Opinie o hotelu
Marti Resort Delux

8.2
Dobry
7 opinii

4.0

3642 opinie

Impreza organizowana przez TUI, obsługa biura w Polsce dobra, natomiast rezydentka w Turcji Pani Urszula Kruzel przynosi ogromny wstyd dobremu imieniu i marce biura TUI. Przykłądowo: 1. Nie ma nic do powiedzenia i doradzenia w zakresie lokalnych atracji, poza zaproponowaniem wykupienia wycieczek fakultatywnych 2. W przypadku nie wykupienia takich wycieczek zapomina o swoich klientach, do tego stopnia, że nie przekazuje żadnych informacji o terminie wylotu itransferu na lotnisko, nawet wtedy gdy termin wylotu zmienia się o całą dobę i nie informuje o tym że biuro wykupuje dodatkową dobę hotelwą dla gości. Mało tego przekazuje informację, że klient może zostać w hotelu ale na wałsny koszt i dopiero po powrocie do kraju starać się o zwrot poniesionych kosztów. 3. Poza tym rezydent odmawia podania numeru kontaktowego do siebie i w trudnych sytuacjach można jedynie kontaktować się z numerem alarmowym. Podsumowując należy stwierdzić, że oferta biura podróży pokrywa się z rzeczywistością i pozostawia miłe wrażenia. Natomiast obsługa ze strony miejscowego rezydenta jest skandaliczna, a osobom nie znającym obcego języka może przyspożyć wiele stresów i kłopotów.

Chcialabym przestrzec innych przed tym hotelem i Firma Nowa Itaka. Przyjechalismy do hotelu ok godz 23.00 . byla nas grupa ok.12 osob z Polski. Nie było dla nas pokoi. Obsluga w recepcji bagatelizowala totalnie nasze roszczenia. Po koczowaniu na kanapach w lobby pokoje otrzymaliśmy na dzien nastepny ok. godz 15.00(!).Poza tym absolutnie nikomu nie polecam tego hotelu z kilku ponizszych jeszcze wzgledow:.nie spelnia standardow hotelu 5 gwiazdek (tak sprzedaje go Nowa Itaka), najwyzej 3 ...- bardzo niekompetentna i nie mila obsługa, brudno w calym hotelu, w pokojach na parterze i Ip karaluchy i mrowki,sejf platny,barek pusty,80% to Rosjanie, plaza beznadziejna.

Piękny ogród hotelowy z przepięknymi restauracjami,basenami,plażą. Całe otoczenie hotelu rewelacja. Jedyny wielki minus jest taki iż Polacy dostają najgorsze, stare i brudne hotelowe pokoje. Piękne, nowe pokoje z tarasami przeznaczone dla innych.Szkoda że biuro nie informuje o tym przy sprzedaży a zdjęcie katalogowe pokoju to zdjęcia pokoju którego nie ma szans dostać.

Hotel położony w cichej i kameralnej okolicy. Piękne widoki na zatoczkę - góry i morze w jednym miejscu. Wyżywienie bardzo dobre. Jedyny mankament to pokoje jakie oferowane są przez biuro podróży ITAKA, który wykupił najtańszą opcję. Ogólnie Hotel godny polecenia.

Hotel piękny, wspaniałe położenie, bdb jedzenie,super baseny tylko nie z ITAKą, która wykupiła pokoje w starej, niewyremontowanej części. Okropne pokoje, łazienka to makabra, Jak biuro może sprzedawać taką ofertę, w ogolnej ofercie na poziomie 5-ciu gwiazdek,WSTYD. To jawne oszustwo, reklamują się w swojej ofercie katalogowej (zanurz się w lukusie).Droga ITAKO! sprawdż w słowniku co to jest luksus, bote pokoje które sprzedajecie za ciężkie pieniądze koło luksusu nawet nie leżały.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 403 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT10875
Nazwa  Marti Resort Delux
Miejsce  Turcja / Wybrzeże Egejskie / Icmeler
Wyżywienie  All inclusive, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, sporty wodne, tenis

Nasi klienci docenili

check

Urokliwe wioski i miasteczka z białymi domami

check

Krystalicznie czysta woda idealna do kąpieli i snorkelingu

check

Antyczne zabytki, takie jak Efez, i ruiny starożytnych miast

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.2
Dobry
7 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
8.1
Położenie
8.9
Pokoje
6.7
Wyżywienie
9.1

Tripadvisor

4.0

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 7 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.2
9.4
PIOTR

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2012
Para

Impreza organizowana przez TUI, obsługa biura w Polsce dobra, natomiast rezydentka w Turcji Pani Urszula Kruzel przynosi ogromny wstyd dobremu imieniu i marce biura TUI. Przykłądowo: 1. Nie ma nic do powiedzenia i doradzenia w zakresie lokalnych atracji, poza zaproponowaniem wykupienia wycieczek fakultatywnych 2. W przypadku nie wykupienia takich wycieczek zapomina o swoich klientach, do tego stopnia, że nie przekazuje żadnych informacji o terminie wylotu itransferu na lotnisko, nawet wtedy gdy termin wylotu zmienia się o całą dobę i nie informuje o tym że biuro wykupuje dodatkową dobę hotelwą dla gości. Mało tego przekazuje informację, że klient może zostać w hotelu ale na wałsny koszt i dopiero po powrocie do kraju starać się o zwrot poniesionych kosztów. 3. Poza tym rezydent odmawia podania numeru kontaktowego do siebie i w trudnych sytuacjach można jedynie kontaktować się z numerem alarmowym. Podsumowując należy stwierdzić, że oferta biura podróży pokrywa się z rzeczywistością i pozostawia miłe wrażenia. Natomiast obsługa ze strony miejscowego rezydenta jest skandaliczna, a osobom nie znającym obcego języka może przyspożyć wiele stresów i kłopotów.


