmaris.
Plaża
Piaszczysto-żwirowa plaża, bezpośrednio przy obiekcie (przejście przez deptak dla pieszych).
Sport i rekreacja
2 baseny odkryte, basen kryty, parasolki i leżaki przy basenie. Dla osób bardziej aktywnych jest klub fitness, siatkówka plażowa, koszykówka, tenis stołowy, boccia, kort tenisowy, sporty wodne, nurkowanie.
Rozrywka
W hotelu odbywają się animacje. Można pograć w bilard.
Dla dzieci
Dla najmłodszych gości odkryty basen, brodzik, miniklub, junior klub oraz plac zabaw z atrakcjami.
SPA & Wellness
Dla odrobiny relaksu i odprężenia hotel przygotował centrum SPA: masaż, salon piękności, łaźnie turecką, saunę czy jacuzzi.
Impreza organizowana przez TUI, obsługa biura w Polsce dobra, natomiast rezydentka w Turcji Pani Urszula Kruzel przynosi ogromny wstyd dobremu imieniu i marce biura TUI. Przykłądowo: 1. Nie ma nic do powiedzenia i doradzenia w zakresie lokalnych atracji, poza zaproponowaniem wykupienia wycieczek fakultatywnych 2. W przypadku nie wykupienia takich wycieczek zapomina o swoich klientach, do tego stopnia, że nie przekazuje żadnych informacji o terminie wylotu itransferu na lotnisko, nawet wtedy gdy termin wylotu zmienia się o całą dobę i nie informuje o tym że biuro wykupuje dodatkową dobę hotelwą dla gości. Mało tego przekazuje informację, że klient może zostać w hotelu ale na wałsny koszt i dopiero po powrocie do kraju starać się o zwrot poniesionych kosztów. 3. Poza tym rezydent odmawia podania numeru kontaktowego do siebie i w trudnych sytuacjach można jedynie kontaktować się z numerem alarmowym. Podsumowując należy stwierdzić, że oferta biura podróży pokrywa się z rzeczywistością i pozostawia miłe wrażenia. Natomiast obsługa ze strony miejscowego rezydenta jest skandaliczna, a osobom nie znającym obcego języka może przyspożyć wiele stresów i kłopotów.
Chcialabym przestrzec innych przed tym hotelem i Firma Nowa Itaka. Przyjechalismy do hotelu ok godz 23.00 . byla nas grupa ok.12 osob z Polski. Nie było dla nas pokoi. Obsluga w recepcji bagatelizowala totalnie nasze roszczenia. Po koczowaniu na kanapach w lobby pokoje otrzymaliśmy na dzien nastepny ok. godz 15.00(!).Poza tym absolutnie nikomu nie polecam tego hotelu z kilku ponizszych jeszcze wzgledow:.nie spelnia standardow hotelu 5 gwiazdek (tak sprzedaje go Nowa Itaka), najwyzej 3 ...- bardzo niekompetentna i nie mila obsługa, brudno w calym hotelu, w pokojach na parterze i Ip karaluchy i mrowki,sejf platny,barek pusty,80% to Rosjanie, plaza beznadziejna.
Piękny ogród hotelowy z przepięknymi restauracjami,basenami,plażą. Całe otoczenie hotelu rewelacja. Jedyny wielki minus jest taki iż Polacy dostają najgorsze, stare i brudne hotelowe pokoje. Piękne, nowe pokoje z tarasami przeznaczone dla innych.Szkoda że biuro nie informuje o tym przy sprzedaży a zdjęcie katalogowe pokoju to zdjęcia pokoju którego nie ma szans dostać.
Hotel położony w cichej i kameralnej okolicy. Piękne widoki na zatoczkę - góry i morze w jednym miejscu. Wyżywienie bardzo dobre. Jedyny mankament to pokoje jakie oferowane są przez biuro podróży ITAKA, który wykupił najtańszą opcję. Ogólnie Hotel godny polecenia.
Hotel piękny, wspaniałe położenie, bdb jedzenie,super baseny tylko nie z ITAKą, która wykupiła pokoje w starej, niewyremontowanej części. Okropne pokoje, łazienka to makabra, Jak biuro może sprzedawać taką ofertę, w ogolnej ofercie na poziomie 5-ciu gwiazdek,WSTYD. To jawne oszustwo, reklamują się w swojej ofercie katalogowej (zanurz się w lukusie).Droga ITAKO! sprawdż w słowniku co to jest luksus, bote pokoje które sprzedajecie za ciężkie pieniądze koło luksusu nawet nie leżały.
Tripadvisor