Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie
Beldibi, 15 km od Kemer, 40 km od lotniska.
Plaża
50 m od hotelu, prywatna, żwirowa. Parasole, leżaki, materace bezpłatne, ręczniki w depozyt. Przejście do plaży przez ulicę.
Wyżywienie
All Inclusive (10:00-23:00). Śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Napoje zawarte w All Inclusive: lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe. System All Inclusive nie zawiera: napoi importowanych, soku ze świeżych owoców, lodów.
Zakwaterowanie
Hotel usytuowany na powierzchni 2.000 m2.
Pokoje
35 pokoi standardowych z widokiem na ogród, 35 pokoi standardowych z widokiem na morze; klimatyzacja indywidualna, prysznic, TV, terakota, balkon. Zmiana pościeli i ręczników dwa razy w tygodniu.
Sport i rekreacja
Płatne: narty wodne, surfing, spadochron, rowery wodne, kajaki, nurkowanie.
Dla dzieci
Brodzik (3 m2), łóżeczka (na życzenie).
Wyposażenie
Restauracja na wolnym powietrzu, bar, sejf w recepcji (dodatkowo płatny), basen odkryty (15 m2). Obsługa w języku angielskim i rosyjskim.
Wen wyjazd to totalna porażka. Hotel do którego wykupiliśmy wakacje jest nieczynny tak jak wiele hoteli w Kemerze. Zostaliśmy zawiezieni do innego hotelu który w niczym nie przypominał tego z wybranej przez nas oferty. O zmianie hotelu dowiedzieliśmy się podczas transferu z lotniska. Pani Magda rezydentka Orex Travel stwierdziła że nie jest to nic takiego i jest to normalne działanie biura. Na pytanie mojego męża gdzie w regulaminie lub podpisanej przez nas umowie istnieje taki zapis, z dużą nonszalancją stwierdziła ,że nie musi go być ponieważ jest jeszcze ustawa o działaniu biur turystycznych która daje im takie prawo.To oczywiście bzdura ponieważ można zmienić klientowi hotel ale w wypadkach szczególnych a nie sprzedawać oferty do nieczynnych hoteli tak jak robi to Orex Travel. Takich nieszczęśników jak my spotkaliśmy więcej. Kupowali wycieczki do innych hoteli sieci Larissa które również są nieczynne a lądowali tak jak my w podrzędnym hotelu gdzie 99% gości to Ukraińcy, Białorusini, Kazachowie oraz goście z Azerbejdżanu.Obsługa mówi tylko po rosyjsku więc trudno się porozumieć . Jedzenie katastrofa codziennie dokładnie to samo w dodatku dosłownie BITWA O STOLIKI i zasada kto pierwszy ten lepszy. Pierwszy raz byliśmy w hotelu gdzie goście kłócili się z obsługą ,że np brakuje pieczywa a obsługa niewzruszenia miała to gdzieś. Gdybyście chcieli liczyć na pomoc rezydentki to niech Wam nic takiego broń Boże nie przychodzi do głowy...porozmawiała z managerem i stwierdziła że ON się nie zgadza na nasze przenosiny do innego hotelu!!! Po prostu szczęka opadła mi na podłogę. Pani rezydent zwiała i więcej się u nas nie pokazała. Oczywiście będziemy składać reklamację ale tydzień musieliśmy przetrwać i to nie w mieście gdzie można by wyjść i coś zjeść tylko na takim odludziu że katastrofa. Jeżeli mogę komuś tym pomóc to przestrzegam Was trzymajcie się z daleka od biura podróży OREX TRAVEL!!!
Nie znam zalet tego hotelu ponieważ jest nieczynny -pomimo to orex travel nadal posiada go w swojej ofercie
Nie znam wad tego hotelu ponieważ jest nieczynny -pomimo to orex travel nadal posiada go w swojej ofercie
Mały hotelik dla ludzi o małych wymaganiach. Nasz double to dwa pojedyncze łóżka, zepchnięte do siebie. Strzeżcie się minibarku który jest piekielnie drogi. Ceny np za puszkę coli powalają. A wystarczy tylko wyskoczyć za róg do kiosku i wszystko dostaniemy do 3 razy taniej. Jedzenie jak na tę kategorię bardzo dobre. Dobry wybór spośród dań w zimnym i ciepłym bufecie. Baseny na świeżym powietrzu bardzo dobre. Przy nich skromny bar. Serwis całkiem, całkiem większych uchybień z ich strony nie zauważyłem.
Zalecałbym drobne usprawnienia w toaletach , mianowicie zastosowałbym kabiny natryskowe ,a nie zasłonki !!
Spokojne miejsce z możliwością odpoczynku. Dobre miejsce dla par.