Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Trzygwiazdkowy obiekt z tradycjami, położony bezpośrednio przy malowniczej plaży w dzielnicy hotelowej Skanes, na wschodnim wybrzeżu Tunezji. Zbudowany w 1973 roku i całkowicie odnowiony w 2014, oferuje 108 pokoi w różnorodnych konfiguracjach. Hotel zapewnia przyjazną atmosferę w otoczeniu zielonych ogrodów. Znajdą tu Państwo eleganckie lobby, całodobową recepcję, główną restaurację serwującą dania kuchni międzynarodowej oraz bary w lobby i przy plaży. Idealny dla rodzin z dziećmi, par oraz osób poszukujących aktywnego wypoczynku, hotel zapewnia różnorodne formy rozrywki, jak baseny ze zjeżdżalniami, strefę wellness, animacje i bogate zaplecze sportowe.
Położenie
Znajduje się w spokojnej dzielnicy Skanes, niedaleko Monastiru, bezpośrednio przy piaszczystej plaży.
- 4 km od lotniska w Monastirze
- 10 km od Monastiru
- 60 km od lotniska w Enfidha
Plaża
Bezpośredni dostęp do prywatnej, piaszczystej plaży z łagodnym wejściem do morza. Goście hotelu mają do dyspozycji bezpłatne parasole i leżaki. Ręczniki plażowe dostępne są za kaucją. Na plaży funkcjonuje bar, czynny w wysokim sezonie.
Dla dzieci
Doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi, oferując plac zabaw, miniklub, brodzik, basen z zjeżdżalniami oraz program animacji dla maluchów od 4 do 12 lat.
Baseny
Odkryty basen z 3 zjeżdżalniami wodnymi oraz oddzielny basen dla dzieci. Do dyspozycji Gości są bezpłatne parasole i leżaki przy basenie, a także dostęp do pool baru.
Atrakcje
Goście mogą korzystać z szerokiej gamy aktywności sportowych, takich jak tenis stołowy, siatkówka, siatkówka plażowa, aerobik, rzutki czy piłka nożna. Hotel organizuje także animacje, wieczory tematyczne, pokazy i koncerty z muzyką na żywo.
Spa & Wellness
Oferuje usługi spa, w tym masaże w centrum wellness. Usługi te mogą być świadczone za dodatkową opłatą.
Informacje dodatkowe
Na terenie całego obiektu dostępne jest bezpłatny internet WiFi w lobby. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Jeśli komuś z Państwa przyjdzie pomysł, aby jechać do tego hotelu proszę natychmiast go odrzucić. Zaznaczę, że był to nasz 3 pobyt w Tunezji, pozostałe dwa były w hotelach trzy gwiazdkowych, ten ponoć ma trzy i pól, więc mamy porównanie. Tamte hotele przy tym to luksus, pokoje, jedzenia i napoje bez porównania lepsze. Cały hotel troszkę wydawał się jak by od 20 lat nic tam nie było robione, a co gorsza nawet sprzątane. Czytając pozytywne komentarze jestem w szoku, że ktoś taki wystawił, naprawdę zdawaliśmy sobie sprawę, że nie jedziemy do drogiego hotelu z dużą ilością gwiazdek, ale to co tam zastaliśmy tak bardzo nas zszokowało, tym bardziej tak jak na wstępie zaznaczyłam, nie był to nasz pierwszy pobyt w tym kraju w takim standardzie. - pokój: niski standard, o dziwo ściany nawet czyste, z łazienką gorzej, przez cały pobyt ciekło z ubikacji, Panie tylko podkładały szmaty, w kabinie i umywalkach ślady pleśni, ręczniki codziennie wymieniane, kołdra poplamiona. - stołówka: talerze i sztućce nawet czyste, za to szklanki i kubki dramat, brudne, poklejone, często dopiero 3-4 szklanka czy kubek nadawał się do użycia. Brudne i klejące stoliki. - jedzenie: śniadanie było jedynym posiłkiem, na który dało się coś zjeść, Pan na bieżąco robił omlety i sadzone jajka, do tego bagietka z masłem, jakieś ciastko. Ser i wędlina po jednym rodzaju nie do zjedzenia. Obiad i kolacja dokładnie to samo, często zimne , gorzkie, pełne zmielonych ości np. w klopsach rybnych. Zdążało się, że jedliśmy tylko bagietkę i to bez masła, gdyż było tylko na śniadaniu. Staraliśmy się próbować potraw, ale były nie smaczne, wręcz nie zjadliwe, odgrzewane na okrągło, a następnie przerabiane na coś innego. Kolacja to samo. Automaty z kawą (czynny tylko rano), sokami i napojami niesamowicie brudne i klejące, mam obawy że od tygodni nikt ich nawet szmatką nie przetarł. Jeśli ktoś chciał popołudniu kawę, stał wielki termos koło baru, ale powiem szczerze nie wiem co to było, nie miało ani zapachu, ani smaku kawy – szok. - alkohole, ojj to już naprawdę ciekawe, pierwszy drink cola z wódką. W szklance znajdowała się ciepła woda koloru brązowego i bez jednego bąbelka gazu, aż nie wierzyłam w to co dostałam do picia. Ostatecznie tylko wino i piwo nadawało się do picia, ale często np. dostawałam je w kuflu z odbitą szminką osoby, która piła z niego wcześniej. - basen i leżaki: basen wydawał się ok, ale jak się podeszło bliżej, widać było śmieci, chusteczki itp. które pływały po dnie, ściany basenu obślizgłe. A leżaki i materace tak stare, że chyba od 20 lat nikt nie wpadł na to, że należy je odnawiać, konserwować lub chociaż umyć (foto).