4.4
marzena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2011
Rodzina z dziećmi

Chcialabym przestrzec innych przed tym hotelem i Firma Nowa Itaka. Przyjechalismy do hotelu ok godz 23.00 . byla nas grupa ok.12 osob z Polski. Nie było dla nas pokoi. Obsluga w recepcji bagatelizowala totalnie nasze roszczenia. Po koczowaniu na kanapach w lobby pokoje otrzymaliśmy na dzien nastepny ok. godz 15.00(!).Poza tym absolutnie nikomu nie polecam tego hotelu z kilku ponizszych jeszcze wzgledow:.nie spelnia standardow hotelu 5 gwiazdek (tak sprzedaje go Nowa Itaka), najwyzej 3 ...- bardzo niekompetentna i nie mila obsługa, brudno w calym hotelu, w pokojach na parterze i Ip karaluchy i mrowki,sejf platny,barek pusty,80% to Rosjanie, plaza beznadziejna.


8.0
Wczasowicz:;)

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2010
Para

Piękny ogród hotelowy z przepięknymi restauracjami,basenami,plażą. Całe otoczenie hotelu rewelacja. Jedyny wielki minus jest taki iż Polacy dostają najgorsze, stare i brudne hotelowe pokoje. Piękne, nowe pokoje z tarasami przeznaczone dla innych.Szkoda że biuro nie informuje o tym przy sprzedaży a zdjęcie katalogowe pokoju to zdjęcia pokoju którego nie ma szans dostać.


8.8
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2010
Para

Hotel położony w cichej i kameralnej okolicy. Piękne widoki na zatoczkę - góry i morze w jednym miejscu. Wyżywienie bardzo dobre. Jedyny mankament to pokoje jakie oferowane są przez biuro podróży ITAKA, który wykupił najtańszą opcję. Ogólnie Hotel godny polecenia.


8.4
mona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2010
Para

Hotel piękny, wspaniałe położenie, bdb jedzenie,super baseny tylko nie z ITAKą, która wykupiła pokoje w starej, niewyremontowanej części. Okropne pokoje, łazienka to makabra, Jak biuro może sprzedawać taką ofertę, w ogolnej ofercie na poziomie 5-ciu gwiazdek,WSTYD. To jawne oszustwo, reklamują się w swojej ofercie katalogowej (zanurz się w lukusie).Droga ITAKO! sprawdż w słowniku co to jest luksus, bote pokoje które sprzedajecie za ciężkie pieniądze koło luksusu nawet nie leżały.


8.6
Przemysław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Opcja all inclusive wydawała mi się droga i jest taka w rzeczywistości ale kiedy pomyślałem sobie ile kosztowałby mnie wszystkie drinki do zapłacenia osobno wtedy bez żadnego marudzenia jestem zadowolony z mojego all inclusive. Bufet ma dużo do zaoferowania, szkoda jednak że zawsze jest to samo. Porządek i czystość w pokojach pierwsza klasa. Przy basenie zawsze było dużo wolnych leżaków.


9.6
fafiti

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2006
Para

Znalazłam sie w tym hotelu przez przypadek, nie powiem z winy jakiego biura. Po przylocie do Turcji okazało się, że w hotelu, za który zapłaciliśmy (również 5 gwiazdek)nie ma dla nas miejsca wiec ulokowano nas w Marti. Byliśmy w wersji AL. Musze powiedzieć, ze razem z przyjaciółką bardzo skorzystałyśmy na tej zamianie. Hotel jest piękny, czysty, obsługa bardzo miła, jedzenie przepyszne i w ogromnych ilosciach (samych deserów było tyle ze nie zdążyłam wszytskich spróbować;!!! Nie bylo naprawde do czego sie doczepić. Polecam go zarówno rodzinom z dziećmi jak i osobom szukającym rozrywki ( bezproblemowy transport do MArmaris np. dolomuszem). Holet jest duży, ale zupełnie sie tego nie odczuwa, nwet naprywatnej plaży czy przy basenach .Jest usytułowany nad samą plaża,którą można podziwać również podczas zachwyacia sie hotelowymi speciałami w restauracji. Przez cały dzien animatorzy dbają o rozrywki. wieczorem ciekawe pokazy, występy. Musze stwierdzić że jeśli ktos nie chiałby opuszczać hotelu, napewno by sie nie nudził.
Bylyśmy pierwszymi polkimi klientakmi ( wraz z pewnym małżeństwem) w hotelu. Mam nadzieje że w przyszłym roku ta liczba sie powiększy bo hotel naprawde jest cudny!!!
P.s. Oczywiście wyrobiłyśy jak najlepszą opinie o polskich turystach:)


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Marti Resort Delux

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.