Opinie o hotelu
Larissa Inn

6.2
Średni
4 opinie

Wen wyjazd to totalna porażka. Hotel do którego wykupiliśmy wakacje jest nieczynny tak jak wiele hoteli w Kemerze. Zostaliśmy zawiezieni do innego hotelu który w niczym nie przypominał tego z wybranej przez nas oferty. O zmianie hotelu dowiedzieliśmy się podczas transferu z lotniska. Pani Magda rezydentka Orex Travel stwierdziła że nie jest to nic takiego i jest to normalne działanie biura. Na pytanie mojego męża gdzie w regulaminie lub podpisanej przez nas umowie istnieje taki zapis, z dużą nonszalancją stwierdziła ,że nie musi go być ponieważ jest jeszcze ustawa o działaniu biur turystycznych która daje im takie prawo.To oczywiście bzdura ponieważ można zmienić klientowi hotel ale w wypadkach szczególnych a nie sprzedawać oferty do nieczynnych hoteli tak jak robi to Orex Travel. Takich nieszczęśników jak my spotkaliśmy więcej. Kupowali wycieczki do innych hoteli sieci Larissa które również są nieczynne a lądowali tak jak my w podrzędnym hotelu gdzie 99% gości to Ukraińcy, Białorusini, Kazachowie oraz goście z Azerbejdżanu.Obsługa mówi tylko po rosyjsku więc trudno się porozumieć . Jedzenie katastrofa codziennie dokładnie to samo w dodatku dosłownie BITWA O STOLIKI i zasada kto pierwszy ten lepszy. Pierwszy raz byliśmy w hotelu gdzie goście kłócili się z obsługą ,że np brakuje pieczywa a obsługa niewzruszenia miała to gdzieś. Gdybyście chcieli liczyć na pomoc rezydentki to niech Wam nic takiego broń Boże nie przychodzi do głowy...porozmawiała z managerem i stwierdziła że ON się nie zgadza na nasze przenosiny do innego hotelu!!! Po prostu szczęka opadła mi na podłogę. Pani rezydent zwiała i więcej się u nas nie pokazała. Oczywiście będziemy składać reklamację ale tydzień musieliśmy przetrwać i to nie w mieście gdzie można by wyjść i coś zjeść tylko na takim odludziu że katastrofa. Jeżeli mogę komuś tym pomóc to przestrzegam Was trzymajcie się z daleka od biura podróży OREX TRAVEL!!!

Mały hotelik dla ludzi o małych wymaganiach. Nasz double to dwa pojedyncze łóżka, zepchnięte do siebie. Strzeżcie się minibarku który jest piekielnie drogi. Ceny np za puszkę coli powalają. A wystarczy tylko wyskoczyć za róg do kiosku i wszystko dostaniemy do 3 razy taniej. Jedzenie jak na tę kategorię bardzo dobre. Dobry wybór spośród dań w zimnym i ciepłym bufecie. Baseny na świeżym powietrzu bardzo dobre. Przy nich skromny bar. Serwis całkiem, całkiem większych uchybień z ich strony nie zauważyłem.

Zalecałbym drobne usprawnienia w toaletach , mianowicie zastosowałbym kabiny natryskowe ,a nie zasłonki !!

Spokojne miejsce z możliwością odpoczynku. Dobre miejsce dla par.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 151 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT6568
Nazwa  Larissa Inn
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Camyuva
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.2
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.8
Hotel
5.8
Położenie
5.8
Pokoje
6.3
Wyżywienie
6.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.2
1.0
Elżbieta Gruszka-Kulig

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Para

Wen wyjazd to totalna porażka. Hotel do którego wykupiliśmy wakacje jest nieczynny tak jak wiele hoteli w Kemerze. Zostaliśmy zawiezieni do innego hotelu który w niczym nie przypominał tego z wybranej przez nas oferty. O zmianie hotelu dowiedzieliśmy się podczas transferu z lotniska. Pani Magda rezydentka Orex Travel stwierdziła że nie jest to nic takiego i jest to normalne działanie biura. Na pytanie mojego męża gdzie w regulaminie lub podpisanej przez nas umowie istnieje taki zapis, z dużą nonszalancją stwierdziła ,że nie musi go być ponieważ jest jeszcze ustawa o działaniu biur turystycznych która daje im takie prawo.To oczywiście bzdura ponieważ można zmienić klientowi hotel ale w wypadkach szczególnych a nie sprzedawać oferty do nieczynnych hoteli tak jak robi to Orex Travel. Takich nieszczęśników jak my spotkaliśmy więcej. Kupowali wycieczki do innych hoteli sieci Larissa które również są nieczynne a lądowali tak jak my w podrzędnym hotelu gdzie 99% gości to Ukraińcy, Białorusini, Kazachowie oraz goście z Azerbejdżanu.Obsługa mówi tylko po rosyjsku więc trudno się porozumieć . Jedzenie katastrofa codziennie dokładnie to samo w dodatku dosłownie BITWA O STOLIKI i zasada kto pierwszy ten lepszy. Pierwszy raz byliśmy w hotelu gdzie goście kłócili się z obsługą ,że np brakuje pieczywa a obsługa niewzruszenia miała to gdzieś. Gdybyście chcieli liczyć na pomoc rezydentki to niech Wam nic takiego broń Boże nie przychodzi do głowy...porozmawiała z managerem i stwierdziła że ON się nie zgadza na nasze przenosiny do innego hotelu!!! Po prostu szczęka opadła mi na podłogę. Pani rezydent zwiała i więcej się u nas nie pokazała. Oczywiście będziemy składać reklamację ale tydzień musieliśmy przetrwać i to nie w mieście gdzie można by wyjść i coś zjeść tylko na takim odludziu że katastrofa. Jeżeli mogę komuś tym pomóc to przestrzegam Was trzymajcie się z daleka od biura podróży OREX TRAVEL!!!

Zalety

Nie znam zalet tego hotelu ponieważ jest nieczynny -pomimo to orex travel nadal posiada go w swojej ofercie

Wady

Nie znam wad tego hotelu ponieważ jest nieczynny -pomimo to orex travel nadal posiada go w swojej ofercie


8.0
Norbert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008

Mały hotelik dla ludzi o małych wymaganiach. Nasz double to dwa pojedyncze łóżka, zepchnięte do siebie. Strzeżcie się minibarku który jest piekielnie drogi. Ceny np za puszkę coli powalają. A wystarczy tylko wyskoczyć za róg do kiosku i wszystko dostaniemy do 3 razy taniej. Jedzenie jak na tę kategorię bardzo dobre. Dobry wybór spośród dań w zimnym i ciepłym bufecie. Baseny na świeżym powietrzu bardzo dobre. Przy nich skromny bar. Serwis całkiem, całkiem większych uchybień z ich strony nie zauważyłem.


8.0
kazimierz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2008

Zalecałbym drobne usprawnienia w toaletach , mianowicie zastosowałbym kabiny natryskowe ,a nie zasłonki !!


7.6
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2008

Spokojne miejsce z możliwością odpoczynku. Dobre miejsce dla par.



Zobacz na mapie

Larissa Inn

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.