Blisko plaża i transfer z lotniska... to chyba tyle.
Opisane w opinii o hotelu, bo jest tego za dużo by tylko pojedynczych zwrotów użyć :)
Pobyt oceniam bardzo dobrze! Czytając opinie tutaj miałam bardzo mieszane uczucia i szczerze mówiąc jechałam z lękiem, który się okazał kompletnie niepotrzebny! Pokój czysty! Codziennie zmieniane ręczniki, Panie sprzątające przesympatyczne i dbały o każdy szczegół. Obsługa na stołówce bardzo profesjonalna, bar przy basenie, mimo, że po sezonie był otwarty więc to było miłym zaskoczeniem!
Przesympatyczna obsługa! Czystość w pokoju, piękny widok na morze, lotnisko bardzo blisko, plaża na wyciągnięcie ręki, wszędzie czysto :)
Mimo chęci, nie znalazłam żadnych
Hotel przyjemny, ludzie mili, rezydenta było brak.
Hotel ma trzy gwiazdki, ale powinien mieć max dwie. - pokój dostaliśmy brudny: okropna i śmierdząca lodówka, brudne ściany, brudne stoliki nocne zalane kawą, poplamiona pościel, - w pokoju pleśń: w łazience na wannie, podłodze, przy drzwiach od łazienki, - w pokoju dużo mrówek, były wszędzie: na podłodze, meblach, w i na lodówce, - woda z kranu bardzo śmierdząca, - ręczniki codziennie wymieniane, ale miały okropny zapach, - w pokoju codziennie ścielona pościel i zamiatane, ale brud jaki znajdował się pod łóżkiem był niewyobrażalny, - stołówka: brudne talerze i sztućce, brudne i klejące stoliki, - jedzenie: na śniadanie nie było co jeść, dobre były tylko croissanty, na śniadanie można było znaleźć, np. odgrzewane z kolacji ziemniaki; obiad i kolacja: tutaj już było co zjeść, ale nie z przyjemnością, a z konieczności zjedzenia czegokolwiek; przekąska: stal Pan i smażył naleśniki, były dobre, ale kolejka była na pół h, - picie: soki, woda, kawa, herbata: obrzydliwe. Przez cały pobyt nie było co pić, względnie dobre było tylko piwo, które często i tak śmierdziało ichniejszą wodą z kranu, - ekspresy do kawy i butle z wodą: brudne i obrzydliwe, - lobby: fotele bardzo brudne, - animacje: coś się działo w trakcie dnia: tańce, siatkówka, dart, wieczorem włączali tylko muzykę, coś tam tańczyli, ale może przez to że było już poza sezonem, - w łazienkach codziennie dokładany papier toaletowy, dostaliśmy nawet dwie kostki mydła ;), - plaża hotelowa: kupy wielbłądów, koni i śmierdzące glony. Czasami obsługa hotelowa wrzucała je grabiami na sam brzeg morza, - niewygodne leżaki, - basen: kafelki z pleśnią, nikt nie czyścił dna i bardzo nieprzyjemnie było tam chodzić, basenik dla dzieci i ten do obmywania nóg to szkoda słów, woda była aż mętna z brudu, - zjeżdżalnie: były trzy z czego jedna tak zepsuta, że aż nieczynna, dwie pozostałe też wkrótce zamkną, łączenia nierówne, wylatywała z nich woda. Szczerze to nie polecam, za taką samą cenę byliśmy w innych hotelach i naprawdę było sto razy lepiej. Gdyby nie wycieczka dwudniowa na Saharę byłabym okropnie rozczarowana. Uważam też, że gwiazdki w hotelu nie powinny dotyczyć czystości, nigdzie nie powinno być brudno. Wybierając hotel z mniejszą ilością gwiazdek powinien mieć mniej udogodnień, a nie być obrzydliwy.
- miła obsługa, a zwłaszcza kelnerzy, - świetny masaż w strefie SPA, - przez cały pobyt widzieliśmy tylko 2 karaluchy ;), - blisko lotniska, - obok hotelu przystanek autobusowy.
Jak w opisie
Hotel jak najbardziej na plus. Klima cały czas działała.
Zaangażowanie pracowników sympatia jak i pomoc. Dobre jedzenie każdy cos znajdzie do siebie.
Wanno-prysznic